Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Blussem schreef:Ik vindt nogal raar verhaal. Hoe zo zou iemand zo iets doen? Zeker zo over nek van paard want de kans dat zuur ook op je zelf terecht komt is zeer groot.
Ook wordt er altijd gesproken over zeer slechte dader. Vaak leest men altijd maar 1 kant van verhaal. Voor zelfde kant is eigenaar van paard zeer asociaal persoon en loopt met iedereen ruzie te maken en licht iedereen op. Politie wilt maar niks aan doen.
Niet dat ik dit goed wil praten maar wat ik wel ieder mee wil geven is dat je met stroop meer vliegen vangt in het leven.
Blussem schreef:Ik vindt nogal raar verhaal. Hoe zo zou iemand zo iets doen? Zeker zo over nek van paard want de kans dat zuur ook op je zelf terecht komt is zeer groot.
Ook wordt er altijd gesproken over zeer slechte dader. Vaak leest men altijd maar 1 kant van verhaal. Voor zelfde kant is eigenaar van paard zeer asociaal persoon en loopt met iedereen ruzie te maken en licht iedereen op. Politie wilt maar niks aan doen.
Niet dat ik dit goed wil praten, maar worden bewust delen weg gelaten van het verhaal om zelf goed voor de dag te komen.
Niet dat ik dit goed wil praten, maar worden bewust delen weg gelaten van het verhaal om zelf goed voor de dag te komen.
Palmera schreef:Blussem schreef:Ik vindt nogal raar verhaal. Hoe zo zou iemand zo iets doen? Zeker zo over nek van paard want de kans dat zuur ook op je zelf terecht komt is zeer groot.
Al is de eigenaar de grootste lul ter wereld, dan flikker je daar maar zuur overheen! Dat paard is onschuldig en verdient dit niet!
Hoe kan je nu zo ziek in je hoofd zijn om zo iets te doen... Als ze de dader vinden kan ik ook wel wat opties bedenken om er voor te zorgen dat hij dit nooit meer in zijn hoofd haalt