Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zirano schreef:Lief van jullie als ik meer weet geef ik een update. Om nog even terug te komen op de sociaal media. Op het moment dat het ongeluk gebeurt was. Is er een fotograaf gestopt heeft niets gevraagd foto;s gemaakt en is weggegaan. Dit gebeurde voordat de politie of wie dan ook was gearriveerd. Hoe asociaal om niet even te vragen zit er nog iemand in de auto die te water is. Kan i helpen what ever Helemaal NIETS
MyChoice schreef:Ja zo gaat dat tegenwoordig bij ongevallen. In januari zelf meegemaakt. Behoorlijk heftig ongeval waarbij iemand door rood mij aangereden heeft met 90 km per uur m'n auto in vanaf de zijkant. Iedereen is doorgereden. Letterlijk er omheen gestuurd en gas gegeven. Ik was compleet in paniek. En heb me nog tijden vreselijk gevoeld dat ik aan m'n lot overgelaten werd. Zelfs de veroorzaakster kwam niet kijken. Die ging in de berm 112 staan bellen. Dit is schijnbaar de mentaliteit van tegenwoordig voor veel mensen.
Cioccolato schreef:Zo wat een heftig ongeluk.. En wat een geluk dat de inzittenden het gelukkig goed maken! Veel beterschap gewenst voor de paarden.
Ik vraag me ook waarom de verzekering niks uitkeerd? Ik heb er eigenlijk ook geen verstand van, maar een lekke band.. Daar kan toch niemand wat aan doen?
Dennis schreef:janderegelaa schreef:Gelukkig valt het mee voor mens en dier.
Vraag ik me wel af hoe een trailer kan kantelen op een rechte weg én hoe het kan dat hij los komt. Dat kan alleen als hij er niet goed op zat of een versleten koppeling had.
Ik heb het mee gemaakt met een 2 maanden oude trailer op de snelweg op een hobbeltje, alleen los schieten, niet kantelen gelukkig (ik had er 1 shet in). Niet versleten en goed aangekoppeld (door 2 mensen gecontroleerd voor vertrek en was al ruim 20km onderweg, had al een aantal rotondes, hellingen en verkeersdrempels gehad).
Goed afgelopen door een goede oplooprem, pony heeft er niets van gehad, stond lekker hooi te snoepen en wandelde zo de andere trailer weer in.
Dus ja, het kan....
Blussem schreef:Dennis schreef:
Ik heb het mee gemaakt met een 2 maanden oude trailer op de snelweg op een hobbeltje, alleen los schieten, niet kantelen gelukkig (ik had er 1 shet in). Niet versleten en goed aangekoppeld (door 2 mensen gecontroleerd voor vertrek en was al ruim 20km onderweg, had al een aantal rotondes, hellingen en verkeersdrempels gehad).
Goed afgelopen door een goede oplooprem, pony heeft er niets van gehad, stond lekker hooi te snoepen en wandelde zo de andere trailer weer in.
Dus ja, het kan....
Geen auto met een versleten trekhaak? Het zou echt niet mogen gebeuren. Indien bij mij gebeurd dan zou ik direct de koppeling en trekhaak vervangen.