Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
n_love_qwert schreef:Fluttershy schreef:Wauw wat een droompaard! Ben altijd wel heel benieuwd wat dit soort paarden kosten. Neem aan dat ze pittig veel geld heeft neergelegd
Dat heeft ze dus juist niet gedaan. Dit paard is haar “salaris” om een paar afleveringen (of een heel programma, ze heeft er nog niet veel over gezegd) te maken voor... SBS6 geloof ik? i.i.g. heeft Britt dus niks betaald
Boedha_1981 schreef:Clasical schreef:Ik gok in de richting van 30.000-40.000
Nou daar ga je het niet mee redden... toevallig weet ik wat ze vroegen voor dit paard en dat was wel een geel ander bedrag. Goede paarden kosten ook echt goed geld.
Neemt niet weg dat het een fantastisch paard is en ik hoop dat Britt al haar dromen hiermee waar kan maken!
Zou leuk zijn als we nu wat meer gaan horen van George.
Boedha_1981 schreef:Clasical schreef:Ik gok in de richting van 30.000-40.000
Nou daar ga je het niet mee redden... toevallig weet ik wat ze vroegen voor dit paard en dat was wel een geel ander bedrag. Goede paarden kosten ook echt goed geld.
Neemt niet weg dat het een fantastisch paard is en ik hoop dat Britt al haar dromen hiermee waar kan maken!
Bloodymary schreef:Boedha_1981 schreef:
Hoeveel vroegen ze dan?
Clasical schreef:Jester_ schreef:Dubbele? Zet er maar een 0 achter hoor. Ik ken het paard verder niet maar zulke paarden die grand prix afgericht zijn vind je niet onder de ton
En 0 erachter?
Doe normaal.
Bloodymary schreef:n_love_qwert schreef:
Dat heeft ze dus juist niet gedaan. Dit paard is haar “salaris” om een paar afleveringen (of een heel programma, ze heeft er nog niet veel over gezegd) te maken voor... SBS6 geloof ik? i.i.g. heeft Britt dus niks betaald
Nou ja, dan heeft ze er dus haar salaris voor betaald. En er moet ook nog gewoon loonheffing en premies over afgedragen worden.