Australiër zegt dat paard hem toestemming gaf voor seks

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 15:33

Ben het ook eens met vjestagirl. We vinden de gekste dingen prima, tot het slachten van dieren aan toe zodat wij lekker kunnen genieten van een vleesje e.d. Hierbij heeft het beest het waarschijnlijk amper door. Niet dat ik het hoef te zien maar zolang het beest geen pijn heeft, vind ik het niet misdadig.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 15:34

Als iemand het op die manier met beesten doet, is de stap naar ander wangedrag ook niet zo groot meer.
Dus nee, ik kan dit echt niet goedkeuren.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 15:35

Westhof schreef:
Vjestagirl schreef:
Hoe kan ze problemen hebben met iets wat ze niet kent? Hij heeft zich daar (hoogstwaarschijnlijk) laten likken door het dier. Hoe is dat anders dan als ze zijn hand afgelebberd had, voor het dier dan?

Voor het dier zal het inderdaad geen verschil maken, want zoals ik al zei: die geven geen seksuele lading aan een geslachtsdeel zoals wij dat doen. In ieder geval niet bij een mens. Dus of ze nou aan zijn hand likt of aan zijn geslachtsdeel zal die merrie inderdaad niet uitmaken. En ik denk ook niet dat die merrie hier meteen door geschaad is, maar waarom zou dat betekenen dat het maar moet kunnen? Bestialiteit is nou eenmaal niet normaal, zo simpel is het. Er is geen sprake van een gelijkwaardige relatie, een dier kan (in ieder geval naar mijn mening) geen toestemming geven voor zulke dingen.

Het was ook niet zijn eigen paard. Niet dat ik het wel goed zou keuren als hij het met zijn eigen paard zou doen, maar inbreken om zoiets bij het paard van een ander te doen kan m.i. gewoon écht niet. Je zou maar zo'n zieke geest aantreffen bij je paard.

Op de eerste plaats is deze man gestoord,en op de tweede plaats moet hij van andermans dieren afblijven.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Australiër zegt dat paard hem toestemming gaf voor seks

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 15:37

Ik kan me ook echt niet voorstellen dat de pro-dames het goed zouden vinden als iemand dit met hun paard of pony zou doen?

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 15:37

Cayenne schreef:
Als iemand het op die manier met beesten doet, is de stap naar ander wangedrag ook niet zo groot meer.
Dus nee, ik kan dit echt niet goedkeuren.

Vind het wel interessant. Naar mijn idee is dit meer een specifieke fetish en heeft dit niet perse te maken met dat hij vast nog meer slechts van plan is? Mensen hebben echt de meest bizarre fetishes. Als iedereen dat zou opbiechten zouden er heel veel mensen dus ook gevoelig zijn voor "ander wangedrag"?

Anoniem

Re: Australiër zegt dat paard hem toestemming gaf voor seks

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 15:39

Ik denk persoonlijk dat er een groot verschil zit tussen een specifieke fetish hebben en die dan ook daadwerkelijk gaan uitvoeren. Pedofilie is ook geen misdaad maar kindermisbruik wel.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 15:40

_Dracarys schreef:
Zorgwekkend dat je dit goed lijkt te keuren Vjestagirl :o

Eens...

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 15:54

anjali schreef:
`Op de eerste plaats is deze man gestoord,en op de tweede plaats moet hij van andermans dieren afblijven.

Jij vínd hem gestoord, dat is wat anders dan dat hij gestoord is. Het tweede ben ik met je eens.

Cayenne schreef:
Ik kan me ook echt niet voorstellen dat de pro-dames het goed zouden vinden als iemand dit met hun paard of pony zou doen?

Klopt. Want dat is mijn dier, en daar heb ik sentimentele waarde aan gehecht. Dus niet omdat ik denk dat mijn paard er last van zal hebben, maar omdat ik het geen prettig idee vind. Net zoals dat mensen niet over mogen gooien met de urn waar de as van mijn oma in zit, terwijl oma daar geen last van zal hebben.

lovecappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 16:51

verootjoo schreef:
Ik kan Vjestagirl wel volgen hoor. Wat lijdt het paard hier voor schade van :?

Buiten dat is het wel heel erg bijzonder dat dit in iemands hoofd opkomt :\

Ik lees zulk soort reacties meer maar ik neem jouwe even als voorbeeld.

Ben ik dan de enige die ook leest dat de beste man het paard ook gepenetreerd heeft?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 16:59

lovecappie schreef:
verootjoo schreef:
Ik kan Vjestagirl wel volgen hoor. Wat lijdt het paard hier voor schade van :?

Buiten dat is het wel heel erg bijzonder dat dit in iemands hoofd opkomt :\

Ik lees zulk soort reacties meer maar ik neem jouwe even als voorbeeld.

Ben ik dan de enige die ook leest dat de beste man het paard ook gepenetreerd heeft?

Nope, ik denk dat iedereen dat leest. Hoezo?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 17:01

Voor een paard is een mensenpenis een irritant gekriebel vermoed ik.

