Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
prugelpiet schreef:4. Waar kunnen wij je van kennen op Bokt?
Van mijn tekeningen ofcourse en mijn verbeterde fotografie, alhoewel ik wel vind dat het nog altijd beter kan!
Rawr schreef:Leuk stukkie CA!prugelpiet schreef:4. Waar kunnen wij je van kennen op Bokt?
Van mijn tekeningen ofcourse en mijn verbeterde fotografie, alhoewel ik wel vind dat het nog altijd beter kan!
En je groeiende youtube channel natuurlijk!!! Gemiste kans om die even te promoten, anders word je nooit groter dan Enzo Knol!![]()
Zijn die 1 hour horse licking video's trouwens echt, of gelooped? Lijkt me dat je geen huid meer over hebt als ze echt zijn.
Britta31 schreef:Ik volg altijd met plezier je tekeningen.
Jilletje schreef:Nou, gezien sommige reacties die onder de filmpjes staan, en dat er een leeftijdbeperking op de filmpjes zit.....maak ik me wel een beetje zorgen hoorIk krijg hier een beetje een nare bijsmaak van. Kan me ook niet voorstellen dat de manege toestemming geeft om hun paarden hier voor te gebruiken
Rawr schreef:Jilletje schreef:Nou, gezien sommige reacties die onder de filmpjes staan, en dat er een leeftijdbeperking op de filmpjes zit.....maak ik me wel een beetje zorgen hoorIk krijg hier een beetje een nare bijsmaak van. Kan me ook niet voorstellen dat de manege toestemming geeft om hun paarden hier voor te gebruiken
Oh, oh wauw. Ik had de comments niet gezien maar dingen zoals onderstaande comment vind ik dan ook wel een beetje creepy. Is dit één of andere fetish of zo?
[ [url=m/cHyFnr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Enough interwebs for me today.
Jilletje schreef:Ik zou gewoon dat soort filmpjes niet meer maken
Ook door jouw eigen situatie.
Mensen krijgen een heel verkeerd beeld van je nu. Das niet de bedoeling geloof ik!
En die filmpjes gewoon verwijderen
Jilletje schreef:Je hoeft je niet te verdedigen hoor!
Maar gewoon niet meer dat soort filmpjes op YT zetten lijkt me het verstandigst
Nielojram schreef:Leuk stukje, CA!
Ik heb overigens met studie naar deze foto gekeken, en de hulplijn in moet schakelen...
[ Afbeelding ]
Ik dacht dat je een 'mullet' had, maar volgens mijn hulplijn bleek het een bontkraag te zijn
Benoite schreef:Goed dat je de filmpjes hebt verwijderd! K kreeg er ook een rara bijsmaak van door de comments. Enne maak je ook nog een filmpje hoe je een hoofdstel schoonmaakt?
Benoite schreef:Goed dat je de filmpjes hebt verwijderd! K kreeg er ook een rara bijsmaak van door de comments. Enne maak je ook nog een filmpje hoe je een hoofdstel schoonmaakt?