'Zo gek van dieren dat haar man pas op de derde plaats komt'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 20:02

Goof schreef:
Ik zou hard wegrennen als ik die man was. Lijkt me een ongezonde relatie als je eigen partner pas op de 3e plek komt.

Dat is maar hoe je er samen in staat natuurlijk. De man op het filmpje zegt het prima te vinden en ik ben zelf ook gezegend met een man die weet en begrijpt dat de dieren hier altijd voor gaan en hij niet op de eerste plek staat.
Ik vind haar nog mild, op het eind vraagt de presentator wat ze doet als haar man haar vraagt te kiezen en dan kiest ze toch haar man. Dat zou hier niet gebeuren. :D

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 20:12

janderegelaa schreef:
Lienie_F schreef:
Dat huis is wel héél roze zeg :=

Behalve die man zijn tanden, die zijn heel erg bruin. Zo komen er idd geen kinderen }>

heb je daar tanden voor nodig dan? :Y)

Chasey

Re: 'Zo gek van dieren dat haar man pas op de derde plaats komt'

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 20:20

Gelukkig ben ik gezegend met een man die net zo'n dierenliefhebber is al ik. :D Wij zorgen gewoon lekker samen voor hond, paarden en kattenbeesten. En iedereen staat hier op dezelfde plek. Zowel mens al dier.
Wij doen niet aan 1e, 2e of 3e plaatsen. Wij vormen samen met de dieren, kinderen, man, ik een gezinnetje.

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 20:25

Even los van hoe deze vrouw is, maar persoonlijk vind ik de genen die van jouw afhankelijk zijn altijd belangrijker.
Wat mij betreft staan kinderen op nr. 1, daarna komen de dieren, vervolgens ga ik er vanuit dat partner redelijk zelfstandig is, dus die zal zich wel redden op plek 3 toch?

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 20:32

Ze hebben geen kinderen. De hond staat op 1, paard op 2 en hij op 3

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 20:45

Nou, ik durf niet te stellen dat mijn partner nà mijn dieren komt maar toen mijn vorige vriend me voor de keuze stelde, paard of hij, was de keuze toch gemaakt :evaw:

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 20:47

Chasey schreef:
Gelukkig ben ik gezegend met een man die net zo'n dierenliefhebber is al ik. :D Wij zorgen gewoon lekker samen voor hond, paarden en kattenbeesten. En iedereen staat hier op dezelfde plek. Zowel mens al dier.
Wij doen niet aan 1e, 2e of 3e plaatsen. Wij vormen samen met de dieren, kinderen, man, ik een gezinnetje.

Dit vind ik de beste reactie. Waarom moet de een tegen de ander uitgespeeld worden,je bent gewoon samen een gezin.En er zijn ook verschillende soorten van liefde,de een niet meer dan de ander.

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 20:51

Ik vind het wel een leuk stel eigenlijk. Ze hebben samen een mooi leven waar ze allebei tevreden mee zijn.

Het huis is trouwens niet superroze, ik had het erger verwacht.

Zo te zien wonen ze inderdaad in de buurt van het strand en dan is elke dag een rondje wandelen met je paard en hem verder huisvesten in een stal en binnenpaddock zo gek nog niet. Natuurlijk kan het "beter/paardwaardiger" maar dat ligt ook een beetje aan het paard.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 21:15

Ze zien er normaal uit de stal ect. Gewoon een volwassen paardenmeisje.

Als ze samen gelukkig zijn.

Handig zon binnen paddock

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 21:16

Cinnepin schreef:
janderegelaa schreef:

Behalve die man zijn tanden, die zijn heel erg bruin. Zo komen er idd geen kinderen }>

Tenzij je niet graag zoent, dan maakt het niet uit *D

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 21:47

Cinnepin schreef:
janderegelaa schreef:

:')

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 22:06

Sophie1999xx schreef:
Sommige reacties vind ik echt wel ver gaan. Dat zo'n vrouw blij wordt van een knal roze huis, dat mag toch best? Zo te zien houdt zij veel van haar dieren, en komen die op de eerste plaats. Dat is toch waar Bokt voor staat, of heb ik het dan mis?

nou bokt staat niet echt voor dieren boven mensen hoor?

dieren komen op de eerste plek, dan de kleur van het huis dan zijzelf waarschijnlijk want er is erg weinig van of voor hem in huis.. en dan ergens mag hij nog rondhangen in haar leven..

het leven draait toch wel echt om haarzelf en wat zij wil en als de man zich daarin kan schikken mag hij wel met haar leven..

en als het erop aankomt zou ze wel voor haar man kiezen.. gezien de wijze waarop ze haar leven inricht met dieren, kleur inrichting en dan haar man er bij heeft bungelen vraag ik mij dat ten zeerste af, want waarom lijkt er nu geen ruimte voor hem te zijn dan?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 22:12

Fennadev schreef:
Nee dat is geen paard, dat is een mini-shetlander... Shetlanders behoren ook tot het ras paard hoor :roll:
Ik denk niet dat ze buiten komen inderdaad, maar ach op zijn minst hebben ze meer ruimte dan het gemiddelde stalpaard en een maatje.

