Hoe gaat het nu met de boktveulens? 5e hengstveulen 2005

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 15:23

Mondy schreef:
De bedoeling is om mensen te laten weten hoe het met de veulens van toen is. Dat in zijn dat er veel info is en in een enkel geval helaas wat minder. Door dit topic kan er miss wel meer info weer komen door bokkers die een verloren paard wel kennen.
Het is zeker niet de bedoeling er veel van deze tussen te hebben. Dus 5 van de 15 die wel interessant zijn is ook overdreven :)

De bedoeling is informeren... de info die er komt is afhankelijk van wat ik binnen krijg.

Er zal dus zeker iets met de input gedaan worden. Hou er echter wel rekening mee dat er ook andere meningen zijn :)

Niet lullig bedoeld, maar waar zijn die andere meningen dan? :+

Ben het met de rest eens dat dit een behoorlijk nutteloos topic is zo, het idee achter de rubriek vind ik leuk, deze slaat echter de plank mis.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 15:40

Mondy schreef:
Er zal dus zeker iets met de input gedaan worden. Hou er echter wel rekening mee dat er ook andere meningen zijn :)

Ok, super als er iets met de feedback gedaan wordt. :)
Een uitspraak als 'zovele mensen zovele wensen' doet aangeven dat dat niet zo is en het is daarom dat ik de behoefte voelde om mij er in te mengen. :D
Er wordt zo vaak gehamerd op het feit dat Bokt er voor en door Bokkers is. Dat kan je natuurlijk alleen maar hard maken als je oprecht naar de Bokkers luistert en niet altijd voor alles een 'ja, maar' klaar hebt. :)

Anoniem

Re: Hoe gaat het nu met de boktveulens? 5e hengstveulen 2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 15:50

Ik dacht zelf bij het lezen van de openingspost:
- Nummer vijf? Hmm, aparte keuze.
- Een paard waar niet meer van bekend is waar hij nu is? Ook een aparte keuze.

Ik zou het gewoon bij de top 3 houden en alleen de paarden doen waar nu nog iets over bekend is, of als een paard verdwenen is dat paard combineren met een ander paard waar niets over te melden valt.

Dat mensen maar weinig op een topic als deze reageren vind ik trouwens logisch; waar de rest van Bokttopics gestart worden met een vraag (hoe moet je X doen?) of een ervaring (mij overkwam Y, wie herkent dit?) is dit gewoon een tekstje zonder enige vraag om interactie. Dus is het logisch als mensen dan na het lezen ook gewoon weer wegklikken. Net als met een krant of tijdschrift; je klimt ook niet in je pen na elk artikel dat je net gelezen hebt.
Verder zijn het prima stukjes naar mijn mening (als het tenminste om de top 3 gaat en er ook echt iets te vertellen valt), maar het is wel vrij logisch dat er weinig reacties op komen, gewoon door het soort tekst dat ze zijn.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-17 16:25

Er wordt wel degelijk iets met de input gedaan ;)
En uiteraard leg ik wel uit waarom er nu gekozen is om het wel te plaatsen.

Op de vraag wat de info is: hoe klein ook maar dat is simpelweg dat hij tot zn 3e jaar als hengst daar is gebleven maar dat er nu niet veel bekend is bij de fokker.

Qua meer info zal ik daar voor de volgende keer beter naar kijken of het iets is als daar meer vraag naar is :j

Top 5 zal wel blijven zoals het is aangezien er toch een redelijk aantal veulens in de top 5 stonden die aardig bekend waren en het zo in de wiki ook staat.

@gini het zoveel mensen zoveel mensen is voor mij meer bedoeld dat je nooit iedereen tevreden kan houden. Zoveel mogelijk is uiteraard heel fijn en leuk!

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 16:59

Mondy schreef:
Op de vraag wat de info is: hoe klein ook maar dat is simpelweg dat hij tot zn 3e jaar als hengst daar is gebleven maar dat er nu niet veel bekend is bij de fokker.

? Hij was als jaarling toch al verkocht?

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 17:21

ik vind het in ieder geval een leuk topic om de veulens te volgen.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 17:29

Bedankt allemaal voor de input! Het is goed dat jullie melden dat dit minder in de smaak valt dan de voorgaande stukken, daar gaan we zeker wat mee doen.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-17 17:42

cobiie schreef:
Mondy schreef:

? Hij was als jaarling toch al verkocht?

Excuus ik bedoel bekend van is, goed gezien !