Benzz schreef:Astrix loopt lichte tour. En dekt amper.......... Adamo dekt ook amper.
Dat is toch de discussie niet? Of ze veel of weinig dekken? Ze dekken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babootje schreef:Benzz schreef:Astrix loopt lichte tour. En dekt amper.......... Adamo dekt ook amper.
Dat is toch de discussie niet? Of ze veel of weinig dekken? Ze dekken
Benzz schreef:Ook hebben deze hengsten geen afwijking die met het blote oog te zien is zoals Handsome, die hengst gaat echt niets dekken.
Esther28 schreef:alice0cullen schreef:Dan vermoed ik dat die gewoon verkocht zal worden particulier en dan geruint.
Tja wat moet je er al particulier mee? Best een dure grasmaaier. De hanetred is behoorlijk ernstig..
pillow schreef:Esther28 schreef:Tja wat moet je er al particulier mee? Best een dure grasmaaier. De hanetred is behoorlijk ernstig..
Dat valt nogal mee hoor, er zijn meerdere paarden met hanetred die hoog in de sport lopen. In dit geval zal het niet ernstig zijn, anders was hij nooit aangewezen en geveild
pillow schreef:Hanentred krijgen ze in mijn beleving niet op latere leeftijd, is toch iets wat aangeboren is.
pillow schreef:Hanentred krijgen ze in mijn beleving niet op latere leeftijd, is toch iets wat aangeboren is.
janderegelaa schreef:Je kunt natuurlijk ook gewoon de beginpost niet lezen...Jan Brouwer heeft gewonnen dat het paard pas na de veiling bij de nieuwe eigenaar de hanetred gekregen heeft.