Hele mooie aflevering! Mama met 3 meiden, mega respect voor hoe ze het doet. Wat een prachtige en lieve kinderen heeft zij zeg! en de zussen Fillion ook erg leuk! Mooie aflevering!
chamion
Huisheks
Geplaatst: 19-02-20 22:38
Joanne1987 schreef:
Dat dat ene meisje bij de kassa in die kledingwinkel zegt hoef ik dit niet terug te leggen? Mn hart brak...
Moest toen echt even een traantje wegpikken. Mooie aflevering, ben benieuwd of ze inderdaad nog steeds contact hebben (hey, dat is een idee. terugkijken en terugkomen aflevering want dat vraag ik mezelf af van meer afleveringen)
Ondanks de eerder opmerking over onsmakelijke reality tv vond ik dit echt een oprechte en heel indrukwekkende aflevering. 3 heel dappere dames en prachtige meiden die een onvergetelijke ervaring hebben gehad.
Inderdaad, bij het kassa en krultang moment was de oprechte blijdschap zo mooi om te zien. En ook het bestellen van kipcorn
Ik kijk dit programma graag, want ik vind het geweldig om te zien hoe die families zo genieten als ze eens alles kunnen doen wat ze willen. En ondanks de moeilijke situaties zijn de meeste erg positief.
Deze aflevering vond ik echt bijzonder, omdat ze echt heel veel gewone dingen mochten doen uit eten,hobby,kapper skien maar ook omdat de zusjes echt leuke "gewone mensen zijn en zich ook zo lieten zien". Maar ook die sterke bikkel die leeft voor haar kinderen, en bovenal probeert te doen wat wijs is ookal is het vreselijk zwaar toch positief blijft....Respect voor haar!