Kijktip: Britt Dekker en Anky van Grunsven vanavond in DWDD

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 14:56

dresjoepie schreef:
Nou ja hoeveel stappen ben je verwijderd van het nivo van Anky is niet zo lastig toch? Het is nu net of ze top sporter is maar het is een BN er met een hobby :o

Wat boeit dat de kijker die niks weet van paardensport dan? De gemiddelde kijker weet echt wel dat de OS iets anders is dan een NK :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 16:56

MamAppelsap schreef:
Als men dat had gewild is dat niet zo moeilijk hoor. Gewoon de namen van de dressuurklassen niet per se willen noemen. :') Dat is op zich niet relevant als je alleen het niveauverschil wil duiden.

Nou, probeer het eens.. en dan op een manier waarop mensen niet meteen wegzappen omdat het niet relevant voor ze is.

Ik weet ook niet hoe het werkt bij Tennis en bij heel veel andere sporten. Vind ik zeker op zo'n moment totaal onbelangrijk. Als daar een jonge, sympathieke BN'er gaat vertellen over de sport samen met zijn/haar idool, dan blijf ik daarvoor zitten. Dan hoef ik niet te weten hoeveel niveau's verschil er zitten tussen die persoon en Robin Haase.

MamAppelsap

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 17:19

Janine1990 schreef:
MamAppelsap schreef:
Als men dat had gewild is dat niet zo moeilijk hoor. Gewoon de namen van de dressuurklassen niet per se willen noemen. :') Dat is op zich niet relevant als je alleen het niveauverschil wil duiden.

Nou, probeer het eens.. en dan op een manier waarop mensen niet meteen wegzappen omdat het niet relevant voor ze is.

Ik weet ook niet hoe het werkt bij Tennis en bij heel veel andere sporten. Vind ik zeker op zo'n moment totaal onbelangrijk. Als daar een jonge, sympathieke BN'er gaat vertellen over de sport samen met zijn/haar idool, dan blijf ik daarvoor zitten. Dan hoef ik niet te weten hoeveel niveau's verschil er zitten tussen die persoon en Robin Haase.

Ik zei niet dat het dan passend was in het DWDD item, maar enkel dat een beknopte uitleg in het algemeen (niet per se op tv of wat dan ook) prima kan.