Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ailill schreef:Kan iemand mij helpen om deze als avatar te makenNickolay schreef:[ Afbeelding ]Wie weet is dit filmpje al heel oud. En is het als zijnde nieuwjaars boodschap uit de kast getrokken.

Nikass schreef:Hoe oud is Totilas? En hoe "kapot" is hij daadwerkelijk?
Janine1990 schreef:Nikass schreef:Hoe oud is Totilas? En hoe "kapot" is hij daadwerkelijk?
Daar kan Google je vast een antwoord geven...
Maar kapot genoeg om hem in 2015 met pensioen te doen... Botontsteking?
Al zal het ingewikkelde eigenaarschap en de rechten voor de sport vast een aandeel hebben gehad... Die constructie was toch ingewikkeld genoeg...
maralyn schreef:Plus het negatieve vanuit de buitenwereld naar hen toe.
Maar misschien zie ik dat te persoonlijk, iedereen ervaart dat anders natuurlijk.
Het zal in ieder geval niet hebben geholpen.

LukieBradley schreef:Ik blijf er wel bij dat de Duitsers vriendelijker rijden als Nederlanders.
God weet wat die heilige totiward al had laten broeien in dat lichaam.
Je weet het niet dus misschien kwam het wel erg ongelukkig uit.
Hoe sommige Nederlanders rijden valt ook niet over naar huis te schrijven
Alleen dat hun altijd alle schuld en kritiek kregen heb ik nooit terecht gevonden
Janine1990 schreef:LukieBradley schreef:Ik blijf er wel bij dat de Duitsers vriendelijker rijden als Nederlanders.
God weet wat die heilige totiward al had laten broeien in dat lichaam.
Je weet het niet dus misschien kwam het wel erg ongelukkig uit.
Hoe sommige Nederlanders rijden valt ook niet over naar huis te schrijven
Alleen dat hun altijd alle schuld en kritiek kregen heb ik nooit terecht gevonden
Vond het met kerst ook hilarisch (en plaatsvervangend schaamtelijk) hoe Edward opgehemeld werd en Linsenhoff werd afgezeken... Talking about double standards...
Janneke2 schreef:...ik mag het graag zien: vanuit verzameling hoepla voorwaarts aan de lange teugel, ruiter in verlichte zit en aaien/kloppen.
Merk op hoe het dier reageert op de langere teugel: ontspanning, neus voor de loodlijn en behoud van balans.
(Van mij mag dit een verplicht onderdeel zijn, van B proeven t/m grand prix.)
MarjanB schreef:Janneke2 schreef:...ik mag het graag zien: vanuit verzameling hoepla voorwaarts aan de lange teugel, ruiter in verlichte zit en aaien/kloppen.
Merk op hoe het dier reageert op de langere teugel: ontspanning, neus voor de loodlijn en behoud van balans.
(Van mij mag dit een verplicht onderdeel zijn, van B proeven t/m grand prix.)
Dit dus.. ik vind het een fijn beeld ook geen gek gewapper met het voorbeen maar gewoon lekker door het lijf een beetje spelen.
En hoe kapot is een paard met een ontsteking aan het bot? Dit is vaak teken van overbelasting en kan met goed trainen en verder management verbeteren door de overbelasting weg te nemen.

Janine1990 schreef:Ben ik de enige die wacht op het video-antwoord van Glock?
MariekeS_ schreef:Janine1990 schreef:Ben ik de enige die wacht op het video-antwoord van Glock?
Die was er, precies ook op Eerste Kerstdag![]()
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 1221175192
Bokt plaats dit alleen als voorpagina nieuws 1.5 week na dato..
Janine1990 schreef:MariekeS_ schreef:
Die was er, precies ook op Eerste Kerstdag![]()
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 1221175192
Bokt plaats dit alleen als voorpagina nieuws 1.5 week na dato..
Wake up... Dit is het tweede filmpje...
En zeker geen oud nieuws hoor...

MariekeS_ schreef:Och je hebt gelijk... Excuus, het is al laat.
2 filmpjes in 1 week van team Totilas had ik inderdaad even overheen gelezen
Hoe dan ook...ik vond het filmpje vooral een confrontatie moment voor mezelf dat Totilas alweer 20 is...wat vliegt de tijd. Voelt pas als een paar jaar geleden dat hij 8/9 was
shirleyp schreef:Tja... Als ik een berg geld over had zou ik mezelf ook een legende van een GP-paard kopen om lekker trucjes mee te rijden op feestdagen in een door mijn personeel gesleepte bak zonder hoefafdrukken...![]()
![]()
![]()
(humor-alarm
)
Niet geheel serieus, snap ik, maar toch, lijkt me heerlijk hoor! 
Elisa2 schreef:Ik snap het nut niet zo van de filmpjes eerlijk gezegd, vooral de eerste..dan denk ik dat mensen hem beter kunnen herinneren zoals hij was op z'n hoogtijdagen wbt het dekseizoen.
Maar goed, het ziet er wel vriendelijk uit en fijn dat ze nog zo'n plezier met hem hebben. Ik hoop dat hij daarnaast ook veel in de wei komt en bosritjes maakt.