Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Reken maar dat de groom als alles eenmaal veilig op stal staat zijn complimenten krijgt
.
Christiene schreef:Die ene die voor de span springt heeft wel geluk dat E al stil gaan staan. Je moet wat natuurlijk je ziet er meer poging wagen om te grijpen.
Kan me zo'n filmpje herrineren waar een enkele span op hol is en zo'n man gewoon omver word gelopen die ging er recht voor staan. Dat was met meerdere spannen in de bak waar geen groom bij zat. En meerdere aan de kletter gingen op den duur.
Handig dat hier twee goede grooms opzitten
Mi_Amore schreef:Je zag het inderdaad een beetje aankomen, dus ik hield mijn adem al in.
Maar wat snél heeft die groom gereageerd!
Ja, het is zijn ‘taak’, maar op dit tempo in zo’n parcours is het een kunst om gewoon snel op die bok te springen en die teugels te nemen.
ze werken elke dag samen.
Annet_Dottie schreef:Dat zie ik ook Rocamor, dus denk het wel ja.
Respect voor die Groom dat ie zo snel gehandeld heeft.
Wat ik persoonlijk weer een beetje apart vind is dat zodra de menner er weer goed en wel naast staat hij zo de leidsels weer over pakt, de Groom netjes naar achteren gaat maar de menner geen aandacht besteed aan de groom in de zin van een dankjewel/schouderklopje ofzo.
Of ik heb het ergens gemist, maar vind dat het minste wat je kan doen denk ik dan.