Yannick Janssen van Grunsven: "We moeten positief blijven"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

chevax

Re: Yannick Janssen van Grunsven: "We moeten positief blijven"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 23:54

Wat zonde dat er niet meer inhoudelijk op dit toch leuke stukje van een jonge springruiter wordt gereageerd.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 00:00

chevax schreef:
Wat zonde dat er niet meer inhoudelijk op dit toch leuke stukje van een jonge springruiter wordt gereageerd.

Wat moet je hier inhoudelijk dan op zeggen? Alle ruiters zitten in dezelfde shit en ze mochten willen dat ze een accommodatie als deze hadden. Dan kun je het tenminste allemaal op eigen grond doen. Ik had meteen in het begin van het topic al willen reageren dat er een zin bij had kunnen staan dat het voor de dorpsgenoten die nu overleden zijn en hun families nog veel erger is. Maar besef ook dat dit interview misschien wel een week geleden is opgenomen maar hoe dan ook , met Yannick zit de hele sportwereld in hetzelfde schuitje alleen heb je in deze sporttak een partner of meerdere die doorgetraind moeten worden.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 07:30

bigone schreef:
chevax schreef:

Wat moet je hier inhoudelijk dan op zeggen? Alle ruiters zitten in dezelfde oliebol en ze mochten willen dat ze een accommodatie als deze hadden. Dan kun je het tenminste allemaal op eigen grond doen. Ik had meteen in het begin van het topic al willen reageren dat er een zin bij had kunnen staan dat het voor de dorpsgenoten die nu overleden zijn en hun families nog veel erger is. Maar besef ook dat dit interview misschien wel een week geleden is opgenomen maar hoe dan ook met Yannick zit de hele sportwereld in hetzelfde schuitje alleen heb je in deze sporttak een partner of meerdere die doorgetraind moeten worden.

Hier ben ik het helemaal mee eens, zijn dorp is heel hard getroffen.