Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sirena schreef:Ik denk dat jullie het artikel nog een keer moeten lezen het begint inderdaad in Heemskerk en de paarden zijn eerst overleden, en daarna staan ze ongedeerd weer in de wei. Ik heb de beelden toevallig op tv gezien, Het was inderdaad in Winkel en de beesties zijn inderdaad overleden. Dus kunnen ze nooit weer ongedeerd in de wei staan. Ik denk dat er twee berichten door elkaar zijn gehaald. Maar daar en tegen het blijft vreselijk dat je op die manier je paardjes moet verliezen, en de beelden op tv waren echt niet leuk. Lieten duidelijk één van de paarden zien die aangreden was, heel erg om te zien. Loopt er een rilling over je rug.
ik vind het zelf heel erg als er een paard dood gaat en men paarden lope soms ook wel is weg ma ik kan ze altyd trug vange en laatst was mijn paard na een xei gelope en daar naast lag een grote weg en ik had schrik da ze daar na toe ging lope ma gelukkig deed ze da niet zo zie je maar bij paarden he groetjes uschi Marije_jiplover schreef:www.nu.nl/news.jsp?n=270838&c=12
www.nu.nl
HEEMSKERK - Een aanrijding op de Hartweg in Heemskerk heeft dinsdagochtend het leven gekost aan twee paarden. De dieren waren samen met twee soortgenoten uit een weiland ontsnapt.
Een automobilist zag de paarden te laat en reed er twee aan. Een achteropkomende automobilist kon zijn voorligger ontwijken, maar reed vervolgens wel over een van de twee verongelukte dieren heen.
Beide bestuurders zijn met lichte verwondingen naar het ziekenhuis gebracht. De twee paarden die ongedeerd bleven, zijn inmiddels terug in de wei.
Bron: ANP
en iedereen die er betrokken bij is veel beterschap