Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dingogirl schreef:leuke en brave pony. maar ik vraag me wel af hoe het komt dat je borsttuig zo laag zit en dat je dat niet ziet. als je zelf ment, pony verhuurt hiervoor zou je dat moeten weten.
goed dat het nu verbeterd is zoals je schrijft.

yvje86 schreef:Toevallig keek ik gisteren ook naar dit programma en zei tegen mijn man dat dat borsttuig wel erg laag hangt.
En nu zie ik dat de pony van een bokker is, super leuk dat je pony mee mocht doen zeg. Je stippel moet wel erg braaf zijn als er mensen mee rijden die nauwelijks verstand van mennen hebben zoals Frans zijn zonen.
zijn zoons inderdaad niet
borstnoot schreef:Haha, ik ben nu al fan van Spikkel! Heb even op zijn facebookpagina gekeken, en wat een snoetje is het!DiscoDipp schreef:Leuk man!!
Precies het karretjes wat wij ook hadden! Maar zo zwaar..
En die pony weegt echt geen 300 kilo hoor hahaha!
Zijn gewicht is 150 (ook al op Facebook gezien) en 2 x 150 is uiteraard 300
Fennadev schreef:Ik vind deze kar eerlijk gezegd echt te zwaar voor de pony, vooral als ie het niet alleen over asfalt hoeft te trekken. Geloof ook niet dat die kar maar 100kg weegt, zal eerder richting 150kg gaan. Ik heb zelf ook een vierwieler, maar daar gaan mijn pony's echt pas weer voor als ik de tweede heb beleerd en dan in tweespan. Mijn iets kleinere pony van 120 kg had op asfalt al moeite met onze kar (die zal ook iets van 150 kg wegen)+ twee volwassen vrouwen van 60-70kg ongeveer. Ik merk dat mijn pony zoveel meer plezier heeft voor zijn hca dan hij had voor de vierwieler, want hij hoeft nu nog niet eens zijn eigen gewicht te trekken. Mijne is wel 10 cm kleiner dan Spikkel, maar Spikkel is natuurlijk geen shetlander dus slankere bouw. Ik zou voor een wagen zoals die van jouw een volle shetlander van boven de meter of een welsh A'tje zetten, die kunnen dat veel beter trekken.
Wel rot dat je tuig lastig ging doen de opnames. Op die laatste foto zit het inderdaad stukken beter.

Scarlett89 schreef:Susie_Anneke schreef:Wat een ontzettend brave en leuke pony heb je!
Frans genoot zichtbaar en heeft echt wel wat paardenkennis, dat kon je gelijk zie.
De slomo in draf
Thanx! Ja Frans zekerwat was er met de slomo in draf?