Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mavantos schreef:CharmingS schreef:Helemaal mee eens met je mavantos, en inderdaad iedereen moet het voor zichzelf weten.. Maar ik vind wel dat er vaak iets te licht over word gedacht. Maar owee als iemand een hond in de auto laat zitten (wat ook echt stom is natuurlijk).. Maar je paard in de trailer laten staan bij 30 graden kan dan wel..
Nouja, als je zorgt dat je trailer in de schaduw staat en de klep en het voordeurtje open is. Dan is het haast koeler in de trailer dan dat hij buiten op de wei in de zon staat. Je moet inderdaad rekening houden met het warme weer, maar als je dat doet kan je prima op wedstrijd. Als je intensief lest met 20 graden is het ook erg warm, maar daar zegt niemand wat van.
CharmingS schreef:mavantos schreef:
Nouja, als je zorgt dat je trailer in de schaduw staat en de klep en het voordeurtje open is. Dan is het haast koeler in de trailer dan dat hij buiten op de wei in de zon staat. Je moet inderdaad rekening houden met het warme weer, maar als je dat doet kan je prima op wedstrijd. Als je intensief lest met 20 graden is het ook erg warm, maar daar zegt niemand wat van.
Wat doe je als alle schaduwplekjes op het parkeerterrein al bezet zijn? Ga je dan naar huis?

mavantos schreef:CharmingS schreef:
Wat doe je als alle schaduwplekjes op het parkeerterrein al bezet zijn? Ga je dan naar huis?
pol013 schreef:Neem een fles ranja (en jerrycan water) mee op wedstrijd als je paard moeilijk drinkt onderweg. Zoet water drinken ze toch vaak makkelijker.
Bietenpulp met flink water aangelengd is ook een mooie vochtreserve en heel makkelijk zelf mee te nemen en klaar te maken onderweg.
Zo'n plantenspuit is ook wel handig. Daarmee kun je met heel weinig water ook heel goed koelen. Handig als je nog even staat te wachten bij de wasplaats oid.[ Afbeelding ]
Bowo schreef:Maar niet alle bietenpulp is speedibeet, dus ik zou niet zeggen dat je het even onderweg klaar kunt maken. Als iemand onbewerkte bietenpulp heeft, dit bericht leest en verder niet kijkt naar de zak, dan heeft het paard wel een probleem(en als ik kijk hoe simpel sommige mensen zijn, zou het me niet verbazen als dat daadwerkelijk gebeurt).
kiki1976 schreef:Dat de organisatie de verantwoording bij de ruiters legt vind ik niet raar. Ze kunnen het toch nooit goed doen, je hebt nog altijd de groep die koste wat kost door wil gaan.
Nikass schreef:kiki1976 schreef:Dat de organisatie de verantwoording bij de ruiters legt vind ik niet raar. Ze kunnen het toch nooit goed doen, je hebt nog altijd de groep die koste wat kost door wil gaan.
Juist omdat je dat soort mensen hebt moet je dat als organisatie niet willen faciliteren.
Ik vind dat de organisatie zelf een visie moet hebben en daar ook voor moet staan, in plaats van "iedereen doet maar waar ie zin in heeft en wij bemoeien ons nergens mee".
Door zelf een standpunt in te nemen geef je als organisatie een goed voorbeeld. Er zijn ook mensen die denken "het wordt niet afgelast, dus dan zal het nog wel kunnen".
Nikass schreef:kiki1976 schreef:Dat de organisatie de verantwoording bij de ruiters legt vind ik niet raar. Ze kunnen het toch nooit goed doen, je hebt nog altijd de groep die koste wat kost door wil gaan.
Juist omdat je dat soort mensen hebt moet je dat als organisatie niet willen faciliteren.
Ik vind dat de organisatie zelf een visie moet hebben en daar ook voor moet staan, in plaats van "iedereen doet maar waar ie zin in heeft en wij bemoeien ons nergens mee".
Door zelf een standpunt in te nemen geef je als organisatie een goed voorbeeld. Er zijn ook mensen die denken "het wordt niet afgelast, dus dan zal het nog wel kunnen".