Texas02 schreef:Voor mij zag het ernaar uit alsof hij op de laatste hindernis een verkeerde afstand kreeg, hij verloor zijn balans iets en het paard trok toen nog naar de hindernis die hij niet moest springen, Ludger probeerde dat nog te corrigeren, maar dat lukte niet omdat hij door de verkeerde afstand (en de daar automatisch bij horende rare sprong) de teugels niet meer goed vast had. Echt een ongelukkige val, maar hopen op een spoedig herstel..
Ik heb het een paar keer teruggespoeld op tv omdat ik wilde zien wat er gebeurde. Leek er inderdaad op dat de combi niet helemaal lekker op de laatste hindernis kwam waardoor Beerbaum iets balans verloor. Maar bij het neerkomen had hij ook geen teugel meer in de linkerhand, dus het zou kunnen dat het verlies van balans en verlies van de teugel met elkaar te maken had dan wel het één het ander versterkt heeft.
In elk geval was hij bij het neerkomen het stuur kwijt, paard komt bij een andere hindernis uit en springt daar knap overheen. Helaas was Beerbaum toen helemaal het evenwicht kwijt en beet in het zand. Kon niet helemaal zien of de blessure kwam door de val zelf of doordat hij de voet van een hindernis raakte. Paard stond daarna wel mooi te kijken "hé baas, wat doe je me nou?"
Beterschap aan Ludger, hopelijk zien we hem komend jaar weer terug in de ring.