Dank je Ja, de kerst gedachten is er hier echt wel. De verpleeging is super lief. Ook de schoonmakers. Iedereen is hier gelijk rijk arm of uit Afganistaan Iedereen helpt elkaar. Eigenlijk best heel mooi
Shenavallie
Geplaatst: 27-12-18 17:00
Net als ieder jaar doen wij niets speciaals aan kerst. Het is dat wij tweede kerstdag (of eigenlijk gewoon 26 december voor ons) uitgenodigd waren om te komen gourmetten bij vrienden, anders had ik gewoon stamppot of een andere normale dis op tafel gezet. Gelukkig doen die vrienden ook niets (of in ieder geval minder uitgebreid) aan kerst, dus we mochten gewoon in ons dagelijkse kloffie komen. Lekker relaxed! Ik zorgde er in onze vorige woonplaats zelfs voor dat ik met kerst mocht werken, heerlijk! Waar ik nu woon zijn bedrijven echt dicht met de feestdagen.
Hier de kerst goed door gekomen S;echts 3 ons aangekomen dat mag ook wel vermeld worden nietwaar. Kerst avond niets bijzonders dus gewoon gegeten. 1ste kerstdag heb ik de ochtend gewerkt. 's Avonds bij mijn schoonmoeder met zwager en schoonzus (en natuurlijk mijn man) gegourmet. 2de kerstdag ontbijt samen met manlief lekkere zelf gebakken croissants. Daarna een paar kerstfilms gekeken En 's avonds hadden we zelfgemaakte zalm ragout En asperges, gebakken aardappelen en zalm voor mij en biefstuk voor mijn man. Met een heerlijk kerstijsje als toetje.
Geen overdreven vreet festijn voor ons. We hebben ons netjes gedragen