Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Resistance schreef:Oh die zuignap! Dat was ik niet, maar ik herinner me inderdaad dat iemand een zuignap op haar voorhoofd ofzo had gehad en toen een sollicitatie of zoiets had?
Ayasha schreef:Jep.Resistance schreef:![]()
Ik hou van bokt.Kunnen we concluderen dat je gewoon een beetje gestoord moet zijn om met paarden te werken?
Ayasha schreef:Resistance schreef:Oh die zuignap! Dat was ik niet, maar ik herinner me inderdaad dat iemand een zuignap op haar voorhoofd ofzo had gehad en toen een sollicitatie of zoiets had?
Ik herinner me dat topic ook nog, ik weet niet wat ze geprobeerd had op haar hoofd te plakken, ik meen dat ze niet aangenomen was maar dat dat niks te maken had met de zuignap.Ik geloof dat de gene die haar solliciteerde er de humor wel van in zag.
(eigenlijk zijn er toch al verhalen voorbij gekomen op bokt...)
Anoniem schreef:Ayasha schreef:
Ik herinner me dat topic ook nog, ik weet niet wat ze geprobeerd had op haar hoofd te plakken, ik meen dat ze niet aangenomen was maar dat dat niks te maken had met de zuignap.Ik geloof dat de gene die haar solliciteerde er de humor wel van in zag.
(eigenlijk zijn er toch al verhalen voorbij gekomen op bokt...)
Was dat niet een actionman-ladder die ze op d'r hoofd had geplakt?en volgens mij moest ze ook nog op de foto om d'r gewonnen prijs op te halen
En laten we niet de bokker vergeten die opgesloten werd in d'r schoonmaakhuis en de bokker die haar dus chocola ging brengen door de brievenbus heen...