RTL berekent waarde van Britt Dekker haar nieuwe paard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 16:55

Witchcraft schreef:
Dorine92 schreef:
Phoeh dus eigenlijk ben ik heel rijk. Want ik kan twee paarden onderhouden, en die kosten op jaarbasis meer dan 15000 euro per paard.. dus heb ik 30000 euro aan kosten voor mijn paarden. En dan mijn hypotheek nog en zorgverzekering en de hele ramram. Volgens mij verdien ik een ton per jaar.
*terug naar de realiteit* ohnee mijn paarden kosten bij elkaar misschien 1000 euro per jaar als er geen dierenartsen enz aan te pas hoeven te komen
Overdrijven is ook een vak

vertel: hoe doe je dit met 2 paarden, maar 1000 euro uitgeven op 1 jaar!?

Britt heeft haar paarden niet aan huis staan of op een weilandje waar je maar 50 euro per maand voor moet betalen.

Vreten gelijk van het land inkopen, zelf opslaan, paarden niet op stal dus geen stro, niet veel lessen, geen ijzers eronder, geen krachtvoer, geen dure dekentjes en andere rotzooi kopen, zomers 24/7 op de wei.
Mensen zeggen dat je dit bedrag in de randstad in 1 maand kwijt bent. Ik vraag me dan af.. waarom koop je dan niet je eigen stekkie. Als je zoveel geld per maand kan missen door het naar de pensionhouder te smijten kan je het ook in je hypotheek stoppen. Voor mij was het pensiongeld voor 2 paarden de reden om te verhuizen. Stop dat geld liever in mijn eigen hypotheek
En wb britt vraag ik me af of ze wel stalgeld betaalt. Ze rijdt toch ook in die koole vrachtwagen. Wellicht staat ze er gratis in het kader van sponsoring. Maargoed whatever

Blussem

Re: RTL berekent waarde van Britt Dekker haar nieuwe paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 17:04

Ik denk eerder dat Brit gebruik mag maken van het paard. Het b paard zelf blijft vast eigendom van rtl.

Thestral

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 17:42

Dorine92 schreef:
Vreten gelijk van het land inkopen, zelf opslaan, paarden niet op stal dus geen stro, niet veel lessen, geen ijzers eronder, geen krachtvoer, geen dure dekentjes en andere rotzooi kopen, zomers 24/7 op de wei.
Mensen zeggen dat je dit bedrag in de randstad in 1 maand kwijt bent. Ik vraag me dan af.. waarom koop je dan niet je eigen stekkie. Als je zoveel geld per maand kan missen door het naar de pensionhouder te smijten kan je het ook in je hypotheek stoppen. Voor mij was het pensiongeld voor 2 paarden de reden om te verhuizen. Stop dat geld liever in mijn eigen hypotheek
En wb britt vraag ik me af of ze wel stalgeld betaalt. Ze rijdt toch ook in die koole vrachtwagen. Wellicht staat ze er gratis in het kader van sponsoring. Maargoed whatever

serieus, ik geloof je echt niet. :+ Of je moet 0,0 met je paarden doen, nooit laten enten, nooit hooi geven en nooit verder bijvoeren, nooit nieuwe dingen moeten kopen en nooit naar de hoefsmid laten gaan. Dan vraag ik me serieus af hoe ze erbij staan.....een beetje oftopic.....

wat Britt verder uitspookt moet ze zelf weten haha, ik vind het alleen wel erg tof voor haar dat ze juist dit paard heeft kunnen krijgen. Echter weet ik nog wel dat toen ze die fries kocht, ze twijfelde of ze hem wel kon onderhouden omdat 3 paarden toch wel veel gingen kosten. Dus ik stond eerst even te kijken van haar besluit een paard als vergoeding te vragen. Maar ik vind haar een leuke combi met hem.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 17:50

Dorine92 schreef:

Leg dat maar eens uit bij de bank. Die gaan je echt geen dikke hypotheek geven omdat jij toevallig paarden kan onderhouden wat klauwen vol geld kost.. Anders hadden wel meer mensen ze aan huis gehad denk ik. Ik kan er best inkomen dat het haar €1000 per maand kost. Ik zit met twee paarden ook gemiddeld op €700-€800 per maand #)

Maar dan nog, boeit eigenlijk vrij weinig wat het dier heeft gekost :+

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 17:51

Blussem schreef:
Ik denk eerder dat Brit gebruik mag maken van het paard. Het b paard zelf blijft vast eigendom van rtl.

