CharmingS schreef:hoop mensen die kritiek gaan hebben.
Ik denk dat er sowieso weer een bult gezeik over gaat komen......
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Flevolander schreef:ik zet er op in dat hij ook een titel komt ophalen.. wellicht nog een beetje vroeg voor hem, maar kan het zijn dat hij bijvoorbeeld al Preferent wordt verklaard?
Ja of keur.
Nies_ schreef:hoogendroog schreef:Zijn verschijning heeft vast helemaal niets te maken met de start van het dekseizoen
Commercieel gedoe ja.
Janine1990 schreef:Het is alleen wat typisch dat inderdaad een paard als Governor geen opwachting maakt in de show (twee jaar achter elkaar zilver op het wk jonge dressuurpaarden, in 2015 met zijn eerste jaargang topleverancier NVK, topleverancier HK 2017, in de finale van de HC boven Toto geëindigd)... Die toch wat meer heeft laten zien dan Glock's Totilassen... Waarvan Total US nog het meeste heeft laten zien, maar dan onder Dinja van Liere...
Malle1970 schreef:Janine1990 schreef:Het is alleen wat typisch dat inderdaad een paard als Governor geen opwachting maakt in de show (twee jaar achter elkaar zilver op het wk jonge dressuurpaarden, in 2015 met zijn eerste jaargang topleverancier NVK, topleverancier HK 2017, in de finale van de HC boven Toto geëindigd)... Die toch wat meer heeft laten zien dan Glock's Totilassen... Waarvan Total US nog het meeste heeft laten zien, maar dan onder Dinja van Liere...
Ik suggereer nu: Zou mij niet verbazen dat Governor thuis gehouden wordt omdat hij NK loopt en Adelinde geen trek ( terecht) heeft in rondjes voor de fokker.
Malle1970 schreef:Janine1990 schreef:Het is alleen wat typisch dat inderdaad een paard als Governor geen opwachting maakt in de show (twee jaar achter elkaar zilver op het wk jonge dressuurpaarden, in 2015 met zijn eerste jaargang topleverancier NVK, topleverancier HK 2017, in de finale van de HC boven Toto geëindigd)... Die toch wat meer heeft laten zien dan Glock's Totilassen... Waarvan Total US nog het meeste heeft laten zien, maar dan onder Dinja van Liere...
Ik suggereer nu: Zou mij niet verbazen dat Governor thuis gehouden wordt omdat hij NK loopt en Adelinde geen trek ( terecht) heeft in rondjes voor de fokker.