Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nouvel schreef:Essentieel is je paard beweging geven en wie heeft er dan last van dat je tijdens het beweging geven een proefje rijdt en dat op laat nemen?
Niemand toch?
Het wordt anders als je naar een andere plek moet om je proef te rijden of als er teveel mensen op een plek aanwezig zijn als je gefilmd wilt worden.
wilmatj schreef:In nederland mag je gewoon nog naar je paard, je mag ook met max 3 mensen samen komen. Dit is dus niet iets van de regels omzeilen. In belgie daar in tegen, daar mag je veel minder.
Janine1990 schreef:Bowo schreef:Ziet er goed uitgedacht uit! Ik denk dat er best wat ruiters zijn die hier baat bij hebben. Het zou alleen de KNHS niet zijn als er niet weer wat addertjes onder het gras zitten...
Bepaling 14
De ingezonden video opnames worden eigendom van de KNHS en kunnen door de KNHS gebruikt worden voor opleidingsdoeleinden.
Voorwaarde 10
De jury bepaalt of de ingestuurde proef aan alle voorwaarden voldoet om de proef te kunnen beoordelen. Hierbij blijf je je inschrijfgeld verschuldigd. Zonder de juiste beelden en ingesproken tekst is er geen beoordeling mogelijk. (maar blijf je wel het inschrijfgeld verschuldigd).
Ik ben benieuwd hoeveel deelname er gaat zijn.
Dit noem je addertjes onder het gras?
Wat betreft dat eerste lijkt me gewoon helder en helemaal niet verkeerd. Moet je eens nagaan wat jury's hier allemaal van kunnen leren! Je weet het vooraf, vind ik geen addertje onder het gras.
Dat tweede vind ik niet meer dan logisch. De knhs heeft hier flink tijd in gestoken. Dan mogen ze ook best wat van de ruiter verwachten! Het zou toch niet oké zijn als jury's zich hier nog weer mee bezig moeten houden... Of die vervolgens gaan klagen bij de knhs dat ze meer geld willen omdat ruiter x, Y en z er een potje van hebben gemaakt.
Overigens, duidt dan ook meteen even die 2.50 die de knhs in een fonds steekt om fnrs maneges mee te helpen?
Probs voor de knhs!
Maar goed, doen ze niks krijgen ze gezeik, en nu krijgen ze ook gezeik
Kaitlyn schreef:Je mag nog altijd met 3 mensen samen zijn, en als er 1 2 meter voor de C staat te filmen, 1 ergens anders staat te lezen en de ruiter in de baan is kun je ook prima afstand houden van elkaar.
bliksemflits schreef:Kaitlyn schreef:Je mag nog altijd met 3 mensen samen zijn, en als er 1 2 meter voor de C staat te filmen, 1 ergens anders staat te lezen en de ruiter in de baan is kun je ook prima afstand houden van elkaar.
Dit is bij de laatste persconferentie aangepast naar maximaal 2 mensen. Dus dit mag helaas niet.
SweetVanille schreef:[WD-V] Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?
zie dit topic, hier gaat het net over.
Er zit wel verschil tussen de online winstpunten en de "op locatie" winstpunten. Is beide geldend en officieel maar wordt wel onderscheid in gemaakt
Oscar schreef:Ik ben geen lid van de KNHS en heb de app ook niet, maar ben wel benieuwd hoe ze identiteit van ruiter en paard controleren?
NadjaNadja schreef:Oscar schreef:Ik ben geen lid van de KNHS en heb de app ook niet, maar ben wel benieuwd hoe ze identiteit van ruiter en paard controleren?
Je moet een rondje om het paard heen voordat de proef begint, het paspoort filmen en na het groeten inzoomen op de ruiter (dat is wat de instructies zijn in ieder geval). Je kunt eigenlijk alles vinden op https://www.paardrijden.nl
Yvank_ schreef:NadjaNadja schreef:
Je moet een rondje om het paard heen voordat de proef begint, het paspoort filmen en na het groeten inzoomen op de ruiter (dat is wat de instructies zijn in ieder geval). Je kunt eigenlijk alles vinden op https://www.paardrijden.nl
Haha maar dat inzoomen slaat natuurlijk compleet nergens op. Heb jij ooit een foto van jezelf moeten uploaden bij aanvragen startpas? Ik niet hoor. Dan moet je al toevallig beoordeeld worden door een bekend jurylid.