Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kabayo schreef:De Amerikaanse vrouw reed een gehuurd paard. Heb gehoord dat dat paard helemaal niet braaf was en geregeld omhoog stond en naar andere paarden sloeg. Dier was nauwelijks onder controle te houden. Waarom die dan verhuurd word is de grote vraag??
Het bericht van silly heb ik ook gelezen. Er staat nergens dat diegene opzettelijk gingen galopperen. De kopgroep kon niet wachten en was echt een heel stuk verder. Er gingen daar allemaal paarden vandoor. Kop erop en doei. Nu was ik hier niet bij. Er kunnen natuurlijk wel een paar met opzet in galop zijn gegaan en dat keur ik absoluut af!! Maar ik weet ook dat ze al achteraan in de groep liep en dus een zeer grote afstand had met de rest. Heel triest dit allemaal. Maar ik kan niet oordelen of dit opzet is van andere ruiters , of het niet kunnen wachten van de kopgroep (en dus organisatie!)
) Joto schreef:Kabayo schreef:De Amerikaanse vrouw reed een gehuurd paard. Heb gehoord dat dat paard helemaal niet braaf was en geregeld omhoog stond en naar andere paarden sloeg. Dier was nauwelijks onder controle te houden. Waarom die dan verhuurd word is de grote vraag??
Het bericht van silly heb ik ook gelezen. Er staat nergens dat diegene opzettelijk gingen galopperen. De kopgroep kon niet wachten en was echt een heel stuk verder. Er gingen daar allemaal paarden vandoor. Kop erop en doei. Nu was ik hier niet bij. Er kunnen natuurlijk wel een paar met opzet in galop zijn gegaan en dat keur ik absoluut af!! Maar ik weet ook dat ze al achteraan in de groep liep en dus een zeer grote afstand had met de rest. Heel triest dit allemaal. Maar ik kan niet oordelen of dit opzet is van andere ruiters , of het niet kunnen wachten van de kopgroep (en dus organisatie!)
Misschien is het heel wijselijk je nu even stil te houden Kabayo, je "hoort" en je was er niet bij. Dus hoe weet jij in hemelsnaam waar zij reed??
Zorg jij eerst maar eens even dat je info klopt lijkt me een stuk beter

Silly1972 schreef:Als wilt aansluiten kan je dat ook prima in een rustig drafje doen.
Joto schreef:Kabayo schreef:De Amerikaanse vrouw reed een gehuurd paard. Heb gehoord dat dat paard helemaal niet braaf was en geregeld omhoog stond en naar andere paarden sloeg. Dier was nauwelijks onder controle te houden. Waarom die dan verhuurd word is de grote vraag??
Misschien is het heel wijselijk je nu even stil te houden Kabayo, je "hoort" en je was er niet bij. Dus hoe weet jij in hemelsnaam waar zij reed??
Zorg jij eerst maar eens even dat je info klopt lijkt me een stuk beter![]()
Omdat ik ook achteraan reed? Waren nog maar een paar achter mij (stuk of 20 denk ik) en daar was het gebeurd
Verder vind ik mijn bericht erg netjes geformuleerd.
Cheminee schreef:Ik ben het stuk vanaf citadel tot huisduinen mee gelopen en heb gezien dat er expres ingehouden werd, zelfs omgedraaid en terug richting julianadorp lopen om dan vervolgens terug te galloperen.. ook precies de reden waarom ik nooit mee zal doen met zulke organisaties (en ik heb geen Fries)
Maar ik zag inderdaad ook dat de kopgroep vaak te ver voorop lag en zagen erg laat dat er te grote gaten vielen..
Gelukkig gaat het naar omstandigheden goed met mevrouw