Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Met goed knip en plakwerk kun je alles Sielugh maken. Ideaal en perfect is anders, maar waar is dat wel? Er is hier om de zoveel tijd weer zoveel over te doen dat ze echt wel onder goede controle staan hoor, zo erg is het er echt niet.
Anoniem schreef:Met goed knip en plakwerk kun je alles Sielugh maken. Ideaal en perfect is anders, maar waar is dat wel? Er is hier om de zoveel tijd weer zoveel over te doen dat ze echt wel onder goede controle staan hoor, zo erg is het er echt niet.
miccamaaike schreef:Maar deze manege heeft nog stands? Ik had begrepen dat die niet meer mochten... maar ik zie op dit filmpje voor een groot deel stands. En gadverdamme, allemaal zo klein en smal.... het is van geen enkele tijd, maar zeker niet van deze tijd...
eilleen333 schreef:Ja er zijn nog stands. Probleem is dat het een monumentaal pand is en het dus niet zomaar verbouwd mag worden. Daar hebben ze geloof ik wel wat gedoe mee.
Cayenne schreef:Anoniem schreef:Met goed knip en plakwerk kun je alles Sielugh maken. Ideaal en perfect is anders, maar waar is dat wel? Er is hier om de zoveel tijd weer zoveel over te doen dat ze echt wel onder goede controle staan hoor, zo erg is het er echt niet.
Het gaat er niet om dat het ergens anders ook niet goed is, maar dat het hier gewoon bar en boos is en daar al heel lang iets aan moet worden gedaan.
Molfre schreef:Even voor de nieuwsgierigen, dit is het gebouw:
https://www.google.com/maps/@52.3617206 ... 312!8i6656