Hoewel ik het niet snap wat mensen aantrekt in sex met dieren, en inbraak ook niet de bedoeling is. Ben ik ook van mening dat in geval van paarden deze er geen lichamelijke of geestelijke schade door ondervinden. In vergelijk met idd opvoelen door een dierenarts, inseminatie, een paardenpenis. De eerste twee doen wij paarden ook aan. Sterker nog, mensen worden er voor betaald ook nog dat te doen.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 17:03

Lovecappie. Tenzij deze man echt enorm geschapen is zal de merrie er weinig van gevoeld hebben. Er gaan hele armen in als het moet van de dierenarts. En als er natuurlijk gedekt wordt gaat er ook iets groters in dan de penis van deze man.

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 17:04

Wtf weet niet wie hier allemaal zegt dat dit one is maar dit is gwn iemand die geestelijk gestoord is hoor. Beetje rare mensen hier op bokt _/-\o_

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 17:05

quera schreef:
Lovecappie. Tenzij deze man echt enorm geschapen is zal de merrie er weinig van gevoeld hebben. Er gaan hele armen in als het moet van de dierenarts. En als er natuurlijk gedekt wordt gaat er ook iets groters in dan de penis van deze man.

Ja alsnog is t niets moois die man is nogsteeds niet helemaal honderd

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 17:06

Arabier schreef:
quera schreef:

Ja alsnog is t niets moois die man is nogsteeds niet helemaal honderd

Ho ik heb niet gezegd dat het iets moois is.
Ik reageer alleen op lovecappie op het penetreren van het paard.

lovecappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 17:09

Vjestagirl schreef:
Nope, ik denk dat iedereen dat leest. Hoezo?

Gezien het feit dat er beweerd wordt dat het paard het niet door heeft of geen schade heeft?
Je gaat mij niet vertellen dat een merrie niet door heeft wanneer zij gepentreerd wordt. Het likken aan het geslachtsdeel tot daar aan toe, dat is gewoon een zieke gedachte van die man en die heeft hulp nodig. Je bent niet goed bij je hoofd als je dat bedenkt. Dáár zal de merrie niks naars van mee hebben gekregen nee. Maar aangezien zij ook gepenetreerd is, vind ik deze reacties echt merkwaardig. Een merrie zal het ten alle tijden door hebben wanneer er iets of iemand in haar vagina komt, of dit voorval nou traumatiserend voor haar is geweest of niet, met deze doelstelling “je ding” bij een dier naar binnen brengen is echt krankzinnig en ik vind het zorgwekkend dat jij dit inderdaad goed lijkt te keuren.

Vandaar dat ik mij afvroeg of het wel gelezen werd.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 17:11

En helaas er zijn nu eenmaal mensen met rare fetischen. Op ngc is een programma taboe. Waar oa voorliefde voor ballonnen, paspoppen, dichte pakjes, voeten, mensen in hondenkostuums inclusief hondenvoer eten, mensen die elkaar graag pijn doen enz. Net als mannen die op vrouwen vallen vrouwen die op vrouwen vallen enz.

Dus gestoord nee aparte voorkeuren misschien wel

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 17:14

Ondanks dat het de merrie niet schaad en ze wel meer in haar krijgt ( hengst, dierenarts arm ), vind ik het gebruiken voor de lusten echt walgelijk. Elk dier gebruiken voor de lusten vind ik echt gestoord en walgelijk. Voor het dier maakt het niet uit of het een hand likt of iets anders maar voor jezelf zou dat wel degelijk een verschil moeten maken.

Dat er serieus mensen zijn die dit ''mooi'' of ''oké'' vinden vind ik zelf echt bizar. Echt een gestoorde denkwijze.

lovecappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 17:15

quera schreef:

Lees even mijn zojuist geplaatste reactie. Het gaat er niet om of het voor die merrie traumatisch was of dat ze “alleen gekriebel heeft gevoeld”. Het gaat mij erom dat m’n mond openvalt bij het feit dat het normaal gevonden wordt dat er met deze doelstelling iets naar binnen wordt gebracht bij een dier!

Voor medische doeleinden zal het net zo vervelend zijn voor haar, of misschien wel vervelender, maar dat vind ik heel iets anders. Dat doe je voor de gezondheid van het dier en niet uit eigen belang. Ik kan er met m’n pet niet bij dat het normaal gevonden wordt puur en alleen voor het genot van die gek, “want de merrie voelt toch maar een beetje gekriebel”.

Edit:
Insemineren etc is natuurlijk wel uit eigenbelang, maar daar ben ik persoonlijk ook geen voorstander van. Al vind ik dat nog steeds héél iets anders. Het gaat mij om het doel en de rede waarom je iets bij een dier naar binnen brengt.

Opvoelen is namelijk toch ook wel deels voor de gezondheid van de merrie en eventueel zelfs het veulen. Ook dit is weer niet te vergelijken met deze zieke situatie.
Laatst bijgewerkt door lovecappie op 28-07-18 17:20, in het totaal 2 keer bewerkt

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 17:16

Maar even een heel andere omslag. Een dier gebruiken voor sexuele lusten is fout en walgelijk en gestoord omdat je het niet goedkeurt maar een dier exploiteren voor je eigen genot in de zin van wedstrijd winnen door erop te gaan zitten of een lekker hapje is wel ok? Voor een veganist ben je dan ook walgelijk en gestoord.