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het paard onderdeel is van de show die ze moet gaan maken.
Britt op weg naar de GP o.i.d.
Laatst bijgewerkt door Babootje op 04-04-19 17:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Thestral

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 17:52

Zou ik wel leuk vinden als er weer eens een tv show komt met paarden!

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 19:19

Wat een nieuwschierige gedoe allemaal.

Wat de media schrijft is vaak nog lekker spectaculair geschreven.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 19:31

Ghostattack schreef:
Dorine92 schreef:

Leg dat maar eens uit bij de bank. Die gaan je echt geen dikke hypotheek geven omdat jij toevallig paarden kan onderhouden wat klauwen vol geld kost.. Anders hadden wel meer mensen ze aan huis gehad denk ik. Ik kan er best inkomen dat het haar €1000 per maand kost. Ik zit met twee paarden ook gemiddeld op €700-€800 per maand #)

Maar dan nog, boeit eigenlijk vrij weinig wat het dier heeft gekost :+

Niet om je paarden te onderhouden, maar een grotere hypotheek voor een groter huis met meer land erbij om de paarden aan huis te houden neem ik aan dat ze bedoelt :+

Ik snap dat ook namelijk niet. Waarom je 1000€ Pm aan pensionstalling zou uitgeven, ipv investeren in land.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 19:36

Als je toch geld als drek hebt := en ik vraag me af of haar levensstijl past bij paarden aan huis. Dat is een flinke handenbinder

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 19:53

Qimm schreef:
Als je toch geld als drek hebt := en ik vraag me af of haar levensstijl past bij paarden aan huis. Dat is een flinke handenbinder

Kun je toch mensen voor inhuren :Y)

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 19:54

Das ook wel zo haha

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 19:55

Qimm schreef:

Als je toch geld als drek hebt zou ik dus zeker investeren in eigen land en personeel nemen die alles voor je doet :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 20:01

NatasjavE schreef:
Tja,..leuk RTL.

Maar euh....Ja en????

Het salaris van een ander gaat mij niks aan. Of dat nu in munt of paarden betaald wordt.

Dit dus echt... Het is een hoop giswerk, en wat doet het er toe? Britt zal het vast niet gaan vertellen en moet vooral zelf weten hoe ze het allemaal doet.

Blussem schreef:

Ja, want als ze een gewoon salaris uitgedrukt in euro's zou krijgen, zou ze dat ook weer terug moeten geven ja :roll:
Echt logisch... :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 20:22

Janine1990 schreef:
NatasjavE schreef:
Tja,..leuk RTL.

Maar euh....Ja en????

Het salaris van een ander gaat mij niks aan. Of dat nu in munt of paarden betaald wordt.

Dit dus echt... Het is een hoop giswerk, en wat doet het er toe? Britt zal het vast niet gaan vertellen en moet vooral zelf weten hoe ze het allemaal doet.

Blussem schreef:

Ja, want als ze een gewoon salaris uitgedrukt in euro's zou krijgen, zou ze dat ook weer terug moeten geven ja :roll:
Echt logisch... :')

Doe ik bij mijn baas ook!

:')

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 20:42

Dat Britt überhaupt nog op TV komt is me een raadsel. Dat meisje is ZO vreselijk irritant.
Maar goed, dat paard heeft ze mooi in de pocket en ik kan de TV uitzetten :)

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 20:58

Begint vervelend te worden. Voor mij was dit nieuws: "Britt Dekker koopt George" . En ook nog,dat ze m van haar baas als Salaris krijgt. De rest interesseert me niet.

Superleuk, toch?

Dovahkiin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 21:05

Getup schreef:
Begint vervelend te worden. Voor mij was dit nieuws: "Britt Dekker koopt George" . En ook nog,dat ze m van haar baas als Salaris krijgt. De rest interesseert me niet.

Superleuk, toch?

Dat er iemand is die een paard koopt interesseert mij sowieso niet zo. Of het nu Britt Dekker is of iemand in het dorp/stad. Ik vind het leuk voor haar maar het wordt mijn inziens teveel opgeblazen.

Riel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 21:53

In wat voor ongelijke samenleving leven wij toch -O-

De ene mens kan amper rondkomen. <=> De andere kan het zich permiteren om een paard te krijgen als loon + kan het zich permiteren om hier 1000 euro per maand aan uit te geven.

