Theo Fledderus aangesteld als interim directeur KNHS

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BMHP

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 12:13

cissy schreef:
Wat mij dan verbaasd is dat deze man zo snel aan de slag kan. Zat hij thuis op de bank te niksen? Hij zal toch ook gewoon een baan hebben gehad, en een opzegtermijn?

Hij is bij meerdere organisaties betrokken en pas van de zomer gestopt bij de schaatsbond.
Als oud voorzitter NOC /NSF komt of is er altijd wel iets

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 12:20

Hij werkt volgens mij vooral als interimmermet losse opdrachten, Soms op een wat langere termijn maar altijd voor zichzelf dus niet voor een baas op de loonlijst..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 21:02

cissy schreef:
Wat mij dan verbaasd is dat deze man zo snel aan de slag kan. Zat hij thuis op de bank te niksen? Hij zal toch ook gewoon een baan hebben gehad, en een opzegtermijn?

Dat is het idee van een interimmer toch :P
Zie het als een soort ZZP'ers.

cissy

Re: Theo Fledderus aangesteld als interim directeur KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 21:41

Ik snap het concept interimmer wel, alleen 'toevallig' had hij niks te doen? Of is een ander bedrijf nu interimmer-loos?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 21:46

cissy schreef:
Ik snap het concept interimmer wel, alleen 'toevallig' had hij niks te doen? Of is een ander bedrijf nu interimmer-loos?

https://www.linkedin.com/in/theofledderus/

Zo te zien zijn twee van zijn opdrachten in juli afgelopen. Kan best zijn dat hij nog wel wat kleine opdrachtjes had voor zijn adviesbedrijf... Hij zal vast niet zonder inkomsten hebben gezeten de afgelopen 4,5/5 maand. Maar een grotere opdracht is kennelijk ruimte voor.

Hij moet alleen wel zijn status op Linkedin even aanpassen :P