Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dat jasje had van mij ook niet gehoeven, maar ik ben sws niet van kant. Kaitlyn schreef:beatje schreef:Mijn smaak is het niet,vind het werkelijk geen gezicht.Vraag me bij zulke mensen altijd af of je zo slecht ben dat je op een andere manier moet opvallen.Ik vind de springsport wel leuk omdat het wat kleurijker is als de dressuursport,maar dit is er dan net weer heel erg over.
Wil je er nog een fles azijn bij?![]()
Het is niet dat ze in de B rondjes rijdt ofzo. Dani is echt een voorbeeld voor mij.
. MarliesV schreef:Grappig, mijn smaak is totaal afwijkend van de gemiddelde bokker blijkbaar, vind de veren vreselijk en het jasje stiekem best tof.
LadyMadonna schreef:Ik begrijp nooit zo goed waarom we hier iets van moeten vinden.
Als zij dit mooi vind, prima toch?

beatje schreef:Kaitlyn schreef:Wil je er nog een fles azijn bij?![]()
Het is niet dat ze in de B rondjes rijdt ofzo. Dani is echt een voorbeeld voor mij.
Als die fles azijn wijn mag zijn graag.Het is niet omdat het jou voorbeeld is dat ik me er bedenkingen bij mag hebben.
Ik heb eerlijk gezegd buiten de rare kleding nog geen fijne foto's van haar gezien.En als je als een clown uitgedost rijd leid het natuurlijk wel van je rijden af.Dus ik vraag me oprecht af,waarom doe je zoiets?
Ik geef wel toe dat ik ze in het echt nog niet heb zien springen.
vosje2010 schreef:Moet ze helemaal zelf weten, valt wel op.
Maar als je de foto van haar paard bekijkt in de link erger ik mij eraan dat de sperriem véél te strak zit!
, maar wat een leuk mens! Cavaletto schreef:vosje2010 schreef:Moet ze helemaal zelf weten, valt wel op.
Maar als je de foto van haar paard bekijkt in de link erger ik mij eraan dat de sperriem véél te strak zit!
Ik vind de uitdossing geen gezicht, maar dat moet ze inderdaad zelf weten. Maar die sperriem...die zit echt veel te strak. Is dat verder niemand opgevallen?