Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Wat idioot... Alle grote Brabantse evenementen zijn afgelast.. Mensen in Brabant worden omgeroepen de aankomende 7 dagen sociale contacten zoveel mogelijk te vermijden, maar Indoor Brabant gaat gewoon door![]()
Er zal maar net iemand tussen die bezoekers zitten die wel Corona heeft en de rest even lekker aansteekt.
Nee, heel verantwoord dit... Jammer dat het geld en de commercie belangrijker is dan het welzijn
Electra63 schreef:Donderdag rijdt een vriendinnetje mee, maar helaas kon ik geen vrij krijgen.
Zaterdag heb ik wel kaartjes. Wij hebben deze op 2 december gekocht.
Wij hebben nog geen mail ontvangen.
Als ik bij de 1000 zit, ga ik gewoon.
Schildpaddd schreef:Ik heb het idee dat zij het aantal bezoekers hebben teruggebracht naar 1000 zodat het evenement niet meer onder een groot evenement valt. De zogenoemde 'grote' evenementen mogen namelijk niet plaats vinden vanuit de veiligheidsregio's in Brabant. De meeste VR's hanteren daarbij een verschil van meer dan 1000 bezoekers gelijktijdig aanwezig. Een evenement met 1000 gelijktijdige bezoekers zal dus wel mogen plaatsvinden (= geen groot evenement) een evenement met 1001 niet (=wel een groot evenement).
Hoe en of het daadwerkelijk te controleren is weet ik niet, maar ik denk dat de nodige bezoekers ook al afgehaakt zijn door alle commotie en de opties die het evenement geeft voor het terugkrijgen van het geld of volgend jaar gaan.
Cayenne schreef:Wat idioot... Alle grote Brabantse evenementen zijn afgelast.. Mensen in Brabant worden omgeroepen de aankomende 7 dagen sociale contacten zoveel mogelijk te vermijden, maar Indoor Brabant gaat gewoon door![]()
Er zal maar net iemand tussen die bezoekers zitten die wel Corona heeft en de rest even lekker aansteekt.
Nee, heel verantwoord dit... Jammer dat het geld en de commercie belangrijker is dan het welzijn
Pauline schreef:Ik vind het echt ongekend. Vrijwel alle besmettingen komen vanuit wintersporters oid uit Italie. Maar ook daar speelde eigenbelang. Vervolgens gaan deze mensen met elkaar in de vip tent lekker knus zitten socializen en daarna weer terug naar hun ruiter en groom enz enz. En die gaan na afloop terug naar hun eigen land waar ze mensen mogelijk besmetten. En dat iemand hier dapper zegt het wel aan te kunnen, top. Maar je hebt ook te maken met een groepsverzntwoordelijkheid, denk aan de inentingen waar we als groep veilig willen zijn. Denk je nou echt dat iedereen uit Italië jokt als ze zeggen dat het erger is dan gemiddelde griep? Je speelt met levens van anderen en ik vind dat echt ronduit asociaal.