Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Arabesk schreef:Utixo schreef:Ik ben vooral benieuwd of Rein ooit zijn cap heeft teruggevonden na de 2e keer...
Nee, dus die is gewoon echt kwijt, je kunt niet altijd prijs hebben![]()
Later is er nog een cap kapot gegaan door een val, dus ze zijn hier verbruiksvoorwerp
. Geweldig dat jullie nog steeds samen zijn, anders, maar toch ook weer veel gemeen hebbend!Wendy schreef:Leuk stukje
Al zijn stiekem de reacties waarbij een aantal mensen het toch niet kan laten om een steek uit te delen nog veel grappiger![]()
Ik moet zeggen dat ik me her en der ook wel verbaasde in het interview - en dan niet over dat in stands staan beter is voor paarden.
Maartje1990 schreef:Willemina_L schreef:Heel leuk stukje, fijn recht door zee. Was er in Zeeuws-Vlaanderen maar een echt fijne en vooral goede natuurlijk bekapper... zucht.
Er zit een PN cursuslocatie in de buurt en volgens mij ook meerdere goede natuurlijk bekappers
Citaat:5. Wat betekent http://Bokt.nl voor jou?
Gezelligheid en discussies op niveau en met respect. Iets dat op Facebook helaas ver te zoeken is. Doordat bokt een team van mods heeft wordt er op tijd ingegrepen en worden rellen eerlijk afgehandeld. En bokt is een groot archief! Alles is altijd gewoon overzichtelijk terug te vinden (op FB niet).
Koper schreef:Amandavd schreef:Ik kan mij nog heel wat topics/reacties van vroeger herinneren die gemaakt werden om te rellen.
Ik ook. Van die topics met een "kritische noot" waar Arabesk als TS dan verder helemaal niet in reageert terwijl mensen elkaar in dat topic ondertussen in de haren vliegen.
Amandavd schreef:Koper schreef:Ik ook. Van die topics met een "kritische noot" waar Arabesk als TS dan verder helemaal niet in reageert terwijl mensen elkaar in dat topic ondertussen in de haren vliegen.
Precies dit inderdaad. Of van die uitlokkende reacties posten die net niet over het randje waren waar dus niks mee gedaan werd/kon worden.