Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nikass schreef:Ik vind helemaal niet dat iedereen apart reageert op mijn berichten. Ik heb nergens last van. En heel veel mensen kunnen prima lezen.
Jij moet niet stellen "jij vindt" en dan vervolgens iets onjuists vermelden. Dat heet woorden verdraaien of slecht lezen en heeft geen enkele meerwaarde in een discussie.

Achterom schreef:@nikass: jij vind dat je als ruiter over een ruiterpad hoort te gaan, in welke hoek van NL leef jij in vredesnaam, die heb je lang niet overal. Hoeft ook niet, er zijn gewoon plekken waar meerdere gebruikers samen kunnen op één pad![]()
En geen idee of ik over die brug zou gaan, ik weet namelijk niet precies hoe de situatie ter plaatse is, maar ik denk dat ik in het verleden wel eens over soortgelijke bruggetjes ben gegaan met mijn paard, ja. Het hoeft helemaal niet onverantwoord te zijn...
Achterom schreef:Nikass schreef:Ik vind helemaal niet dat iedereen apart reageert op mijn berichten. Ik heb nergens last van. En heel veel mensen kunnen prima lezen.
Jij moet niet stellen "jij vindt" en dan vervolgens iets onjuists vermelden. Dat heet woorden verdraaien of slecht lezen en heeft geen enkele meerwaarde in een discussie.
Nee, jij stelt iets wat in mijn ogen onzin is en daar reageer ik op. Dat noemen we een discussie.
Sjolvir schreef:Ken het betreffende bruggetje niet, weet dus niet of ik er overeen zou gaan of niet.
Wel slim met die dwarsplanken opgelost.
Bij glad weer kunnen wij niet van stal ivm gladde gewone asfalt brug. Echter bij het hier hebben van nul ruiterpaden en alleen asfalt om op te rijden steek ik ook vaak diverse brugjes over. Veel keus heb je hier niet. Ik let wel op staat vh bouwwerk en gladheid, maar je kan je altijd keer vergissen en bij schrikreactie op stroeve brug is zeker mijn zwarte prima in staat om op zijn snufferd te gaan.
Dit zijn hier zo grofstoffelijk de buitenrij opties.... en gezien de waterrijkheid vh gebied naast bevolkingsdichtheid zijn brugjes veelvoorkomend.
[ [url=m/TpnyJo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WM7R3i.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BVQZ78.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/maHbUh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3HQHPA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nikass schreef:Sjolvir schreef:Ken het betreffende bruggetje niet, weet dus niet of ik er overeen zou gaan of niet.
Wel slim met die dwarsplanken opgelost.
Bij glad weer kunnen wij niet van stal ivm gladde gewone asfalt brug. Echter bij het hier hebben van nul ruiterpaden en alleen asfalt om op te rijden steek ik ook vaak diverse brugjes over. Veel keus heb je hier niet. Ik let wel op staat vh bouwwerk en gladheid, maar je kan je altijd keer vergissen en bij schrikreactie op stroeve brug is zeker mijn zwarte prima in staat om op zijn snufferd te gaan.
Dit zijn hier zo grofstoffelijk de buitenrij opties.... en gezien de waterrijkheid vh gebied naast bevolkingsdichtheid zijn brugjes veelvoorkomend.
[ [url=m/TpnyJo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WM7R3i.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BVQZ78.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/maHbUh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3HQHPA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het lijkt me dat je zelf kiest op welke stal je gaat staan en onder welke voorwaarden je buiten gaat rijden. Keuze genoeg dus. Je kiest er toch ook voor om niet op de snelweg te gaan rijden?
Dat je bepaalde risico's neemt is misschien (niet altijd) begrijpelijk, maar het is een keuze waarbij gezond verstand voorop zou moeten staan.
Michellette schreef:En met schriktrainingen en trails zijn dit soort bruggetjes een hindernis en is het super om erover te gaan......
Ik zou mijn paard hier niet aan wagen, je ziet vaak zat berichten dat het fout gaat, of het paard zelfs ingeslapen moet worden na zo'n val... Dan maar omrijden.
_l_amanda_l_ schreef:Michellette schreef:En met schriktrainingen en trails zijn dit soort bruggetjes een hindernis en is het super om erover te gaan......
Schriktraining of niet; véél van dit soort bruggetjes zijn helemaal niet berekend op het gewicht van een paard..Ik zou mijn paard hier niet aan wagen, je ziet vaak zat berichten dat het fout gaat, of het paard zelfs ingeslapen moet worden na zo'n val... Dan maar omrijden.