Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Imala204 schreef:Als ze zich eens zo druk maakten over de grote grazers op de Oostvaarderplassen van oktober tot nu al zo'n 3000 stuks van ellende gecrepeerd zijn![]()
![]()
Aranel schreef:Aangezien ze over één paard spreekt, vind ik het eigenlijk wel mishandeling. Als je een pony alleen laat staan, ontzeg je hem contact met andere paarden en dat vind ik eigenlijk ook onder mishandeling vallen.
anjali schreef:Imala204 schreef:Als ze zich eens zo druk maakten over de grote grazers op de Oostvaarderplassen van oktober tot nu al zo'n 3000 stuks van ellende gecrepeerd zijn![]()
![]()
En zelfs al had ze maar 1 shet,als die samen staat met allerlei andere dieren is dat ook gezelschap hoor.
Nies_ schreef:Raar verhaal, want als ik verwaarlozing wil melden kan dat niet anoniem.
Bravura schreef:Nies_ schreef:Raar verhaal, want als ik verwaarlozing wil melden kan dat niet anoniem.
Zeer zeker wel....klinkt misschien zwaar maar hier kan dat gewoon https://www.meldmisdaadanoniem.nl
anjali schreef:@Lizzyy: Wel hoor,ik ben dol op olifanten en vind ze liever dan sommige mensen.Het is goed mogelijk vrienden te zijn met levende wezens van een andere soort.
anjali schreef:Deze kwestie vind ik offtopic maar eigenlijk wel een eigen topic waard.Zoals jullie wel weten zijn er verschillende malen zog. wolfskinderen gevonden,dat zijn kinderen die door wolven,of vaker,zelfs in oost-europa,door zwerfhonden zijn geadopteerd zeg maar,ook wel door apen.En die werden dan ooit gevonden en mensen probeerden hen dan te heropvoeden,maar dat lukte nooit echt. ze werden dan pas "kierewiet"omdat ze gedwongen werden zonder de dieren verder te leven.
Dioxide schreef:Volgensmij heeft mevrouw Kluijver juist een hele bende beestjes en meerdere shetlanders die allemaal lekker de hele dag buiten (en in huis) rond mogen lopen en er verder prima uitzien aldus foto's op Insta
anjali schreef:Deze kwestie vind ik offtopic maar eigenlijk wel een eigen topic waard.Zoals jullie wel weten zijn er verschillende malen zog. wolfskinderen gevonden,dat zijn kinderen die door wolven,of vaker,zelfs in oost-europa,door zwerfhonden zijn geadopteerd zeg maar,ook wel door apen.En die werden dan ooit gevonden en mensen probeerden hen dan te heropvoeden,maar dat lukte nooit echt. ze werden dan pas "kierewiet"omdat ze gedwongen werden zonder de dieren verder te leven.
_Reneee schreef:anjali schreef:Deze kwestie vind ik offtopic maar eigenlijk wel een eigen topic waard.Zoals jullie wel weten zijn er verschillende malen zog. wolfskinderen gevonden,dat zijn kinderen die door wolven,of vaker,zelfs in oost-europa,door zwerfhonden zijn geadopteerd zeg maar,ook wel door apen.En die werden dan ooit gevonden en mensen probeerden hen dan te heropvoeden,maar dat lukte nooit echt. ze werden dan pas "kierewiet"omdat ze gedwongen werden zonder de dieren verder te leven.
Heeft helemaal niks met elkaar te maken, dat is opvoeding en niet samen zetten op latere leeftijd. Een pony en bijvoorbeeld een geit zijn geen gelijken, spreken niet dezelfde taal en hebben ander gedrag. Ik snap oprecht niet dat er nog mensen zijn die oprecht denken dat paarden het gemakkelijk met gezelschap van een ander dier kunnen doen.
Maar goed Nicolette heeft er dus twee. Snap de meerwaarde van dit nieuwsbericht ook niet. Iemand wordt weer onterecht in een slecht daglicht gezet.
gohya schreef:Hét voorbeeld van het gezegde: van een Mug een Olifant maken.
Je word zó snel beschuldigd van mishandeling,en dan vooral door Leken.
marietta schreef:Ben ik erg argwanend als ik denk dat ze t zelf verzonnen heeft om OVP (en zichzelf) in de aandacht te brengen?