Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Onali schreef:iirrssjjee schreef:
Even een waarschuwing erbij zetten denk ik? Ik vind die foto niet echt prettig om te zien....
? Wat vind je hier erg aan?
Je ziet geen wonden, geen bloed. In principe is het gewoon een liggend paard met daarnaast de kar.
Wat een triest ongeval, het is zoals te lezen is in het artikel geen afgrond maar een talud.
Beterschap voor de ruiter.
J0anieke schreef:Wat vreselijk... Ik, met mijn hoogtevrees, begrijp niet zo wat je met een koets bij een afgrond te zoeken hebt...
benangelique schreef:J0anieke schreef:Wat vreselijk... Ik, met mijn hoogtevrees, begrijp niet zo wat je met een koets bij een afgrond te zoeken hebt...
een afgrond? hoe kom je daar nu bij? die paarden zijn flink op hol geslagen, hebben wellicht een forse afstand afgelegd en zijn vervolgens van een talud gedoken. Dat is heel wat anders dan bewust langs een afgrond rijden.
Citaat:.... In een zeer scherpe bocht ging het paard rechtdoor en daarbij sleurde het nog twee andere paarden mee naar beneden. Een ruiter kon nog van zijn paard springen, de andere werd meegesleurd in de afgrond. Ze eindigden een paar meter lager tegen een kasseimuur, de drie paarden waren op slag dood. ....
J0anieke schreef:benangelique schreef:een afgrond? hoe kom je daar nu bij? die paarden zijn flink op hol geslagen, hebben wellicht een forse afstand afgelegd en zijn vervolgens van een talud gedoken. Dat is heel wat anders dan bewust langs een afgrond rijden.
Titel 'na val in afgrond' en in de OP:Citaat:.... In een zeer scherpe bocht ging het paard rechtdoor en daarbij sleurde het nog twee andere paarden mee naar beneden. Een ruiter kon nog van zijn paard springen, de andere werd meegesleurd in de afgrond. Ze eindigden een paar meter lager tegen een kasseimuur, de drie paarden waren op slag dood. ....
En heb je de foto gezien? Aardig stijle wand na mijn idee... Op basis van dit topic kom ik daar dus bij... Geen idee hoe de omgeving daar eruit ziet, maar dit haal ik eruit.
DeMolenhoek schreef:Moest iedereen eens de andere linken hebben gelezen ipv eerst te oordelen... *zucht* Het paard voor de koets is aan een kruispunt op hol geslagen. Hij heeft hierbij andere paarden mee gesleurd. Het paard heeft nog een afstand van 500 meter afgelegd en daarna hebben ze een val van 6 meter gemaakt. Als niemand nog mag gaan wandelen als er een hoogte verschil is van 6 meter schaffen ze hier beter ook alle ritten af in België, om nog maar te zwijgen over Frankrijk etc.