Is Bokt nu een soort Fok geworden?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cissy schreef:OMG serieus???
Neeeee!!! Niet weer Gremlins, Home Alone en al die andere oude shitzooi.....
Vre-se-lijk!! Tv mensen, verzin eens wat nieuws....
Cowgirl schreef:mala26 schreef:Net de beste kerstfilm van allemaal gezien Die Hard
Ik ga ook altijd voor Die Hardgewoon lekker knokken met kerst ipv al dat zoetsappige gedoe.
Met de kerst heb ik Netflix.
Bruce = ridder op het witte paard ten top = zoetsappig.
Gaby schreef:Lieve nieuwsredactie, ik ben altijd heel blij met jullie nieuwsberichten, maar kunnen jullie uitleggen waarom jullie een overzicht met niet-paardgerelateerde kerstfilms hebben gepost? Ik en ik gok meerdere bokkers met mij zijn niet op zoek naar een doodnormale tvgids voor kerstfilms. Dit voelt een beetje als een 1 april-grap.
Marjoow schreef:Gaby schreef:Lieve nieuwsredactie, ik ben altijd heel blij met jullie nieuwsberichten, maar kunnen jullie uitleggen waarom jullie een overzicht met niet-paardgerelateerde kerstfilms hebben gepost? Ik en ik gok meerdere bokkers met mij zijn niet op zoek naar een doodnormale tvgids voor kerstfilms. Dit voelt een beetje als een 1 april-grap.
Ik begrijp de verwarring! Misschien hadden we wat moeten aankondigen.
We wilden graag wat meer doen met feestdagen en omdat communitynieuws niet altijd paardgerelateerd hoeft te zijn, is dit een soort van proef om even te kijken hoe het valt.
Leuk om te zien dus dat de meesten het bericht toch erg leuk ontvangen!
Pien63 schreef:[ [url=m/p9FtmU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vanavond op NPO3 21:05 Lion
Verfilming van het boek A Long way home, waargebeurd verhaal.
Indrukwekkende film over een 5 jarige Indiase jongen die verdwaald in Calcutta, wordt geadopteerd door een Amerikaans stel en later op zoek gaat naar zijn familie.
Allemaal kijken !!
Cinderella schreef:Om half 9 komt op rtl 5 you're not you. Over een vrouw met ALS die op zoek gaat naar een verzorgster. Vervolgens ontstaat er een vriendschap.
Ik heb de film nog niet gezien en ik weet niet of het per se een kerstfilm is, maar het lijkt mij een mooie en ontroerende film. Ik ga deze in ieder geval opnemen.