[VIDEO]Kim Jong-un beklimt Korea’s heilige berg te paard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

poes

Re: [VIDEO]Kim Jong-un beklimt Korea’s heilige berg te paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 17:35

Zo zie ik het niet. Ik vind het interessant. Juist als heel dit regime doodgezwegen zou worden, zou ik pas erg vinden.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 18:22

Bokt pretendeert 'paardennieuws' te brengen. Sportnieuws, fokkerijnieuws, alles wat andere sites zoals horses, hoefslag of de KNHS brengen, wordt naar bokt gekopieerd. Dikke prima.
Ongelukken met paarden, omgeslagen trailers die dikke files geven: het komt op bokt. Geen probleem.
Ook als knullige nieuwtjes de lokale sufferdjes vullen, als het paardennieuws is, zet bokt het op de voorpagina. Daar zetten een hoop bokkers al vraagtekens bij, vanwege de ongeloolijke knulligheid van veel van deze berichten.

Maar dit is gewoon POLITIEKE PROPAGANDA. Dat heeft niets te zoeken op bokt.
De Telegraaf, NU en de Metro zorgen er heus wel voor dat Kim Jong Un niet wordt doodgezwegen. Dat is hún taak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 18:27

Ibbel schreef:
Bokt pretendeert 'paardennieuws' te brengen. Sportnieuws, fokkerijnieuws, alles wat andere sites zoals horses, hoefslag of de KNHS brengen, wordt naar bokt gekopieerd. Dikke prima.
Ongelukken met paarden, omgeslagen trailers die dikke files geven: het komt op bokt. Geen probleem.
Ook als knullige nieuwtjes de lokale sufferdjes vullen, als het paardennieuws is, zet bokt het op de voorpagina. Daar zetten een hoop bokkers al vraagtekens bij, vanwege de ongeloolijke knulligheid van veel van deze berichten.

Maar dit is gewoon POLITIEKE PROPAGANDA. Dat heeft niets te zoeken op bokt.
De Telegraaf, NU en de Metro zorgen er heus wel voor dat Kim Jong Un niet wordt doodgezwegen. Dat is hún taak.

Tsja, ik heb andere 'bekendheden' ook op de Bokt voorpagina zien staan omdat ze op een paard gespot waren.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 18:33

Ik heb geen bekenden gezien die op een paard stapten voor de publiciteit, maar misschien vergis ik me. Alles wat ik aan Britt, Wibi, Douwe Bob en godmagwetenwie langs heb zien komen hadden een paard omdat ze een paard leuk vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 18:40

Ibbel schreef:
Ik heb geen bekenden gezien die op een paard stapten voor de publiciteit, maar misschien vergis ik me. Alles wat ik aan Britt, Wibi, Douwe Bob en godmagwetenwie langs heb zien komen hadden een paard omdat ze een paard leuk vinden.

Jawel hoor, deze bijvoorbeeld:
[VN] VVD-lijsttrekker shirtloos op paard in campagnefilmpje
En zo zullen er vast wel meer zijn. En Kim Jong Un vind paarden misschien ook wel hartstikke leuk.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 18:41

Ik vind deze video leuk en interessant. Het is dus nieuws. Ik zou het eerder "politieke propaganda"vinden als om politieke reden een leuk filmpje expres niet geplaatst zou worden.Van welke politici of wereldleiders zou er van jullie dan wel een filmpje op Bokt mogen?Eerlijk gezegd zou ik nog geeneens een afbeelding van Jezus Christus op zijn ezel hier durven te plaatsen, omdat ik zeker weet dat daar ook weer commentaar op zou komen!

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 19:02

Laten we Kim Jong-un vooral niet vergelijken met een gewone politicus of president of wereldleider.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 19:06

Whale schreef:
Mwah, dan kunnen we elk persoon op de voorpagina gaan zetten die op een paard zit, maakt niet uit of het een moordenaar, verkrachter, enz. is, als het paard maar mooi is.

Hierboven zit al een moordenaar op het paard op de foto's, al dan niet gephotoshop't, dus dat kunnen we al afstrepen dan. :j

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 19:09

Voor mij staat die kerel op redelijk gelijke voet als Hitler. De strafkampen in NK zijn te afgrijselijk om over na te denken.
Ooit per ongeluk een manuscript gelezen van ex-gevangenen en ik heb er nog steeds last van.

Ik snap niet wat dit op bokt doet :n

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 19:11

Whale schreef:
Laten we Kim Jong-un vooral niet vergelijken met een gewone politicus of president of wereldleider.

Dus dat, laten we wel heel goed in gedachten houden dat dit gewoon een dictator en massamoordenaar is.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 19:15

Ik snap ook niet goed waarom er zo'n blij en gezellig artikel over wordt geplaatst. Niet alles wat 'paard' raakt is nieuws voor Bokt. Sterker nog, bepaalde personen zou je als onafhankelijk nieuwsplatform gewoon moeten weren.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 20:01

[***] schreef:

Tja, persoonlijk zet ik hier ook mijn vraagtekens bij.

