bettepet schreef:Altijd een plekje in mijn hart gehouden.
Rust zacht lieverd.
Jij kent dit paard? Sterkte
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Utixo schreef:Ik snap wel waarom het even duurde voor de keuze gemaakt is. Je kunt hem maar 1x maken, En je wil echt alles geprobeerd hebben. Deze veearts weet echt wel wat hij doet.
Zou het paard niet al eerder last hebben gehad en daardoor zijn gevallen?
Amy schreef:Heel eerlijk?
Na het zien van het filmpje vraag ik me af waarom de beslissing niet veel eerder is genomen. Je ziet duidelijk dat het paard het opgegeven heeft en dat ie verlamd is of wat gebroken heeft.
Rot ongeluk. Heel veel sterkte voor de eigenaar/eigenaren/ruiter...
Summerfly schreef:Er zit een heel verhaal achter wat mijn vader me vanmorgen heeft uitgelegd, maar uit respect voor de eigenaresse en verzorgster ga ik dat hier niet neerzetten. Ik kan wel zeggen dat er juist gehandeld is en gedaan is wat (uiteindelijk) het best was voor het paard.
Ayasha schreef:Ik snap wel dat ze het geprobeerd hebben, een paard dat in shock is geeft op, ik heb hier ook eentje gehad die vast gelegen had en die niet meer op wilde. Hij heeft toen iets rustgevends gekregen en toen dat ingewerkt was hebben we hem wel kunnen op helpen en het dier heeft nog een paar jaar (was ook al een ouder dier) een heerlijk leven gehad. Dus het besluit om niet meteen in te slapen maar eerst te proberen om hem te overtuigen dat ie wel weer kan staan is echt wel begrijpelijk.Ik zie op het filmpje de DA ook de benen testen alvorens ze hem overeind proberen te krijgen. Ze hebben gewoon alles gedaan wat in hun vermogen lag en dat lijkt me niet meer dan logisch.
![]()
Heel erg jammer voor zowel eigenaar als verzorgster dat het niet heeft mogen baten. Veel sterkte
Marocje schreef:pien_2010 schreef:Dat vraag ik me ook af. Misschien ging er van binnen iets mis waardoor paardje is gevallen. Sterkte voor allen die dit paard gaan missen. Heel verdrietig.
Precies wat ik dacht toen ik het filmpje zag..
Veel sterkte voor eigenaar en verzorger.
meisje schreef:oh dat weet ik wel zeker. Dit is echt achteraf praten, op dat moment handel je. En dat hebben ze echt heel erg goed gedaan! Niks dan respect voor deze mensen!pien_2010 schreef:Dat vraag ik me ook af. Misschien ging er van binnen iets mis waardoor paardje is gevallen. Sterkte voor allen die dit paard gaan missen. Heel verdrietig.
Denk als je voor deze situatie staat, daar niet meteen aan denkt en hoop je paard toch nog te kunnen redden.