[BLOG] Koud hè!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Weidemaatje

Re: [BLOG] Koud hè!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 22:40

Wat schrijf je leuk! Je word echt meegetrokken in het verhaal, ben benieuwd welke blogs je nog meer gaat schrijven. :D

JeaDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 07:56

Wat leuk geschreven, ik ga ook volgen! En wat zijn jullie kids ineens al groot :oo

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 08:03

Ook ik ga je blogs zeker lezen, vind het erg leuk en interessant.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-20 19:22

JeaDH schreef:
Wat leuk geschreven, ik ga ook volgen! En wat zijn jullie kids ineens al groot :oo

Dit. Zeer zeker waar. Onvoorstelbaar dat ze al zo oud zijn! Volgend jaar gaat de jongste graduaten en dan zijn ze allebei Highschool af. Rare gedachte!

estherdesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 08:28

Wat een avontuur. Canada is echt een geweldig land. We hebben ook serieus erover nagedacht te emigreren. De winters houden ons alleen tegen.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-20 05:01

estherdesign schreef:
Wat een avontuur. Canada is echt een geweldig land. We hebben ook serieus erover nagedacht te emigreren. De winters houden ons alleen tegen.

Ik zag erg op tegen de temperaturen. Daarom zijn we ook in het voorjaar overgegaan, zodat we erin konden groeien zeg maar. En het valt ons tot nu toe echt heel erg mee. Het ligt eraan waar je zit, hier in Alberta is het erg droge kou, wat niet te vergelijken is met de vochtige kou die er in Nederland is.
In NL had ik het altijd koud, ging niet slapen zonder hittepit tegen mijn voeten aan in de winter, en had altijd een lange pyjama aan. Hier slaap ik in een nachthemd zonder warmte-elementen in bed (honden niet meegerekend hihi) en we hebben zo lang mogelijk het raam open. Het is echt wel te doen, gewoon zorgen voor laagjes kleding en muts en handschoenen!

vienna1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 21:41

Leuk geschreven en ja wat gaat het hard met de kinderen. Ik zou zelf wel bepaalde dingen missen. Zoals kaas, hagelslag. Hoewel vaak komen daar weer andere lekkere dingen voor in de plaats. Wat zijn nu echt heerlijk dingen/eten uit Canada? Eigenlijk weet ik helemaal niets over Canada behalve dat de natuur super mooi is en dat ze daar ook goed kunnen schaatsen .Hihi.