De deelnemers en reservecombinaties voor de clinics Working Equitation en Horse Agility hebben zojuist een mailtje van mij gehad De deelnemers voor de Proefgerichte clinic horen het vanavond!! En goed nieuws: hier kunnen nu 3 combinaties aan deelnemen!
Amaryllis schreef:De deelnemers en reservecombinaties voor de clinics Working Equitation en Horse Agility hebben zojuist een mailtje van mij gehad Ah zitten wij er helaas niet bij! Veel plezier alvast voor degene die wel gekozen zijn
Amaryllis schreef:De deelnemers en reservecombinaties voor de clinics Working Equitation en Horse Agility hebben zojuist een mailtje van mij gehad De deelnemers voor de Proefgerichte clinic horen het vanavond!! En goed nieuws: hier kunnen nu 3 combinaties aan deelnemen!Spannend!
Helaas ook no niets gehoord over de proefgerichte clinic. Had super leuk geweest veel plezier voor iedereen die deel mag nemen op HE!
Amaryllis schreef:De proefgerichte clinic volgt zsm, de clinicgever heeft ietsjes vertraging excuses voor de spanning!Inmiddels al bekend?