Ik gun haar het paard en alle geluk van de wereld (ze werkt er ongetwijfeld hard voor). Mijn post heeft niet enkel betrekking op Britt. Het zet mij wel aan het denken. Ik blijf het allemaal absurd en abnormaal vinden. Het verschil tussen arm en rijk is veel te groot.

Verder vind ik het een prachtig paard! En ik hoop dat ze er veel plezier aan gaat beleven :-)

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 22:20

Tja daar ontkom je toch niet aan ben ik bang...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 22:25

Want gelijke inkomens maken alles beter? Weg kenniseconomie, want waarom zou je nog naar school gaan? Weg entertainment, want waarom je leven met de hele wereld delen als het je niet meer oplevert dan een krantenwijk. En waarom verantwoordelijkheid nemen voor anderen als het je extra kopzorgen brengt en geen extra opbrengsten?

Weg handelspositie van Nederland. Weg financiële zekerheid in Nederland.

Zonder marktwerking hadden we het een stuk slechter gehad.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 22:30

Ik heb alleen moeite met die enorme excessen. Verder vind ik het prima dat er verschil is. Je ontkomt er gewoon niet aan. Geld is en blijft een flinke motivator

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 12:32

Riel schreef:

De ene mens kan amper rondkomen. <=> De andere kan het zich permiteren om een paard te krijgen als loon + kan het zich permiteren om hier 1000 euro per maand aan uit te geven.

Ik gun haar het paard en alle geluk van de wereld (ze werkt er ongetwijfeld hard voor). Mijn post heeft niet enkel betrekking op Britt. Het zet mij wel aan het denken. Ik blijf het allemaal absurd en abnormaal vinden. Het verschil tussen arm en rijk is veel te groot.

Verder vind ik het een prachtig paard! En ik hoop dat ze er veel plezier aan gaat beleven :-)

Kennelijk doet ze haar werk zo goed dat ze er veel voor krijgt. Dat kan iedereen proberen.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 12:59

Ik snap niet dat mensen verbaasd zijn. Het is al jaren bekend dat presentatoren in Hilversum veel geld verdienen.

Als Rutger van Castricum bij Powned al 196.000 per jaar verdient, dat is 15.000 euro per maand
En een Antoinette Hertzenberg 300.000 per jaar krijgt, 23.000 per maand,
https://www.ad.nl/show/dit-zijn-nog-ste ... ~ad4b965c/

Bij de commerciële omroepen wordt ruim meer betaald.

Voor dat geld kan je een leuk paard rijden.

Britt doet het top, ze verdient haar eigen geld en geeft het ook zelf uit. Prima toch.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 13:26

Riel schreef:

Tja... logisch toch? Sommige banen betalen beter dan andere.
In de meeste gevallen zou ik niet van leven willen ruilen met mensen die een baan hebben waarbij ze meer dan een ton per jaar binnen harken. Daar hoort ook een bepaald leven bij namelijk ;)
Zo groot is het verschil tussen arm en rijk hier niet. Bedenk wel dat die mensen meer dan de helft van hun inkomen aan de belasting betalen en daarmee ons land onderhouden.
Vergeleken met andere landen is dat verschil tussen arm en rijk hier niet zo groot.

Radiostilte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 13:48

Babootje schreef:
Blussem schreef:

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het paard onderdeel is van de show die ze moet gaan maken.
Britt op weg naar de GP o.i.d.

Er is allang bekend gemaakt door Britt dat het paard ook voor igg één van de shows die ze gaat maken voor Talpa gebruikt gaat worden. En volgens mij ook al bekend gemaakt dat het inderdaad een soort programma gaat worden over Britt op weg naar de GP/top. Dus dat is niks nieuws. Daarom heeft Talpa ook toegestemd om dit paard te kopen ipv salaris te storten.
Dus wellicht dat Talpa zolang dat programma loopt misschien ook het onderhoud betaald. Dan is het slim onderhandeld van Britt want ik ging er eerst vanuit dat ze zelf het onderhoud moest betalen.

Ik denk wel dat het paard echt van Britt wordt. Anders hadden ze het vast anders aangekondigd. En als ze hem alleen in bruikleen krijgt dan zouden ze haar als nog een salaris moeten betalen. En ik heb geen idee wat de salarissen zijn in medialand maar vast meer dan in de reguliere sector. Dus een bedrag van een paar tonnen zou zomaar kunnen voor wat shows.

Daarnaast heeft iedereen het over RTL maar John de Mol is nu toch de baas van SBS. En ze hadden het ook over dat Britt de programma's gingen maken voor SBS of ben ik nu gek?