Veren in de haren en een kanten wedstrijdjasje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Prima2Donna

Re: Veren in de haren en een kanten wedstrijdjasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 08:56

Het jasje had van mij niet gehoeven, maar die veren vind ik wel gaaf!

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 09:00

Ik ben meer van het klassieke denk ik.. maar ze moet het zelf weten. Vind het wel afleiden.
Het gaat om de sport en niet om de mode, dan kan ze beter model worden misschien.

eventueel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 09:05

Onbeschrijfelijk lelijk, maar dat moet ze helemaal lekker zelf weten want ze doet er niemand kwaad mee. Die sperriem daarentegen...

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 09:09

Eenheidsworst is er al genoeg. Ik vind het tof en de boodschap erachter vind ik ook mooi. Laat anderen maar allemaal dezelfde stijl dragen,

https://www.danigequestrian.com/my-style

En om dat te zeggen dat ze wel niet zal kunnen rijden, omdat ze veren in d’r haar heeft en een statement wil maken, vind ik flauw en kinderachtig.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 09:20

Ik vind die veren wel super vet xD maar wat een werk ook :') Dat jasje had van mij ook niet gehoeven, maar ik ben sws niet van kant.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 09:27

Het ziet er in beweging net uit alsof een tropische vogel een noodlanding op der rug maakt. Ik vind het gedurft! Of ik het nou mooi vind of niet daar ben ik nog niet over uit.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 09:32

Ach, als zij dat nou zelf leuk vindt moet ze het lekker doen toch :) Doet er weinig kwaad mee.
Het "jasje" zal wel fijn zijn tijdens van die vies warme dagen :))

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 09:51

Grappig, mijn smaak is totaal afwijkend van de gemiddelde bokker blijkbaar, vind de veren vreselijk en het jasje stiekem best tof.

droversrun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 10:19

Het is weer eens wat anders zullen we maar zeggen. Lekker doen wat ze zelf wilt ;_)
Ik heb een keer tegelijk met haar in de rijbaan gereden toen ze aan het trainen was, mijn paard vond de veren eng en durfde er niet langs haha _O-

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 10:31

De veren vind ik lollig.
Onpraktisch lijkt me, en daarmee níéts voor mij, maar lollig.

Het jasje vind ik ronduit lelijk. Sorry, maar echt níét mooi. Sowieso ook het contrast van wit hemd en blote gebruinde armen, die dus beide door dat kant heen komen.

Wil niet zeggen dat ik het een probleem vind als mensen zelf wat ontwerpen.
Maar dit vind ik dus gewoon echt niet mooi.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 10:34

Ik begrijp nooit zo goed waarom we hier iets van moeten vinden.
Als zij dit mooi vind, prima toch?

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 10:37

Kaitlyn schreef:
beatje schreef:
Mijn smaak is het niet,vind het werkelijk geen gezicht.Vraag me bij zulke mensen altijd af of je zo slecht ben dat je op een andere manier moet opvallen.Ik vind de springsport wel leuk omdat het wat kleurijker is als de dressuursport,maar dit is er dan net weer heel erg over.

Wil je er nog een fles azijn bij? :+
Het is niet dat ze in de B rondjes rijdt ofzo. Dani is echt een voorbeeld voor mij. :))

Als die fles azijn wijn mag zijn graag.Het is niet omdat het jou voorbeeld is dat ik me er bedenkingen bij mag hebben.
Ik heb eerlijk gezegd buiten de rare kleding nog geen fijne foto's van haar gezien.En als je als een clown uitgedost rijd leid het natuurlijk wel van je rijden af.Dus ik vraag me oprecht af,waarom doe je zoiets?
Ik geef wel toe dat ik ze in het echt nog niet heb zien springen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 10:53

Ik vind het jasje en de veren echt geweldig :D.

Jasje wil ik ook wel hebben. Zou er zelf wel een witte blouse met lange mouwen onder dragen. Of wen ander blits kleurtje.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 10:54

MarliesV schreef:
Grappig, mijn smaak is totaal afwijkend van de gemiddelde bokker blijkbaar, vind de veren vreselijk en het jasje stiekem best tof.

+1

De veren is mij echt ene te hoog ‘clownsgehalte’ terwijl ik het jasje wel erg origineel en (voor zover ik kan zien) mooi vind! Zou wel benieuwd zijn naar een duidelijke foto ervan, oogt nu wat meer als een blouse..

