Paardentrailer in de sloot na ongeluk op de A7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 08:29

Getup schreef:
Oh verschrikkelijk.....

Het is wel raak, de laatste tijd zeg. Vraag me af of mensen dan zo onoplettend zijn en waarom. Bedoel: n trailer is best groot, die zie je toch.

search.php?search_id=active_topics

Mobiel telefoongebruik.

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 13:36

Getup schreef:
Oh verschrikkelijk.....

Het is wel raak, de laatste tijd zeg. Vraag me af of mensen dan zo onoplettend zijn en waarom. Bedoel: n trailer is best groot, die zie je toch.

Ja nja, hoevaak zie ik wel niet trailers in alle soorten en maten (dus niet alleen paardentrailers, maar ook trailers van vrachtwagens) waarvan de verlichting niet werkt. Tja, op een donkere snelweg, en dan rijdt de trailer gemiddeld ook zo'n 30-50 km/uur langzamer. Dan kan ik me ineens wel voorstellen dat het gebeurd.

Ik vind ook zeker niet dat als er iemand achterop je inrijdt, dat het altijd de schuld is van de ander. Bedoel, je kan er ook voorduiken met veelste lage snelheid en dan vol in de ankers gaan, dan kan degene achter je dus echt niets doen om een aanrijding te voorkomen.

Dat gezegd hebbende letten de meeste automobilisten ECHT NIET op de weg, maar zijn vooral druk op hun telefoon of radio of navigatie of mede passagiers.

Maar goed, maakt geen verschil voor de hel die deze paardeneigenaren door hebben moeten maken ;( ik hoop dat het dier er bovenop komt.