Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ricie schreef:Ik zeg niet dat dit normaal is, ik zeg dat de beste piloot waarschijnlijk geen enkele andere uitweg gehad heeft. Als een vliegtuig zijn motoren uitvallen heeft hij ook geen andere uitweg dan bijvoorbeeld op een snelweg te landen. Als jij met je paard buiten bent en je paard slaat op hol, dan ben je ook gevaarlijk.
Dus dan, vliegtuigen en paarden in het openbaar ook maar verbieden?
Ricie schreef:Dit was ook niet in Nederland Delphi![]()
![]()
![]()
![]()
Geloof me dames, als hij een andere mogelijkheid had gehad, had hij die zeker benut!
Ricie schreef:Ik zeg niet dat dit normaal is, ik zeg dat de beste piloot waarschijnlijk geen enkele andere uitweg gehad heeft. Als een vliegtuig zijn motoren uitvallen heeft hij ook geen andere uitweg dan bijvoorbeeld op een snelweg te landen. Als jij met je paard buiten bent en je paard slaat op hol, dan ben je ook gevaarlijk.
Dus dan, vliegtuigen en paarden in het openbaar ook maar verbieden?
Witchcraft schreef:Kan het niet zo zijn dat die ballon op drift is geraakt en niet meer te besturen was?
Bubblewrap schreef:Witchcraft schreef:Kan het niet zo zijn dat die ballon op drift is geraakt en niet meer te besturen was?
Dan is landen op zo'n klein stuk echt een uitdaging. Landing zag er ballontechnisch goed uit.
Maar wie weet welke keuzes de ballonvaarder moest maken. Ik heb geen idee wat voor gebied achter deze stal ligt. Als dat bijvoorbeeld water of bos is, en er waren calamiteiten tijdens de ballonvaart...
Ricie schreef:Dit was ook niet in Nederland Delphi![]()
![]()
![]()
![]()
Maar goed, misschien kan ik me vinden in jullie commentaar. Maar anderzijds ook totaal niet, heb het idee dat veel weer het kortzichtigheid en eigenwijsheid is wat op Bokt bij sommige heerst. Maar goed, ik geloof echt niet dat een piloot dit bewust doet.
De kans is echt super groot, dat de piloot geen enkele andere uitweg had. En liever dit dan dat hij helemaal zou crashen en de dood ondervind, samen met zijn passagiers. Dat wens je de beste man ook niet toe....
Geloof me dames, als hij een andere mogelijkheid had gehad, had hij die zeker benut!