Nee hoor. Shetlanders behoren tot de soort paard en tot het ras shetlander :+

Ik vind het filmpje wel grappig. Een soort persiflage van mij :P

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 22:26

Typisch paardenmeisje ja, stal waar je van de grond kan eten maar in huis gatsmerige ramen die huilen om een sopje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 22:30

Ach leven en laten leven. Als ik ooit voor de keuze kom of de vriend er uit moet of mn paarden, dan gaat toch echt mn vriend. Die red zich wel, mn paarden niet.
Maar ik ben daar dan misschien wat raar in. Maar ik snap haar wel.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 22:31

foxy80 schreef:
Typisch paardenmeisje ja, stal waar je van de grond kan eten maar in huis gatsmerige ramen die huilen om een sopje

Hallooo, zeewind? Storm? Of lap jij je ramen elke dag soms?

Remembrance

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 22:35

Ik woon in Scheveningen :D ik herken ook veel dingen haha en heb volgens mij die vrouw eens over het strand zien lopen met haar paard :j

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 22:38

Wat een leuk filmpje! :D ik vind ze heel aardig overkomen. Ook super creatief die binnenpaddock, maar dat huis is inderdaad wel heeel roze :Y)

elselianta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 22:49

3 jaar terug zei ik ook: als je maar 1 ding weet, mijn paarden komen op de eerste plek.
Nu inmiddels al niet meer. En ik ben nog maar jong :')
Wel grappig dat je zo kan leven! Ieder zijn ding denk ik dan maar

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 22:53

Grappig filmpje, best handig zo'n binnenpaddock.

Persoonlijk vind ik 'wie is er belangrijker', of 'wie komt op de eerste plek' zo'n onzinvraag. Als mijn vriend zou vinden dat ik niks meer met paarden zou mogen doen, dan zou ik er toch serieus over nadenken om het uit te maken. Niet omdat de paarden belangrijker zijn dan mijn vriend, maar omdat mijn vriend dan niet zou begrijpen hoe belangrijk dit voor mij is en mij dat niet zou gunnen en ik denk dat we dan nooit een fijne relatie zouden kunnen hebben.

De paarden zouden mij nooit voor de keuze stellen dus andersom maakt het niks uit, ik ga gewoon voor allebei *\o/* De ene keer doe ik minder met de paarden om tijd te maken voor mijn vriend, andere keer kan ik niet afspreken met mijn vriend omdat ik naar de paarden ga (hoewel hij welkom is om mee te gaan).

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 23:09

het is nogal een groot verschil, niets meer met paarden doen, of je man ergens onderaan laten bungelen..

er is wel een hele glijdende schaal tussen alles voor je dieren en weinig voor je partner.. en helemaal niets met dieren doen en continue aan je partner moeten kleven.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 23:36

Ah wat leuk! Wij hadden vroeger veel Scheveningse paarden die bij ons in de zomer dag en nacht het land op gingen en in de winter in garages stonden.

Gingen we die paarden ophalen, ging er een garage open en dan waren daar ineens 5 boxen ofzo.

Vond ik prachtig als kleine meid :')

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 23:44

Koper dat bedoelde ik ook. Maar verkeerd verwoord :+
En dan ben ik nog wel de biologie student _O-

Ik doe gewoon zaterdag besteden aan vriend en zondag aan de pony's.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 23:47

Ik ben in mijn stallenzoektocht ook wel van dit soort stalletjes tegengekomen. Hartje Den Haag, smalle drukke straatjes, deur open, steegje door en je hebt een plaatsje met wat stalletjes. :)) toch grappig om te zien en de paarden kwamen dagelijks op het strand.

Qua plaatsen doen wij ook niet aan en past ook niet in ons denken. Onze dieren vormen ons gezin en niemand is meer of minder dan de ander. :)

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 23:49

Jessix schreef:
Ik zou wel ff wat aan die hoeven willen doen! :oo

Plus 1
Maf mokkel :(