Merrie ingeslapen na mishandeling in Beetsterzwaag

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 08:48

RaafSmits schreef:
Dat er menselijk bloed gevonden is........
Misschien moeten we toch eens een databank aanleggen.......wereldwijd.
Hop, tussen de hielprikjes en entingen door even een druppeltje bloed registreren........

Dacht ik ook aan. Misschien kunnen ze die persoon nu eindelijk pakken nu ze DNA hebben.

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 08:49

Jeetje. Dit is een dorpje verder dan waar mijn pony's staan. Echt ziekelijk..

Heel veel sterkte..

anjali

Re: Merrie ingeslapen na mishandeling in Beetsterzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 09:22

Ongelooflijk zeg.Arm paard. De daders zijn zwaar gestoord!

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 10:22

Mijn paarden lopen 24/7 buiten en kunnen alle kanten op vluchten, en toch is er hele poos geleden hier ook een pony verkracht met een stok.Ook zij is ingeslapen vanwege iets kapot van binnen.
De dader? die is na 5 jaar gepakt,jongetje was toen hij de daad deed 13 jaar oud, voor de rechter geweest en vrijspraak. Want hij had zich in die 5 tussenliggende jaren goed gedragen!

Ik heb hem nog gesproken,hij vertelde in detail wat hij gedaan had, de stok ging máár 20cm naar binnen en de merrie vond het wel fijn,want ze hinnikte zei die.
Straffen voor dierenmishandeling kennen ze in nederland niet.

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 10:33

gohya schreef:
Mijn paarden lopen 24/7 buiten en kunnen alle kanten op vluchten, en toch is er hele poos geleden hier ook een pony verkracht met een stok.Ook zij is ingeslapen vanwege iets kapot van binnen.
De dader? die is na 5 jaar gepakt,jongetje was toen hij de daad deed 13 jaar oud, voor de rechter geweest en vrijspraak. Want hij had zich in die 5 tussenliggende jaren goed gedragen!

Ik heb hem nog gesproken,hij vertelde in detail wat hij gedaan had, de stok ging máár 20cm naar binnen en de merrie vond het wel fijn,want ze hinnikte zei die.

En dat is nog het ergste want dan gebeurd het gewoon steeds weer. Ik kan je zeggen dat ik zo iemand niet moet tegen komen.

Heel veel sterkte voor de eigenaren en leaser!

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 10:43

Wij wonen in een dorp aan de andere kant van het bos.

Ik ben blij dat wij ze aan huis hebben en de paddock zo ongeveer onder ons slaapkamerraam ligt. Ik zou geen oog meer dicht doen tot dit monster is gepakt. Ik hoop dat het DNA bewijs iets op gaat leveren. Er is in elk geval DNA gevonden dus ontkennen wordt lastig als er een match is...

Heel veel sterkte voor Mirjam, familie en lesklantjes.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 10:47

Echt afschuwelijk zeg..arm arm dier..

Ik hoop echt dat er een dader{s} gepakt kan worden en opgesloten voor de rest van zn leven..zieke geest.

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 10:54

Pff wat verschrikkelijk dit. Ik hoop dmv het bloed, dat ze de dader kunnen pakken.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 14:06

gohya schreef:

Jaja. En met zo´n gestoorde vent kan een onwetende vrouw straks ook gewoon een relatie krijgen.Totdat dan weer een afschuwelijk relatiedrama wordt.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 14:59

anjali schreef:
gohya schreef:

Jaja. En met zo´n gestoorde vent kan een onwetende vrouw straks ook gewoon een relatie krijgen.Totdat dan weer een afschuwelijk relatiedrama wordt.

Voordat dit gebeurde viel hij al kleine meisjes lastig op de voetbalclub.Hij bood ze geld aan voor bepaalde handelingen.De club heeft hem geroyeerd. Hij werd zelfs verdacht als dé paardenbeul.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 18:22

Willen ze de dader dmv DNA en bloed pakken dan moet je of mazzel hebben deze eerder een delict heeft gepleegd en in de data bank staat of heel het dorp mondslijm af laten staan. Denk niet dat ze dat gaan doen voor een verkracht paard.
Vreselijk zieke geest die dit gedaan heeft. Bah, eng dat dit los loopt

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 18:53

Popstra schreef:
Willen ze de dader dmv DNA en bloed pakken dan moet je of mazzel hebben deze eerder een delict heeft gepleegd en in de data bank staat of heel het dorp mondslijm af laten staan. Denk niet dat ze dat gaan doen voor een verkracht paard.
Vreselijk zieke geest die dit gedaan heeft. Bah, eng dat dit los loopt

Misschien vind de politie dit wel zo belangrijk dat ze dit wel doen, het is en bewezen feit dat heel vaak dierenbeulen zich op een gegeven ogenblik op mensen richten en misschien kan dat nu voorkomen worden door dit ...... op te pakken en te behandelen.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 18:59

Dieptriest...

