Al_Zawraa schreef:Het zou leuk zijn als het Noord-Hollands Dagblad de feiten zou checken voordat ze iets plaatsen..
Het verhaal van het paard met een gebroken been klopt van geen kant. En ik kan het weten, aangezien ik uren met het paard bezig ben geweest om hem weer in de benen te krijgen, samen met de DA en nog wat aanwezige mensen, helaas ging dit echt niet, en bleek het paard uiteindelijk waarschijnlijk meer te mankeren dan in eerste instantie te zien was, en heeft de eigenaresse (mijn collega) toen ze uiteindelijk gearriveerd was (was niet op het eiland) de beslissing moeten maken om hem in te slapen.
Het paard is NIET geschrokken van vuurwerk, waarvan wel is onbekend, maar dat het geen vuurwerk is geweest is een feit. De buren waren de hele dag thuis en hebben niets gehoord. Ook degene die toevallig langs fietste op het moment dat het gebeurt is, heeft ook niets gehoord en gezien. Ook had hij zijn been niet gebroken en was het geen hengst, het verhaal klopt dus echt van geen kant. Helaas klopt het trieste einde wel..