Dierenbeul overgiet Fjordenpaard met bijtend zuur

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Veraaaaah

Re: Dierenbeul overgiet Fjordenpaard met bijtend zuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 14:01

Waarom? Wat schiet iemand er mee op? Echt walgelijk.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 15:13

-O- -O- -O- -O-

Waarom zijn er zoveel zieke geesten in deze wereld..
Ik hoop heel erg dat deze achterlijke gladiool snel gepakt wordt.

Ben dan wel benieuwd naar zijn straf.. waarschijnlijk een 'foei dat mag je niet meer doen en je moet 150 euro betalen want foei' en klaar :x

Somboby

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 16:19

Jessix schreef:
Die mogen ze van mij zijn vel afstropen en insmeren met sambal.
Helemaal mee eens.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 16:53

En graag ook minimaal de da kosten betalen, naast de andere ideeën die hier voorbij komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 16:56

Gadver, wat een intens kwaadaardig persoon...

Arm arm arm paard. Gelukkig herstelt ze.

freedomshet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 17:36

Wat rot, waar slaat dat nou op?

Blussem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 17:50

Ik vindt nogal raar verhaal. Hoe zo zou iemand zo iets doen? Zeker zo over nek van paard want de kans dat zuur ook op je zelf terecht komt is zeer groot.

Ook wordt er altijd gesproken over zeer slechte dader. Vaak leest men altijd maar 1 kant van verhaal. Voor zelfde kant is eigenaar van paard zeer asociaal persoon en loopt met iedereen ruzie te maken en licht iedereen op. Politie wilt maar niks aan doen.

Niet dat ik dit goed wil praten, maar worden bewust delen weg gelaten van het verhaal om zelf goed voor de dag te komen.
Laatst bijgewerkt door Blussem op 22-06-19 17:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 17:51

Blussem schreef:
Ik vindt nogal raar verhaal. Hoe zo zou iemand zo iets doen? Zeker zo over nek van paard want de kans dat zuur ook op je zelf terecht komt is zeer groot.

Ook wordt er altijd gesproken over zeer slechte dader. Vaak leest men altijd maar 1 kant van verhaal. Voor zelfde kant is eigenaar van paard zeer asociaal persoon en loopt met iedereen ruzie te maken en licht iedereen op. Politie wilt maar niks aan doen.

Niet dat ik dit goed wil praten maar wat ik wel ieder mee wil geven is dat je met stroop meer vliegen vangt in het leven.

nog steeds raar dat je je dan maar tot iemands dier wendt

Blussem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 17:53

Ben helemaal met je eens.

Ik zit ook bedeken kunnen niet bepaalde planten, rupsen of insecten ook niet zo reactie veroorzaken.

Zijn er sporen van chemicaliën gevonden? En wat voor chemicaliën?

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 18:03

Was ook mijn gedachte. Niet toevallig grote berenklauw bij zijn favoriete svhuurpaal ofzo?

Linde99

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 18:11

Gelijk afmaken die handel. En dan bedoel ik natuurlijk die zieke geest

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 18:12

Als ze die vent pakken met de ballen in het zuur, misschien heeft die gek gecastreerd minder idiote fratsen! :n

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 18:13

Blussem schreef:

Niet dat ik dit goed wil praten, maar worden bewust delen weg gelaten van het verhaal om zelf goed voor de dag te komen.

Er is geen enkel goed argument om het op een onschuldig dier uit te werken. Gewoon geen. Dan ben je ziek.
Hoe weet jij dat er dingen weg gelaten worden?
En zelfs als dat zo zou zijn; niks dat weg gelaten kan worden kan verandering brengen in hoe triestig dit is.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 18:19

Ziek dit......

MaMy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 19:07

Jemig.. |(

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 19:10

Blussem schreef:

Al is de eigenaar de grootste lul ter wereld, dan flikker je daar maar zuur overheen! Dat paard is onschuldig en verdient dit niet! -:(-

Lize92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 19:52

Gatverdamme.. Wat een misselijkmakend figuur zeg..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 19:58

Palmera schreef:
Blussem schreef:

Al is de eigenaar de grootste lul ter wereld, dan flikker je daar maar zuur overheen! Dat paard is onschuldig en verdient dit niet! -:(-

Eens, er is geen enkel excuus voor dit soort acties.

Als dit echt door bijtend zuur is veroorzaakt, dan is de dader imo echt een psychopaat.

Moonlightje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 20:23

|( oww dat arme beesje, op die leeftijd nog

Wat een debiel(en) -:(-

s_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 21:12

Arm dier, 31 jaar en nog zo iets verschrikkelijk mee moeten maken. Ook voor de eigenaar moet dit zo vreselijk zijn, wat een nachtmerrie :( Hoe kan je nu zo ziek in je hoofd zijn om zo iets te doen... Als ze de dader vinden kan ik ook wel wat opties bedenken om er voor te zorgen dat hij dit nooit meer in zijn hoofd haalt -:(-

Schilde is hier niet eens zo ver vandaan, mijn fjord loopt hier ook gewoon 24/7 buiten 'in de achtertuin', je kan gewoon niet meer gerust zijn tegenwoordig :\

Equos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 21:45

sorry hoor maar hoe haal je het in je hoofd bijtend zuur over een paard te gooien, dan ben je wel echt een psychopaat, problemen met de eigenaar, oke, maar ga dat dan niet op een paard afreageren

Kirania

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 22:02

Het ergste van al vind ik dat de politie helemaal niets doet aan zo'n gevallen... Moeite om te zoeken is minimaal, en zelfs als ze zo'n idioten oppakken is het meestal "Oh ja, een jaartje in het gevang ofzo", als we geluk hebben. En dan zijn onze gevangenissen nog vrij comfy. Ik snap niks van het systeem tegenover dieren hier... Ook niet tegenover mensen, maar dat van de dieren laat sterk te wensen over.

alice0cullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 22:20

Politie zal wel denken het is maar een paard. Wat natuurlijk idioot is, en wat ze ook nog wel eens vergeten is dat er dus van die gekken rondlopen die dit eerst oefenen op dieren, en dan dit uitbouwen naar mensen. Nou is die kans in Nederland gelukkig nog relatief klein, maar toch.

Lijkt me ook moeilijk onderzoeken, zullen wel geen camera's hangen en geen getuigen. Dan blijven er wel heel weinig aanknopingspunten over om iets te onderzoeken helaas. Misschien had de eigenaar wel ruzie met iemand?

Maar dat er van die gekken rondlopen is toch te walgelijk voor woorden, waarom dit doen bij een onschuldig dier. Dat je elkaar nou de hersens inslaat is tot daar aan toe.

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 22:23

Zeer triest.

Wat ik me wel af vraag, zal er weer haar op deze plekken terug groeien?

alice0cullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 23:43

Ik heb wel eens ergere brandwonden gezien waar haar uiteindelijk weer terug groeit, maar dit waren dan wel brandwonden door vuur, niet door chemicaliën.