Witchcraft schreef:Dorine92 schreef:Phoeh dus eigenlijk ben ik heel rijk. Want ik kan twee paarden onderhouden, en die kosten op jaarbasis meer dan 15000 euro per paard.. dus heb ik 30000 euro aan kosten voor mijn paarden. En dan mijn hypotheek nog en zorgverzekering en de hele ramram. Volgens mij verdien ik een ton per jaar.
*terug naar de realiteit* ohnee mijn paarden kosten bij elkaar misschien 1000 euro per jaar als er geen dierenartsen enz aan te pas hoeven te komen
Overdrijven is ook een vak
vertel: hoe doe je dit met 2 paarden, maar 1000 euro uitgeven op 1 jaar!?
Britt heeft haar paarden niet aan huis staan of op een weilandje waar je maar 50 euro per maand voor moet betalen.
Vreten gelijk van het land inkopen, zelf opslaan, paarden niet op stal dus geen stro, niet veel lessen, geen ijzers eronder, geen krachtvoer, geen dure dekentjes en andere rotzooi kopen, zomers 24/7 op de wei.
Mensen zeggen dat je dit bedrag in de randstad in 1 maand kwijt bent. Ik vraag me dan af.. waarom koop je dan niet je eigen stekkie. Als je zoveel geld per maand kan missen door het naar de pensionhouder te smijten kan je het ook in je hypotheek stoppen. Voor mij was het pensiongeld voor 2 paarden de reden om te verhuizen. Stop dat geld liever in mijn eigen hypotheek
En wb britt vraag ik me af of ze wel stalgeld betaalt. Ze rijdt toch ook in die koole vrachtwagen. Wellicht staat ze er gratis in het kader van sponsoring. Maargoed whatever