Hoogbejaarde pony waarschijnlijk misbruikt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 08:38

Elisa2 schreef:
Nee echt niet, waar is de grens? begint het met een pony en eindigt het met een kind? Hoeveel slachtoffers moeten perverslingen maken?

Dit is natuurlijk onzin. Een pedofiel raakt ook niet opgewonden van een paard.

Je hebt het hier echt over twee totaal verschillende dingen en het ene leidt niet tot het ander.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 08:38

Palmera schreef:
Elisa2 schreef:
Nee echt niet, waar is de grens? begint het met een pony en eindigt het met een kind? Hoeveel slachtoffers moeten perverslingen maken?

Dit is natuurlijk onzin. Een pedofiel raakt ook niet opgewonden van een paard.

Je hebt het hier echt over twee totaal verschillende dingen en het ene leidt niet tot het ander.

Is dat zo? want het is beide grensoverschrijdend gedrag.

Palmera

Re: Hoogbejaarde pony waarschijnlijk misbruikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 08:43

Het heeft met seksuele voorkeur te maken. En daar wijken mensen niet snel vanaf.

Als jij op mannen valt lopen jongetjes van vijf toch ook niet het risico dat jij je hand in hun broek stopt?

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 08:47

Vanitas schreef:
Sommige mensen hebben die seksuele behoefte nu eenmaal. Ze daarom maar ziek noemen lost niet echt wat op. Heel realistisch bekeken denk ik ook niet dat een paard er nou zoveel last van heeft. Wanneer ze een kip pakken komt daar bijvoorbeeld nog wel een stukje mishandeling bij kijken.

Wat niet wegneemt dat het vreselijk is als dat met jouw paard gebeurt. Ik zou er nachten wakker van liggen en dan daarbij nog het feit dat er dus zomaar iemand in mijn stal geweest is zonder mijn toestemming. Daders moeten berecht worden, maar doen of er drie moorden zijn gepleegd is ook weer lichtelijk overdreven. Met een klein beetje begrip kom je meestal veel verder dan met schreeuwen.

En omdat ze die hebben moeten ze daar maar aan toegeven? Als het niet ziek is noem ik het crimineel of bewust dieren mishandelen. Wat lost dan wel wat op? Afwijkende seksuele voorkeuren komen niet zomaar uit de lucht vallen daar is vaak wel meer aan het handje en het is gestoord ( erger dan ziek)

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 08:54

Rizette schreef:
Vanitas schreef:
Sommige mensen hebben die seksuele behoefte nu eenmaal. Ze daarom maar ziek noemen lost niet echt wat op. Heel realistisch bekeken denk ik ook niet dat een paard er nou zoveel last van heeft. Wanneer ze een kip pakken komt daar bijvoorbeeld nog wel een stukje mishandeling bij kijken.

Wat niet wegneemt dat het vreselijk is als dat met jouw paard gebeurt. Ik zou er nachten wakker van liggen en dan daarbij nog het feit dat er dus zomaar iemand in mijn stal geweest is zonder mijn toestemming. Daders moeten berecht worden, maar doen of er drie moorden zijn gepleegd is ook weer lichtelijk overdreven. Met een klein beetje begrip kom je meestal veel verder dan met schreeuwen.

En omdat ze die hebben moeten ze daar maar aan toegeven? Als het niet ziek is noem ik het crimineel of bewust dieren mishandelen. Wat lost dan wel wat op? Afwijkende seksuele voorkeuren komen niet zomaar uit de lucht vallen daar is vaak wel meer aan het handje en het is gestoord ( erger dan ziek)

Hier ben ik het mee eens..vooral dat laatste dat er vaak wel meer aan de hand is.

Ik geloof ook niet dat je mensen met een normale seksuele voorkeur kunt vergelijken met dit soort mensen. Het feit dat ze de wensen of voorkeuren hebben, kan nog. Maar als je ze gaat praktiseren dan heb je echt geen idee meer van normale normen en waarden.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 09:00

Mensen moeten met hun tengels van andermans dieren blijven.

Maar of dat paard er een trauma aan heeft overgehouden, dat zal wel meevallen.

