Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
emilyslaluna schreef:oomens schreef:Onschuldig is niet hetzelfde als normaal.
Maar wat is normaal? Waarom is voetballen normaal maar een hobby van een ander niet normaal? Ooit heeft iemand verzonnen om achter een bal aan te rennen.
oomens schreef:Superleuk toch? Maar moest daar een documentaire over gemaakt worden? Voelde je ooit de behoefte om op grote evenementen in het buitenland voor publiek te paardentuigjenen? Moest je er vaak interviews over geven in lokale en landelijke sufferdjes? Nee toch?
Prima tijdverdrijf, maar ook iets waar je zonder bovenmatige aandacht vanzelf overheen bent gegroeid.
NikkiDeKerf schreef:oomens schreef:Superleuk toch? Maar moest daar een documentaire over gemaakt worden? Voelde je ooit de behoefte om op grote evenementen in het buitenland voor publiek te paardentuigjenen? Moest je er vaak interviews over geven in lokale en landelijke sufferdjes? Nee toch?
Prima tijdverdrijf, maar ook iets waar je zonder bovenmatige aandacht vanzelf overheen bent gegroeid.
Voor iets waarvan je vindt dat er geen aandacht aan besteed hoeft te worden, besteed je er wel erg veel aandacht aan
Azmay schreef:emilyslaluna schreef:
Maar wat is normaal? Waarom is voetballen normaal maar een hobby van een ander niet normaal? Ooit heeft iemand verzonnen om achter een bal aan te rennen.
Mee eens, normaal is een verzonnen iets. Als iedereen dit nu gaat doen word dit normaal.
<KNIP>
Kuggur schreef:Als ik besluit in een tank topje en een tutu door dd binnenstad van Reykjavik te dansen terwijl ik glitter om me heen strooi en zing "ik ben een prachtige toverfee, wie danst er met me mee?"...Dan schaad ik daar óók niemand mee, beleef veel plezier (?), en activeer anderen ( tenminste àls ze meedansen).
Maar het is niet echt normaal te noemen, en ik zou het verbijsterend vinden als iemand er een bioscoopfilm van zou willen maken...
oomens schreef:Dat het bestaat is een ding, maar waarom moet er ook steeds aandacht aan besteed worden? Straks krijgen de deelnemers nog het idee dat wat ze doen compleet normaal is.
Pluizebolpum schreef:Kuggur schreef:Als ik besluit in een tank topje en een tutu door dd binnenstad van Reykjavik te dansen terwijl ik glitter om me heen strooi en zing "ik ben een prachtige toverfee, wie danst er met me mee?"...Dan schaad ik daar óók niemand mee, beleef veel plezier (?), en activeer anderen ( tenminste àls ze meedansen).
Maar het is niet echt normaal te noemen, en ik zou het verbijsterend vinden als iemand er een bioscoopfilm van zou willen maken...
Dat zouden meer mensen moeten doen, wordt de wereld een stuk vrolijker van.
Ik vind het leuk. Ik hou wel van een beetje gekkigheid en gewoon durven doen wat je leuk vindt. Of dat nou rond dartelen in een tutu is, met stokpaardjes een parcours springen (die meiden springen verdorie hoger dan dat ik mét paard zou durven) of blij "I found Dory!" kirrend samen met je broertje achter een Dory bal aanrennen, terwijl zelfs je broertje oud genoeg is om theoretisch gezien opa te zijn.
En dan maken ze er maar een film van, wie weet krijgen dan meer mensen het lef om gewoon af en toe eens leuk gek te doen. Normaal is zo overgewaardeerd...
Ik voorzie een nieuwe fitnesshype.
Citaat:Sport is een fysieke bezigheid met vaste regels en waarbij vaak sprake is van competitieverband.

Kuggur schreef:Iedereen kan doen waar ze lol in hebben, maar "sport" zou ik dit niet noemen.
Kuggur schreef:Iedereen kan doen waar ze lol in hebben, maar "sport" zou ik dit niet noemen.
Ik liet heel trots mijn omgebouwde schommel aan mijn vriendjes en vriendinnetjes zien, die ik met matrassen en touwen tot paard had omgetoverd
Hartstikke normaal voor een kind. Cowboy55 schreef:Kuggur schreef:Iedereen kan doen waar ze lol in hebben, maar "sport" zou ik dit niet noemen.
Nou bij dat springen werden toch hoogtes bereikt waarvan ik denk: "Dat lijkt me nog knap lastig ZONDER stokpaardje tussen je benen, laat staan MET stokpaardje." Je maakt trouwens volgens mij een enorme klapper als je over je stokpaard struikelt.
Het klinkt gewoon zo onnozel
'Als je over je stokpaard struikelt'. Maar ik ben het wel met je eens, lijkt mij ook een pijnlijke affaire.