Riccardo Sanavio stopt bij Glock *update*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Riel

Re: Riccardo Sanavio stopt bij Glock *update*

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 21:17

Fijn voor hem dat hij een nieuwe kans heeft gekregen! Nu kan hij terug naar zijn geboorteland, Italië! Ik wens hem alle succes toe bij zijn nieuwe werkgever!

Team Glock vindt vast en zeker een goede opvolger. Volgens mij zijn er voldoende kandidaten met voldoende potentie!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 21:20

Autumnn schreef:
Waarom? Toen onze collega zijn baan opzei ging er ook direct een vacature uit met als startdatum z.s.m.. als stalruiter lijkt het mij helemaal logisch dat ze een overlap hebben

Het direct in combinatie met alle goeds toewensen en het feit dat hij gewoon in NL blijft...

Maar goed... ik ben bevooroordeeld, dus ook geneigd negatiever te denken over Glock... :o

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 21:49

Riel schreef:
Fijn voor hem dat hij een nieuwe kans heeft gekregen! Nu kan hij terug naar zijn geboorteland, Italië! Ik wens hem alle succes toe bij zijn nieuwe werkgever!

Er staat anders duidelijk dat hij in Nederland blijft. https://www.dehoefslag.nl/laatste-nieuw ... rland.html

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 22:06

Janine1990 schreef:
Autumnn schreef:
Waarom? Toen onze collega zijn baan opzei ging er ook direct een vacature uit met als startdatum z.s.m.. als stalruiter lijkt het mij helemaal logisch dat ze een overlap hebben

Het direct in combinatie met alle goeds toewensen en het feit dat hij gewoon in NL blijft...

Maar goed... ik ben bevooroordeeld, dus ook geneigd negatiever te denken over Glock... :o

Nee ik kan me daar niet in vinden. Een (goede) medewerker/stalruiter is niet makkelijk te vinden (en helemaal niet voor zo’n gewilde functie).
Ik denk er verder niks achter. Snap best dat ze er haast achter zetten. En dat hij over een maand bij zijn nieuwe werk begint wilt niet zeggen dat hij nog een maand bij Glock werkt. Wie weet werkt hij nog maar twee weken ;)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 22:09

Ik weet wel redelijk hoe de arbeidsmarkt werkt... Doorgaans zijn in dit soort gevallen prima regelingen te treffen... ;)

Kwestie van onderhandelen en wat willen bieden. Zeker met de ontzettend fantastisch geweldige verstandhouding... Niemand wil een Judy de Winter situatie.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 23:11

Judy de winter situatie?

Nienketje17

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 13:49

fleurtjeuh schreef:
Judy de winter situatie?

Die zat tijdje zonder ruiter nadat Dominique Filion daar vertrokken is. Nu heeft ze wel weer een ruiter gevonden

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 13:58

Nienketje17 schreef:
fleurtjeuh schreef:
Judy de winter situatie?

Die zat tijdje zonder ruiter nadat Dominique Filion daar vertrokken is. Nu heeft ze wel weer een ruiter gevonden

Vergeet niet haar voorgangers Philip van Ommen, Stephanie Kooijman en vooral Rozemarijn van Schaik... Google dat laatste eens...

Nienketje17

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 15:08

Klopt die had ik nog niet eens genoemd :D