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 21:35

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 21:42

papagroom schreef:

Wow wat goed. Maar zelfs zonder zo'n beloning hoop ik gewoon dat mensen hun oren en ogen goed openhouden.
Dat er bloed van de dader is aangetroffen betekend dus ook dat hij iets moet hebben opgelopen en misschien naar het ziekenhuis gaat.. Ik vind het echt raar allemaal.
Wat misselijkmakend nieuws is dit |(

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 10:44

Heb je zijn naam al eens laten vallen bij de politie Gohya?

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 12:27

Babootje schreef:
Heb je zijn naam al eens laten vallen bij de politie Gohya?

Jazeker,ze namen zelf contact op met mij,omdat hier toen ook een merrie van achteren is bewerkt met een mes. Die jongen is/was ook vrachtwagen chauffeur en komt door heel Nederland,en zo vonden ze meerdere dingen waardoor hij ook wel eens de beul kon zijn.Heb verder niks meer er over gehoord.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 13:14

Pff wat een griezel. Ik hoop dat ze die goed in de gaten houden.

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 13:30

vreselijk. Arm, arm paard. Paard in vreselijke pijn geweest, en nu Miriam en degene die haar leaste voor het leven getekend en in rouw.

2 levens voorgoed veranderd, 1 helaas ten einde. Om zieke bedenkselen te bevredigen.

Wat een walgelijk gebeuren.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 14:29

Het is hier in IJsland in het nieuws, vandaar dat ik dit topic vond op bokt ( nogal ongewoon).
Gruwelijke zaak, hoop dat de daders gepakt worden ( dat lijkt jammer genoeg niet vaak te lukken in zulke zaken).

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 15:35

Hier gaat het wel over een beul, maar zal een beul terugkomen naar dezelfde plek?
Ik denk dat dit eerder in de relationele sfeer ligt. Zo'n mafkees zou toch niet zomaar voor de tweede keer dezelfde plek opzoeken? Toch veel te gevaarlijk?

Ben benieuwd, ik hoop dat het een staartje krijgt en dat er iemand opgepakt wordt. Of het nu een random persoon is of dat er iets relationeels gaande is.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 17:43

Janine1990 schreef:
Hier gaat het wel over een beul, maar zal een beul terugkomen naar dezelfde plek?
Ik denk dat dit eerder in de relationele sfeer ligt. Zo'n mafkees zou toch niet zomaar voor de tweede keer dezelfde plek opzoeken? Toch veel te gevaarlijk?

Ben benieuwd, ik hoop dat het een staartje krijgt en dat er iemand opgepakt wordt. Of het nu een random persoon is of dat er iets relationeels gaande is.

Deze merrie is al eerder verkracht en voor hetzelfde geld heeft deze persoon gewoon gezocht op dit soort zaken en is zodoende bij deze merrie uit gekomen, of het is dezelfde persoon. Je maakt mij niet wijs dat dit in de relationele sfeer ligt, kom nu.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 20:35

bigone schreef:
Janine1990 schreef:

Deze merrie is al eerder verkracht en voor hetzelfde geld heeft deze persoon gewoon gezocht op dit soort zaken en is zodoende bij deze merrie uit gekomen, of het is dezelfde persoon. Je maakt mij niet wijs dat dit in de relationele sfeer ligt, kom nu.

Ik doel niet zo zeer op een ex partner met relationele sfeer. Dan moet je wel een flink getikte ex hebben.
Maar iemand die bewust dit paard uitkiest. Als er meerdere paarden zijn op deze plek, is het wel knap om dezelfde uit te zoeken lijkt mij. Maar goed, ik weet niet er destijds ook aandacht voor deze specifieke stal + paard zijn geweest op tv.

Dan nog, als je 'gewoon' een beul bent, dan zoek je gewoon een paard op dat dicht in de buurt bent. Ga je specifieke dieren (be)zoeken, is er in je hoofd wel iets meer mis dan bij een 'reguliere' beul. (waarvan, nogmaals, het bestaan wel eens wordt betwist)

miesnaom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 20:40

Er is trouwens ook sperma gevonden las ik ergens! Dus hoop echt dat ze hem te pakken kunnen krijgen. Vind ook dat eigenlijk van iedereen zijn DNA in een database moet komen te staan. Zo kunnen ze veel sneller daders ed opsporen. Gewoon gelijk bij de geboorte. Opslaan en bewaren. Is die persoon overleden dan naar archief. Buiten het feit dat dit ook makkelijker is om slachtoffers te indentificeren.

Frenchcore

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 20:48

Rare bizarre mensen op deze wereld...
Hoop dat ze die achterlijke gek heel gauw oppakken!!