Doorgeefstokje van de maand juni: Arabesk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Willemina_L

Re: Doorgeefstokje van de maand juni: Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 18:44

Heel leuk stukje, fijn recht door zee. Was er in Zeeuws-Vlaanderen maar een echt fijne en vooral goede natuurlijk bekapper... zucht.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 18:48

Willemina_L schreef:
Heel leuk stukje, fijn recht door zee. Was er in Zeeuws-Vlaanderen maar een echt fijne en vooral goede natuurlijk bekapper... zucht.

Er zit een PN cursuslocatie in de buurt en volgens mij ook meerdere goede natuurlijk bekappers

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 18:52

Leuk stukje :j
Al zijn stiekem de reacties waarbij een aantal mensen het toch niet kan laten om een steek uit te delen nog veel grappiger :+ :D

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 21:44

Arabesk schreef:
Utixo schreef:
Ik ben vooral benieuwd of Rein ooit zijn cap heeft teruggevonden na de 2e keer...

Nee, dus die is gewoon echt kwijt, je kunt niet altijd prijs hebben :')

Later is er nog een cap kapot gegaan door een val, dus ze zijn hier verbruiksvoorwerp :+

Haha, die eerste keer was ik het die wist wie de eigenaar van die cap was :D . Geweldig dat jullie nog steeds samen zijn, anders, maar toch ook weer veel gemeen hebbend!

En ja, je andere antwoorden zijn ook geslaagd voor mij hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 22:13

Wendy schreef:
Leuk stukje :j
Al zijn stiekem de reacties waarbij een aantal mensen het toch niet kan laten om een steek uit te delen nog veel grappiger :+ :D

:D Ik moet zeggen dat ik me her en der ook wel verbaasde in het interview - en dan niet over dat in stands staan beter is voor paarden. :D

Ik vind dit sowieso een erg leuke interviewreeks, zeker bij Bokkers die je al jaren vooral voorbij ziet komen op bepaalde stokpaardjes is het leuk om ook eens hun andere kanten te zien/erover te lezen. Dat capverhaal heb ik bijvoorbeeld compleet gemist, heel erg grappig om te lezen.

Willemina_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 07:33

Maartje1990 schreef:
Willemina_L schreef:

Er zit een PN cursuslocatie in de buurt en volgens mij ook meerdere goede natuurlijk bekappers

Ja Piet Loof. Maar die geeft enkel nog cursussen. En als je namen weet die echt goed zijn en ook daadwerkelijk komen als je een afspraak maakt heel graag!

Clasical

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 09:08

Willemina_L schreef:

Petra Langevelde, kan je een PB sturen met haar nr

Willemina_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 09:16

Graag! Sorry Arabesk voor het off topic gaan. In 2008 heb je me nog eens tips gegeven en daarvoor nog reuze bedankt!

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 09:32

Citaat:
5. Wat betekent http://Bokt.nl voor jou?
Gezelligheid en discussies op niveau en met respect. Iets dat op Facebook helaas ver te zoeken is. Doordat bokt een team van mods heeft wordt er op tijd ingegrepen en worden rellen eerlijk afgehandeld. En bokt is een groot archief! Alles is altijd gewoon overzichtelijk terug te vinden (op FB niet).

Als ik jouw reacties lees op FB zijn ze niet altijd respectvol of genuanceerd, misschien heeft dat daar wel mee te maken?

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 10:38

Ik kan mij nog heel wat topics/reacties van vroeger herinneren die gemaakt werden om te rellen.

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 11:09

Leuk! En volgende keer Kuggur,ook leuk! :D

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 11:10

Amandavd schreef:
Ik kan mij nog heel wat topics/reacties van vroeger herinneren die gemaakt werden om te rellen.

Ik herinner me alleen informatieve topics. En reacties met een kritische noot, niet om te rellen.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 12:12

Amandavd schreef:

Ik ook. Van die topics met een "kritische noot" waar Arabesk als TS dan verder helemaal niet in reageert terwijl mensen elkaar in dat topic ondertussen in de haren vliegen.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 12:15

Ik heb totaal geen "rel "beeld bij Arabesk. Deze Bokker is erg enthousiast over natuurlijk bekappen en daar heb ik zaken over gelezen. Maar dat mag toch.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 14:24

Koper schreef:
Amandavd schreef:

Ik ook. Van die topics met een "kritische noot" waar Arabesk als TS dan verder helemaal niet in reageert terwijl mensen elkaar in dat topic ondertussen in de haren vliegen.

Precies dit inderdaad. Of van die uitlokkende reacties posten die net niet over het randje waren waar dus niks mee gedaan werd/kon worden.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 14:35

Grappig soms heb je een heel ander beeld dat iemand er in werkelijkheid uitziet _O-

Oeh naar Kuggur ben ik ook wel beneiuwd

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 15:06

Amandavd schreef:
Koper schreef:

Precies dit inderdaad. Of van die uitlokkende reacties posten die net niet over het randje waren waar dus niks mee gedaan werd/kon worden.

Of gewoon iemand met een controversiële mening, waar allerlei andere bokkers dan weer als bok op de haverkist bovenop moeten springen...

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 15:11

Tout a fait (inderdaad ) Karl66.

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 15:49

Leuk stukje Arabesk!!!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 15:52

Karl66 schreef:
Of gewoon iemand met een controversiële mening, waar allerlei andere bokkers dan weer als bok op de haverkist bovenop moeten springen...

Jouw mening is ook zo lekker neutraal als het gaat over degene die jij hebt aangemeld ;)

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 20:07

Ach, we zijn het soms hartgrondig eens met elkaar maar minstens zo vaak hartgrondig oneens.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 20:16

Kwam je vandaag nog tegen arabesk met de trailer.
Ik ken je verder niet op wat forums over hoeven na kom ik je ook niet heel vaak tegen.
Toch vind ik het leuk ook eens wat meer van je te lezen, hoe jij kijkt naar bokt en de forums inplaats van enkel je posts voorbij te zien flitsen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 20:30

Wat een gaaf stuk! Mooie foto ook erbij. :j

Ben ook benieuwd naar volgende maand met Kuggur.

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 07:45

Leuk om te lezen! Ik mis nog een referentie maar Arabesks profiel, dat vond ik de eerste keer echt ene eye-opener naast alle "gewone" boktprofielen

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 08:16

Nu je het over haar profiel hebt zie ik een kat in een krat voor me :D