Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dorine92 schreef:Maar hoezo haalt diegene “elke dag teken van haar paarden”? Ik heb in al die jaren maar 3 keer een teek op een paard gezien, waarvan 1 keer op mijn eigen. Hoe dan dat je elke dag teken van je paard plukt
Dorine92 schreef:Maar hoezo haalt diegene “elke dag teken van haar paarden”? Ik heb in al die jaren maar 3 keer een teek op een paard gezien, waarvan 1 keer op mijn eigen. Hoe dan dat je elke dag teken van je paard plukt
Blussem schreef:Bizarre is dat ze tegen die teken helemaal niks doen terwijl daar echt heel ziek van kunt worden wat voor de rest van je leven gevolgen heeft.
_suus19_ schreef:Pfff Ik wilde dat ik dit artikel niet gelezen had
Wat smerig en eng.
Ik moest wel lachen om de reacties. Maar echt achtervolgd worden door een soort spin die je leegzuigt en aan je blijft hangen en dan ook nog eens snel groter wordt. Ik geloof dat ik heel Nederland bij elkaar zou gillen..