En nee ik begrijp ook niet waarom iemand dat lekker kanvinden net als ik niet snap dat je iemand voor je eigen genot kan afranselen of je laten afranselen en vernederen, of een vrouw die een andere vrouw wil bevredigen. Maar ze zijn er en iedereen heeft recht op zijn eigen fantasien zolang er geen doden vallen of gewonden. En ik er niet aan mee hoef te doen

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 17:25

karuna schreef:
Maar even een heel andere omslag. Een dier gebruiken voor sexuele lusten is fout en walgelijk en gestoord maar een dier exploiteren voor je eigen genot in de zin van wedstrijd winnen door erop te gaan zitten of een lekker hapje is wel ok?

Nah, daar zat ik dus net aan te denken...Begon al met die VA die met z'n hele hand in zo'n merrie loopt te roeren, is ook voor ons plezier meestal, want zo'n eiveulen vliegt er niet vanzelf in en als je je merrie niet tussen de hengsten laat lopen hoeft ie ook niet opgevoeld. Voor andere medische redenen is natuurlijk een heel ander verhaal.
Misschien dat het te maken heeft met taboe, cultuur, moreel of wat dan ook wat we onderling hebben afgesproken, dat het seksueel bezig zijn met dieren een no go is maar er met je achterwerk bovenop bonken wel mag? VZpaard gaf, denk ik, ook toestemming voor seks, als ik met de mestvork aan kwam gingen die flappen open en werd er van achteren geknipoogd. Je zou voor minder denken dat mevrouw er dan behoefte aan had om er met iets in te roeren. (en dan met een kennisje erbij en dan iets mompelen over dat ze dat dan maar aan de baas moest vragen, ik bedoelde er iets heel anders mee maar kennisje lag op de grond van 't lachen :') )

Overigens vind ik het ook niks hoor, seks met dieren. Maar op zich is het wel een interessante discussie waarom het één (rijden bv) wel kan en iets met een pittiger karakter niet goed is, ook al zou het dier er geen schade van ondervinden.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 17:39

Mijn punt is dat de reden dat dit niet zou kunnen "ieuw jakkie" is. Niet omdat het dier er last van heeft, er hinder van ondervind, er schade van ondervind etc. Maar omdat andere mensen het "ieuw jakkie" vinden.

Wat anderen ook al aanhalen: er is zo veel wat we wél vinden kunnen, voor ons eigen plezier of voor geld, maar omdat dit seksueel plezier is mag het niet? Sterker nog, zaken waar zo'n paard waarschijnlijk veel meer last van heeft (zoals de genoemde arm van DA tot aan zijn elleboog/oksel naar binnen) vinden we wel kunnen, omdat wij het eens zijn met het doel wat het heeft.

Ik wil niet dat andere mensen hun penis in mijn paard stoppen zonder toestemming, maar ik wil ook niet dat andere mensen op mijn paard rijden zonder toestemming.

Ik vind het prima dat mensen dit niet willen voor hun dier, ik vind het prima dat mensen het idee naar vinden. Maar om iemand dan gestoord of ziek te noemen gaat me veel te ver. Als hij dit zou doen met zijn eigen dier, zonder het schade toe te brengen, dan zou dit wat mij betreft gewoon moeten mogen.

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 17:41

Ik heb bovenstaande discussie gelezen en wat betreft seks denk ik dat het fout is zodra één van de partijen geen toestemming heeft gegeven of dit niet kan.

Maar denk ook dat we serieus wel eens na mogen denken waar dan de grens ligt. Want is het niet zo dat een dier nooit toestemming kan geven voor wat er doen en dat het altijd voor ons eigen genot is? Om in het extreme te gaan kan een dier zelfs geen toestemming geven om überhaupt door een mens g de houden te worden, op welke manier dan ook. En als een die volgens ons gelukkig is, omdat we dat denken af te lezen aan gedrag etc. Is dat dan wel echt zo? Of maakt het dier het beste van de situatie waarin het zit.

En Ja, ook ik heb katten, konijnen en hebt paard gereden. Maar idd, waarom is dat allemaal wel goed en zodra het woord seks erbij komt niet meer? Waar ligt die grens dan?

Stirrup

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 17:41

Fortitude schreef:
Dafuq did I just read :')

Dit. :')

Begrijp niet eens waarom hierover gediscussieerd word. Dit soort dingen gewoon niet doen.

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 17:46

karuna schreef:
En helaas er zijn nu eenmaal mensen met rare fetischen. Op ngc is een programma taboe. Waar oa voorliefde voor ballonnen, paspoppen, dichte pakjes, voeten, mensen in hondenkostuums inclusief hondenvoer eten, mensen die elkaar graag pijn doen enz. Net als mannen die op vrouwen vallen vrouwen die op vrouwen vallen enz.

Dus gestoord nee aparte voorkeuren misschien wel

Mensen die liefde voelen voor mensen in hondenkostuums zijn ook gestoord
Laatst bijgewerkt door Arabier op 28-07-18 17:47, in het totaal 1 keer bewerkt