Vanitas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 11:32

Elisa2 schreef:
Ik kan alleen begrip hebben voor als ze vrijwillig hulp zoeken voor hun seksuele afwijkingen...maar ze uitvoerend gaan praktiseren. Nee echt niet, waar is de grens? begint het met een pony en eindigt het met een kind? Hoeveel slachtoffers moeten perverslingen maken?

Klopt, maar als men onder dit soort berichten geheel verketterd wordt wordt die stap wel erg groot. Er is een verschil tussen de daad verafschuwen en de persoon zelf. Dat laatste is wel wat er gebeurd. Op die manier is het natuurlijk veel makkelijker om een groepje gelijkgestemden te zoeken en samen de kop in het zand te steken, want bij een ander hoef je het woord niet te laten vallen of je ligt al bijna op de brandstapel..

Overigens is zoöfilie en bestialiteit nog wel even heel wat anders dan pedofilie en pedoseksualiteit.

En ja ik vind het ook wel een verschil maken dat een paard hier niet echt onder lijdt. Als je ziet wat een hengst er in hangt en wat de gemiddelde man tussen z'n benen heeft. Daar ligt die merrie echt niet wakker van. Natuurlijk vind ik het moreel onverantwoord, maar heel realistisch bekeken lijden ze misschien nog wel meer onder de gemiddelde dressuurtraining.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 12:21

Sorry maar dit kun je toch niet menen? Natuurlijk is de persoon zelf hier gewoon heel fout bezig. Je praat het bijna goed heb ik het idee. Gatverdamme.

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 12:45

Mensen kinders, verder alles wel goed , de daad is de persoon, niks anders. Hoe wil je die 2 uit elkaar halen? Ach, hij heeft er paar vermoord maar het is wel een beste kerel?

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 13:44

Vanitas schreef:
Elisa2 schreef:
Ik kan alleen begrip hebben voor als ze vrijwillig hulp zoeken voor hun seksuele afwijkingen...maar ze uitvoerend gaan praktiseren. Nee echt niet, waar is de grens? begint het met een pony en eindigt het met een kind? Hoeveel slachtoffers moeten perverslingen maken?

Klopt, maar als men onder dit soort berichten geheel verketterd wordt wordt die stap wel erg groot. Er is een verschil tussen de daad verafschuwen en de persoon zelf. Dat laatste is wel wat er gebeurd. Op die manier is het natuurlijk veel makkelijker om een groepje gelijkgestemden te zoeken en samen de kop in het zand te steken, want bij een ander hoef je het woord niet te laten vallen of je ligt al bijna op de brandstapel..

Overigens is zoöfilie en bestialiteit nog wel even heel wat anders dan pedofilie en pedoseksualiteit.
Dieren worden al op zo veel manieren misbruikt. Moeten ze nu ook nog straffeloos sexueel misbruikt worden?
En ja ik vind het ook wel een verschil maken dat een paard hier niet echt onder lijdt. Als je ziet wat een hengst er in hangt en wat de gemiddelde man tussen z'n benen heeft. Daar ligt die merrie echt niet wakker van. Natuurlijk vind ik het moreel onverantwoord, maar heel realistisch bekeken lijden ze misschien nog wel meer onder de gemiddelde dressuurtraining.

Blussem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 13:46

Palmera schreef:
Het heeft met seksuele voorkeur te maken. En daar wijken mensen niet snel vanaf.

Als jij op mannen valt lopen jongetjes van vijf toch ook niet het risico dat jij je hand in hun broek stopt?

_O-
Alleen bij jongetje heet dat geen aanrading, dat kan alleen bij vrouwen.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 13:46

Er ging iets mis met mijn post. Ik zei: Dieren worden al op zo veel manieren misbruikt. Moeten ze nu ook nog straffeloos sexueel misbruikt worden?

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 13:47

Blussem schreef:
Palmera schreef:

_O-

Volgens mij heet dat bij jongens/mannen ook aanranding hoor.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 14:09

Blussem schreef:
Palmera schreef:

_O-

Onzin!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 14:13

Blussem schreef:
Palmera schreef:

_O-

Hoe heet dit volgens jou bij jongens?

