Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Westhof schreef:Vjestagirl schreef:Hoe kan ze problemen hebben met iets wat ze niet kent? Hij heeft zich daar (hoogstwaarschijnlijk) laten likken door het dier. Hoe is dat anders dan als ze zijn hand afgelebberd had, voor het dier dan?
Voor het dier zal het inderdaad geen verschil maken, want zoals ik al zei: die geven geen seksuele lading aan een geslachtsdeel zoals wij dat doen. In ieder geval niet bij een mens. Dus of ze nou aan zijn hand likt of aan zijn geslachtsdeel zal die merrie inderdaad niet uitmaken. En ik denk ook niet dat die merrie hier meteen door geschaad is, maar waarom zou dat betekenen dat het maar moet kunnen? Bestialiteit is nou eenmaal niet normaal, zo simpel is het. Er is geen sprake van een gelijkwaardige relatie, een dier kan (in ieder geval naar mijn mening) geen toestemming geven voor zulke dingen.
Het was ook niet zijn eigen paard. Niet dat ik het wel goed zou keuren als hij het met zijn eigen paard zou doen, maar inbreken om zoiets bij het paard van een ander te doen kan m.i. gewoon écht niet. Je zou maar zo'n zieke geest aantreffen bij je paard.
Cayenne schreef:Als iemand het op die manier met beesten doet, is de stap naar ander wangedrag ook niet zo groot meer.
Dus nee, ik kan dit echt niet goedkeuren.
anjali schreef:`Op de eerste plaats is deze man gestoord,en op de tweede plaats moet hij van andermans dieren afblijven.
Cayenne schreef:Ik kan me ook echt niet voorstellen dat de pro-dames het goed zouden vinden als iemand dit met hun paard of pony zou doen?
verootjoo schreef:Ik kan Vjestagirl wel volgen hoor. Wat lijdt het paard hier voor schade van![]()
Buiten dat is het wel heel erg bijzonder dat dit in iemands hoofd opkomt
lovecappie schreef:verootjoo schreef:Ik kan Vjestagirl wel volgen hoor. Wat lijdt het paard hier voor schade van![]()
Buiten dat is het wel heel erg bijzonder dat dit in iemands hoofd opkomt
Ik lees zulk soort reacties meer maar ik neem jouwe even als voorbeeld.
Ben ik dan de enige die ook leest dat de beste man het paard ook gepenetreerd heeft?
quera schreef:Lovecappie. Tenzij deze man echt enorm geschapen is zal de merrie er weinig van gevoeld hebben. Er gaan hele armen in als het moet van de dierenarts. En als er natuurlijk gedekt wordt gaat er ook iets groters in dan de penis van deze man.
Arabier schreef:quera schreef:Lovecappie. Tenzij deze man echt enorm geschapen is zal de merrie er weinig van gevoeld hebben. Er gaan hele armen in als het moet van de dierenarts. En als er natuurlijk gedekt wordt gaat er ook iets groters in dan de penis van deze man.
Ja alsnog is t niets moois die man is nogsteeds niet helemaal honderd
Vjestagirl schreef:Nope, ik denk dat iedereen dat leest. Hoezo?
quera schreef:Lovecappie. Tenzij deze man echt enorm geschapen is zal de merrie er weinig van gevoeld hebben. Er gaan hele armen in als het moet van de dierenarts. En als er natuurlijk gedekt wordt gaat er ook iets groters in dan de penis van deze man.
karuna schreef:Maar even een heel andere omslag. Een dier gebruiken voor sexuele lusten is fout en walgelijk en gestoord maar een dier exploiteren voor je eigen genot in de zin van wedstrijd winnen door erop te gaan zitten of een lekker hapje is wel ok?
karuna schreef:En helaas er zijn nu eenmaal mensen met rare fetischen. Op ngc is een programma taboe. Waar oa voorliefde voor ballonnen, paspoppen, dichte pakjes, voeten, mensen in hondenkostuums inclusief hondenvoer eten, mensen die elkaar graag pijn doen enz. Net als mannen die op vrouwen vallen vrouwen die op vrouwen vallen enz.
Dus gestoord nee aparte voorkeuren misschien wel