Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
donnar schreef:Toppers! Goed gehandeld op die stal, het zal dan wel misschien niet de beul zijn. Maar dat deze jongen aardig verknipt is mag duidelijk zijn. Jeetje, op deze leeftijd al deze dingen doen, voorspeld niet veel goeds voor de toekomst..
MariekeB schreef:donnar schreef:Toppers! Goed gehandeld op die stal, het zal dan wel misschien niet de beul zijn. Maar dat deze jongen aardig verknipt is mag duidelijk zijn. Jeetje, op deze leeftijd al deze dingen doen, voorspeld niet veel goeds voor de toekomst..
Hoe ziet de toekomst er dan uit? Wat voor slechte dingen gaat deze persoon doen ?
janderegelaa schreef:Mer1980 schreef:17 jaar en al zo verknipt.... een enkeltje Pieter Baan en dan hopen dat ze de draadjes daarboven opnieuw kunnen verbinden. Het zou je kind zijn.....
En ze kunnen hem niet eens lang vasthouden.
Steeph schreef:Manmanman... Ik weet niet zo goed wat ik van die update moet vinden. Ik snap de frustratie van de paardeneigenaar, maar om die jongen nou openbaar met zijn bakkes op het internet te kwakken... Is dat echt nodig?
donnar schreef:Bewezen is, dat delictplegers, voor ze over gaan naar mensen vaak eerst beginnen bij dieren. Vul dus maar in..
Daarbij lijkt mij wel duidelijk dat een gemiddeld persoon niet dit soort ideeën heeft laat staan ze uitvoert. Daarbij is deze jongen nog heel jong wat mij nog meer zorgen baart.
MariekeB schreef:donnar schreef:Bewezen is, dat delictplegers, voor ze over gaan naar mensen vaak eerst beginnen bij dieren. Vul dus maar in..
Daarbij lijkt mij wel duidelijk dat een gemiddeld persoon niet dit soort ideeën heeft laat staan ze uitvoert. Daarbij is deze jongen nog heel jong wat mij nog meer zorgen baart.
Kom maar op met het bewijs, is geen onderzoek voor te vinden ( wel over mishandelen en vermoorden.. maar daar is hier geen sprake van )
Mensen die een voorkeur hebben voor dieren, gaan niet opeens mensen vermoorden.
Dat dit in onze cultuur niet past en dat iemand met z'n "handen" van andermans eigendom af moet blijven , helemaal mee eens. Dat hij straf verdient , ok prima.
Maar we hebben het hier over jongen die z'n hormonen uitleeft op een paard. een vrij bekende voorliefde op seksueel gebied : bestialiteit. Daar heeft Midas Dekkeks nog een leuk boek over geschreven.
Om die jongen nu gelijk voor altijd op te sluiten .... beetje overdreven toch.
Schoentje schreef:Als hij het puur bij seks met het paard heeft gehouden, dan is het geen mishandeling nee. Dan zou KI of opvoelen door een dierenarts, waarbij de hele arm in de vulva van het paard verdwijnt helemaal mishandeling zijn.
Het paard ondervindt van alleen dat knakworstje naar binnen gelukkig geen nadelig gevolg.
Maar ontzettend smerig is het wel en natuurlijk is het vreselijk als een vreemdeling zoiets met je paard doet. Zoals al geschreven hierboven, dit hoort niet en past niet bij onze cultuur. Naast voor de inbraak moet deze knul natuurlijk ook voor het seksueel misbruik gestraft worden.
donnar schreef:Bewezen is, dat delictplegers, voor ze over gaan naar mensen vaak eerst beginnen bij dieren. Vul dus maar in..
MariekeB schreef:wat is er grappig dat ik op jouw post inga , dit is toch een discussie forum ,waar je met elkaar in disussie treed ?
Ik zeg nergens dat jij aangegeven hebt dat hij voor altijd opgesloten moet worden, dat wordt hier zo her en der geroepen.
Ik gebruikte jouw post omdat jij aangeeft dat er bewijs is dat als je met dieren begint je daarna dingen met mensen zou gaan doen, en dat is onjuist, daar triggerde je me .
Het geblaat van mensen die vroeger rondom de heksenbrandstapel hadden gestaan reageer ik al lang niet meer op
CharmingS schreef:Nabster schreef:
Dat is lachen....
Mag toch hopen dat jou reactie sarcastisch is