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 17:08

Blussem schreef:
Palmera schreef:

_O-

Schaam je.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 17:11

anjali schreef:
Er ging iets mis met mijn post. Ik zei: Dieren worden al op zo veel manieren misbruikt. Moeten ze nu ook nog straffeloos sexueel misbruikt worden?

Misschien zeg ik iets heel vreemds, begrijp me niet verkeerd. Maar ondervindt een paard van een mannelijk geslachtsdeel wel negatieve consequenties? Het is te klein om pijn te doen lijkt me. Denk eerder dat een dierenarts bezoekje soms minder fijn is vanuit de beleving van het paard.

Compleet los van het ethische aspect want het i: natuurlijk grensoverschrijdend.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 17:34

Wat dachten jullie van bacterieen die overgebracht kunnen worden? misschien krijgt zo'n dier wel een flinke baarmoederonsteking want ik denk niet dat ze het "veilig" doen.

Ik ben het totaal niet met je eens Vanitas.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 17:57

Elisa2 schreef:
Wat dachten jullie van bacterieen die overgebracht kunnen worden? misschien krijgt zo'n dier wel een flinke baarmoederonsteking want ik denk niet dat ze het "veilig" doen.

Inderdaad,het is enorm smerig.Daarbij ben ik er beslist niet zeker van of een dier hier niet ook psychische klachten van kan krijgen.Veearts lijkt me ook niet leuk maar ik neem aan dat die alleen komt bij medische noodzaak.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 18:02

anjali schreef:
Elisa2 schreef:

Inderdaad,het is enorm smerig.Daarbij ben ik er beslist niet zeker van of een dier hier niet ook psychische klachten van kan krijgen.Veearts lijkt me ook niet leuk maar ik neem aan dat die alleen komt bij medische noodzaak.

Maar dat beseft een paard toch niet?
En verder kan je hem/haar toch op een ab zetten preventief? Wij mensen krijgen na seks ook niet zomaar een baarmoederontsteking. Maar misschien kan een expert beter antwoord geven op de weerbaarheid van een paard

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 18:04

anjali schreef:
Elisa2 schreef:

Dat klopt, maar dat weet dat paard dan weer niet.
Even voor de duidelijkheid: ik ben zeer tegen seksueel misbruik van dieren, maar of een paard nu echt psychische klachten overhoudt van wat die viezerik heeft gedaan? Hmmm dat weet ik niet.

Blussem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 19:01

Ik denk dat een merrie eerder psychische schade oplopen wanneer ze vast worden gebonden en gekluisterd om gedekt te worden. Eigenlijk heeft dat wel weg van een verkrachting.
Des ondanks is dit heel normaal in de paarden wereld.
Zelf ben ik verbaast hoe ver sommigen mensen hier in gaan en geruster allerlei kunstgrepen aan toe passen. Ook zijn er zelfs dierenartsen die vagina van merrie dicht naaien. Verschrikkelijk dit.

Wat man heeft gedaan (als echt gebeurd is) is zeker niet goed. Maar ik vind wel dat sommige mensen echt wel wat meer hun hand in enigenboezem mogen steken.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 19:42

Blussem schreef:
Ik denk dat een merrie eerder psychische schade oplopen wanneer ze vast worden gebonden en gekluisterd om gedekt te worden. Eigenlijk heeft dat wel weg van een verkrachting.
Zelf ben ik verbaast hoe ver sommigen mensen hier in gaan en geruster allerlei kunstgrepen aan toe passen. Ook zijn er zelfs dierenartsen die vagina van merrie dicht naaien. Verschrikkelijk dit.

Wat man heeft gedaan (als echt gebeurd is) is zeker niet goed. Maar ik vind wel dat sommige mensen echt wel wat meer hun hand in enigenboezem mogen steken.

Gaat het goed met je vandaag? :(:)

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 20:20

Palmera schreef:
Blussem schreef:

Gaat het goed met je vandaag? :(:)

Hoezo? Ik vind dat ze gelijk heeft.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 20:28

Blussem schreef:

Dat ben ik eigenlijk wel met je eens, ik vind dat ook weg hebben van verkrachting. ( het vastbinden, kluisteren)
Het dichtnaaien van de vagina heeft een medische oorzaak.

Of een merrie van zo'n man psychische schade oploopt, dat denk ik niet. Maar het gaat gewoon echt een grens over.