Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ibbel schreef:Bokt pretendeert 'paardennieuws' te brengen. Sportnieuws, fokkerijnieuws, alles wat andere sites zoals horses, hoefslag of de KNHS brengen, wordt naar bokt gekopieerd. Dikke prima.
Ongelukken met paarden, omgeslagen trailers die dikke files geven: het komt op bokt. Geen probleem.
Ook als knullige nieuwtjes de lokale sufferdjes vullen, als het paardennieuws is, zet bokt het op de voorpagina. Daar zetten een hoop bokkers al vraagtekens bij, vanwege de ongeloolijke knulligheid van veel van deze berichten.
Maar dit is gewoon POLITIEKE PROPAGANDA. Dat heeft niets te zoeken op bokt.
De Telegraaf, NU en de Metro zorgen er heus wel voor dat Kim Jong Un niet wordt doodgezwegen. Dat is hún taak.
Ibbel schreef:Ik heb geen bekenden gezien die op een paard stapten voor de publiciteit, maar misschien vergis ik me. Alles wat ik aan Britt, Wibi, Douwe Bob en godmagwetenwie langs heb zien komen hadden een paard omdat ze een paard leuk vinden.
Whale schreef:Mwah, dan kunnen we elk persoon op de voorpagina gaan zetten die op een paard zit, maakt niet uit of het een moordenaar, verkrachter, enz. is, als het paard maar mooi is.
Berdien schreef:Ik snap ook niet goed waarom er zo'n blij en gezellig artikel over wordt geplaatst. Niet alles wat 'paard' raakt is nieuws voor Bokt. Sterker nog, bepaalde personen zou je als onafhankelijk nieuwsplatform gewoon moeten weren.
Psydoxy schreef:Ik verbaas me over de reacties in dit topic. In Noord Korea leven ze eenmaal met een ander wereldbeeld en levenswijze. Ik ben van mening dat je er pas over mag oordelen als je er zelf geweest ben, dan zie je pas hoe het daar echt is. Nu is het in Noord Korea de vraag of dit daadwerkelijk de gang van zaken is, want natuurlijk laten ze de toerist niet alles zien. Even kort door de bocht, daar wonen ook mensen die verliefd worden, kinderen krijgen, iedere dag naar hun werk gaan, nationale feestdagen vieren en proberen gelukkig te zijn.
Ongeacht het 'goed' of 'fout' is en het weinig nieuwswaarde heeft (maar dat hebben wel meer nieuwsberichten op bokt) is dit voor de Noord-Koreanen een strohalm om aan vast te houden. Daarom is het gepubliceerd en wordt het natuurlijk groot in de wereldmedia gebracht.
Ergens in mijn aardrijkskunde opleiding werd gezegd: "Een corrupt-systeem is ook een systeem."