En het is jammer dat het boktbeheer nog steeds niet door heeft dat bokt ruimte voor paardennieuws heeft, maar dat niet al het nieuws waar toevallig een paard in voor komt iets voor bokt is.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 20:21

Bokt moet zich schamen en zou zich eens moeten verdiepen in het regime van NK voor ze die vent een podium geven op een paarden forum.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 20:41

Rien10 heeft vandaag niet gereden vanwege een stijve nek.

Ik zeg: voorpaginanieuws =:)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 22:12

Hm ik snap de commentaren wel. Ik vond het nu zelf wel interessant omdat ik verder weinig mee krijg van hoe deze man zijn idioterie in stand houdt. Ik zie het dan ook niet als propaganda hier maar er zou idd wel een kritische noot bij mogen.

We zijn naar een infoavond geweest over zen reis met beyond borders naar noord Korea. Zo bizar wat daar nog gebeurt.

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 22:26

Berdien schreef:
Ik snap ook niet goed waarom er zo'n blij en gezellig artikel over wordt geplaatst. Niet alles wat 'paard' raakt is nieuws voor Bokt. Sterker nog, bepaalde personen zou je als onafhankelijk nieuwsplatform gewoon moeten weren.

??
Onafhankelijk betekent geen partij kiezen dus dan kun je het juist wel plaatsen.

Dat terzijde... "gezellig" nieuws over deze tiran bestaat niet, eens met dat sommige personen gewoon geen platform verdienen.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 23:23

Gaat Bokt dit serieus menen??? Jullie moeten je doodschamen om deze man "in the spotlight" te zetten zo.

Deze dictator en massamoordenaar heeft niets maar dan ook helemaal NIETS te zoeken op een paarden forum alleen omdat hij stomtoevallig een keer op een paard zit.

Regelrechte propaganda van de bovenste plank.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 07:51

Even een serieuze vraag aan de mods die hier ongetwijfeld meelezen.
Wordt er achter de schermen ook iets gedaan met dit commentaar?

celticpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 08:43

ben ook benieuwd waarom je dit zou willen plaatsen?
a. volgens mij is grootste gedeelte van de foto's geshopt.
b.los van het paard en de natuur doet dit pijn aan de ogen, zelfs met kleding aan
c.het is propaganda
d.propaganda van een dictator die wij gelijk kunnen stellen aan mensen zoals Hitler
....rest voor mij de vraag of je mee wil doen aan dit circus?...

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 08:48

Is het nou nog niet verwijderd??

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 09:02

Ik had inmiddels ook wel verwacht dat het topic gesloten was :=

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 09:26

1000 x temmen.

Psydoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 09:28

Ik verbaas me over de reacties in dit topic. In Noord Korea leven ze eenmaal met een ander wereldbeeld en levenswijze. Ik ben van mening dat je er pas over mag oordelen als je er zelf geweest ben, dan zie je pas hoe het daar echt is. Nu is het in Noord Korea de vraag of dit daadwerkelijk de gang van zaken is, want natuurlijk laten ze de toerist niet alles zien. Even kort door de bocht, daar wonen ook mensen die verliefd worden, kinderen krijgen, iedere dag naar hun werk gaan, nationale feestdagen vieren en proberen gelukkig te zijn.

Ongeacht het 'goed' of 'fout' is en het weinig nieuwswaarde heeft (maar dat hebben wel meer nieuwsberichten op bokt) is dit voor de Noord-Koreanen een strohalm om aan vast te houden. Daarom is het gepubliceerd en wordt het natuurlijk groot in de wereldmedia gebracht.

Ergens in mijn aardrijkskunde opleiding werd gezegd: "Een corrupt-systeem is ook een systeem."

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 09:32

Ik denk dat mensen die zijn gevlucht en hun verhaal hebben gedaan toch wel genoeg bewijs is? Of liegen die allemaal? Mensen riskeren niet zomaar hun leven.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 09:45

Psydoxy schreef:
Ik verbaas me over de reacties in dit topic. In Noord Korea leven ze eenmaal met een ander wereldbeeld en levenswijze. Ik ben van mening dat je er pas over mag oordelen als je er zelf geweest ben, dan zie je pas hoe het daar echt is. Nu is het in Noord Korea de vraag of dit daadwerkelijk de gang van zaken is, want natuurlijk laten ze de toerist niet alles zien. Even kort door de bocht, daar wonen ook mensen die verliefd worden, kinderen krijgen, iedere dag naar hun werk gaan, nationale feestdagen vieren en proberen gelukkig te zijn.

Ongeacht het 'goed' of 'fout' is en het weinig nieuwswaarde heeft (maar dat hebben wel meer nieuwsberichten op bokt) is dit voor de Noord-Koreanen een strohalm om aan vast te houden. Daarom is het gepubliceerd en wordt het natuurlijk groot in de wereldmedia gebracht.

Ergens in mijn aardrijkskunde opleiding werd gezegd: "Een corrupt-systeem is ook een systeem."

Hadden ze maar een strohalm om aan vast te houden, genoeg mensen daar die dat zouden eten.

De Kim verheerlijking is daar een plicht onder nekschot. Als je buurvrouw al denkt dat je tong te zien was richting de verplichte foto van hem in je huis ben je ineens verdwenen. Het is een ontzettende angst-cultuur zonder keuze, niet iets waar de noord Koreanen voor willen leven.