Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RaafSmits schreef:Ik zeg ook niet dat de dader niet schuldig is.
Ik vraag me alleen af waar de eigenaar is in dit verhaal.
RaafSmits schreef:Ik zeg ook niet dat de dader niet schuldig is.
Ik vraag me alleen af waar de eigenaar is in dit verhaal.
Blussem schreef:Ik moet er ook niet aan denken om mijn paarden op plek te hebben staan waar niet meerder keren op de dag toezicht is. En dan zijn nog geen eens veulentjes.
Er kan altijd wat gebeuren. Blijf bijzonder vinden paarden die op zulke afgelegen plekken staan.
RaafSmits schreef:Blussem schreef:Ik moet er ook niet aan denken om mijn paarden op plek te hebben staan waar niet meerder keren op de dag toezicht is. En dan zijn nog geen eens veulentjes.
Er kan altijd wat gebeuren. Blijf bijzonder vinden paarden die op zulke afgelegen plekken staan.
Gelukkig!!
Dacht even dat ik de enige was.
RaafSmits schreef:Veulen is nog afhankelijk van de melkbar.
Sorry hoor, maar ik vraag me dan ook af waar de eigenaar is al die dagen.
Volgens het bericht moet het tussen zaterdagavond en gister gebeurt zijn.
Natuurlijk is dit gedrag niet goed te praten, maar ik vind de eigenaar in deze ook op zijn zachts gezet wat laks.
Melewel94 schreef:Onsdanks aan huis werken m'n vriend en ik full time, maar gelukkig hebben we superfijne buren!! En een 5 jarig penny meisje in de maak bij de buren, dus die zal wel geregeld over de schutting kijken om naar de paardjes te kijken samen met mama
RaafSmits schreef:Veulen is nog afhankelijk van de melkbar.
Natuurlijk is dit gedrag niet goed te praten, maar ik vind de eigenaar in deze ook op zijn zachts gezet wat laks.
dromertje2 schreef:RaafSmits schreef:Veulen is nog afhankelijk van de melkbar.
Mij klinkt dit bericht toch vrij verwijtend.