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 11:04

LadyMadonna schreef:

Vooral dit. Ze rijdt op top niveau mee, Aken, WEG, wellicht de Spelen, en krijgt hier commentaar want men vindt haar veren en jasje niet mooi :+

Doet er niet toe of het mooi is. Ik vind het stoer dat je zo je eigen stijl uit durft te dragen.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 11:07

beatje schreef:
Kaitlyn schreef:
Wil je er nog een fles azijn bij? :+
Het is niet dat ze in de B rondjes rijdt ofzo. Dani is echt een voorbeeld voor mij. :))

Als die fles azijn wijn mag zijn graag.Het is niet omdat het jou voorbeeld is dat ik me er bedenkingen bij mag hebben.
Ik heb eerlijk gezegd buiten de rare kleding nog geen fijne foto's van haar gezien.En als je als een clown uitgedost rijd leid het natuurlijk wel van je rijden af.Dus ik vraag me oprecht af,waarom doe je zoiets?
Ik geef wel toe dat ik ze in het echt nog niet heb zien springen.

Ik viel vooral over de volgende zin van jou: "Vraag me bij zulke mensen altijd af of je zo slecht ben dat je op een andere manier moet opvallen."
Ze is 1 van de beste vrouwelijke springruiters ter wereld, en rijdt überhaupt al mee in de wereldtop en jij denkt dat ze zo slecht rijdt dat ze op een andere manier moet opvallen.
Ik vind dat een vreselijk azijnzeikerige opmerking, dus nee een gezellig flesje wijn gaat het niet worden. ;)

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 11:18

Ik vind haar echt fantastisch!! :D

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 11:24

Dit is toch juist super stoer? Nee, ik zou zelf ook geen verenkapsel nemen en zo'n kanten jasje dragen. Alleen dat zij het doet vind ik wel cool. Zo zie je maar weer, je moet lekker doen waar je zelf zin in hebt!

Wat een ander vindt plak je op je kont en ga je op zitten. Lekker boeiend. Als je er zelf gelukkig van wordt en je schaadt er niemand mee, wat heeft een ander er dan van te vinden? 8)7

Ik zou het jasje trouwens wel zelf dragen als alleen de mouwen van kant zouden zijn en bijvoorbeeld details op de kraag. :j

proudmama

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 11:34

Helemaal geweldig !

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 11:46

Het is altijd leuk als mensen zichzelf durven te zijn en als het voor hen goed voelt om dat te uiten in extravagante kleding vind ik het goed en leuk. Zeker als dit plaats vindt in een wat traditionele omgeving met vaste gebruiken en kleding, kan ik hier wel om glimlachen.
Eerlijk gezegd, vind ik het totaal niet belangrijk of ik het mooi vindt of niet. Zij voelt zich daar goed bij, zij kleedt zich zo graag en dus vind ik dat leuk voor haar.
Ik zou haar graag tegenkomen in het bos in haar uitrusting.
Go on jij !!! *\o/*

Poeme

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 12:02

LadyMadonna schreef:

dat dus *D

Cavaletto

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 12:09

vosje2010 schreef:
Moet ze helemaal zelf weten, valt wel op.
Maar als je de foto van haar paard bekijkt in de link erger ik mij eraan dat de sperriem véél te strak zit!

Ik vind de uitdossing geen gezicht, maar dat moet ze inderdaad zelf weten. Maar die sperriem...die zit echt veel te strak. Is dat verder niemand opgevallen?

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 12:13

Ik had nog nooit van haar gehoord of gezien, zit duidelijk niet zo in de springsport :D, maar wat een leuk mens!

Is zichzelf, ongeacht wat anderen daarvan vinden. En had dat blijkbaar al van jongs af aan, tot haar eigen onrust destijds.

Er staan erg mooie foto's op haar site en wat ze op die site zelf zegt lijkt voor haar ook zo te werken. Top toch.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 12:15

Cavaletto schreef:
vosje2010 schreef:
Moet ze helemaal zelf weten, valt wel op.
Maar als je de foto van haar paard bekijkt in de link erger ik mij eraan dat de sperriem véél te strak zit!

Ik vind de uitdossing geen gezicht, maar dat moet ze inderdaad zelf weten. Maar die sperriem...die zit echt veel te strak. Is dat verder niemand opgevallen?

In dit topic wel. Op wedstrijd? Geen idee.

Wordt daar met springen eigenlijk op gecontroleerd? Lijkt me wel, toch? Dus misschien is het minder erg dan het lijkt?

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 12:17

Lekker eigengereid! Kan ik prima waarderen :D

Dat jasje lijkt mij vooral erg praktisch voor de warme dagen 8-)