Maar wat een goede docu, open en warme mensen, betrokken bij en hart voor hun bedrijf, prachtig
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fitzroy schreef:Ik vind het een beetje vreemd dat ik voor zeurderige bokker word uitgemaakt. Ik zeg meerdere keren dat ik het een mooi programma vond, maar dat mij persoonlijk de merrie opviel die kreupel liep en dat ik dat geen reclame vind.
Heeft niets met zeuren te maken, maar is een constatering. Case closed.

Sakura789 schreef:MCE schreef:hadden ze er misschien bij moeten vermelden waarom ze nu als fokmerrie onregelematig/ongemakkelijk liep
Voor die paar zeurende bokkers, come on![]()
Het gros van de kijkers zal niets met paarden hebben en dit niet opvallen. Ik heb nu het eerste gedeelte gezien en ga het vanmiddag even afkijken.
Mooi verhaal van de familie, volgens mij heeft 2Doc eerder van Wiepke een documantaire gemaakt (of via Omrop Fryslan?). Hardwerkende, nuchtere mensen. Ze hebben een prachtig bedrijf opgezet daar.
marije1109 schreef:Fitzroy ben het met je eens, zag het ook gelijk en dacht "daar hoor je straks de activisten weer over"....
RaafSmits schreef:marije1109 schreef:Fitzroy ben het met je eens, zag het ook gelijk en dacht "daar hoor je straks de activisten weer over"....
Nou, dat van die activisten had ik niet bedacht, maar ik snap Fitzroy ook, en je hoefde ook geen kenner te zijn om het te zien.
De term "zeurende bokker ", azijnzeiker en activist worden op bokt nu eenmaal al snel gebruikt als je het niet met de meute eens bent.
Geeft niks Fitzroy........gewoon stilletjes om lachen, want het is best vermakelijk.

RaafSmits schreef:Cowgirl schreef:Dus dat ene kreupele paard heeft de uitzending verziekt....over mierenneuken gesproken.
Niet verziekt......gewoon jammer.
Het is een gemist detail, wat dus inderdaad een eigen leven kan gaan leiden.
Ook buiten bokt.
marije1109 schreef:Fitzroy ben het met je eens, zag het ook gelijk en dacht "daar hoor je straks de activisten weer over"....