Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Qimm schreef:Maar hoe veel paarden raken in paniek bij noodweer? Ik heb het nog nooit meegemaakt iig?
Magrathea schreef:Faitherr, iemand gaf al aan dit te doen zodat de paarden kunnen vluchten voor een vallende boom. Dan moet je wel niet bij drukke wegen in de buurt zitten maar toch. (Denk ook niet dat een paard dat ineens buiten de wei staat ver weg van zijn huisje zal gaan eigenlijk)
Ik kan me voorstellen dat je paard jouw angst overneemt. Hoewel het beter is om niet angstig te zijn zou ik dat ook niet zo 123 terugroepen als je op de hei bent met je paard en er vormt een donderwolk boven je hoofd
Qimm schreef:Maar hoe veel paarden raken in paniek bij noodweer? Ik heb het nog nooit meegemaakt iig?

bigone schreef:*knip* Of, wanneer het in de buurt is een drooggevallen sloot.
Bravura schreef:Bind je paard aan stronk of struik....ik denk dat de meeste paarden mét stronk of struik de benen nemen onderweg als er slecht weer over trekt en de baas zit ergens anders
Wat dacht je er van om bij onstabiel weer maar even niet een stuk het bos in te gaan maar lekker bij huis te blijven?
Bambelien schreef:Magrathea, er wordt niks afgebrand, maar ik moest wel een beetje lachen om de gedachte dat je halverwege je buitenrit ergens een auto op moet zoeken