CharleyT schreef:Anoeska schreef:Nou ja, deze man kan 1000x gelijk hebben, daar betwist ik niks van. Maar het geeft natuurlijk geen echt onbevooroordeeld beeld van zijn jureren. Ik snap wel dat de KNHS/Rien daar wat van vindt.
Een jurylid moet jureren wat hij op dat moment in de ring ziet. Als deze man al zulke uitspraken doet over Nederlandse ruiters, kan je dat dan nog objectief doen?
Deze jury is lekker recht voor zijn raap. Steekt zijn nek uit om iets heel essentieels aan te kaarten. En elk, maar dan ook elk jurylid heeft zijn/haar voorkeuren.
Zolang je je mening maar voor je houd ben je ''onpartijdig'' blijkbaar, zodra er iets van naar buiten komt ben je bevooroordeeld??
Ja, als je specifiek namen gaat noemen in een negatief daglicht (ik vind dat Edward geen clinics zou mogen geven) dan heb je in ieder geval de schijn van bevooroordeeld tegen je.
Aangeven dat je LDR training b.v. niks vind, kan prima, maar het specifiek benoemen van ruiters die je wel/niet goed vindt, vind ik niet passend voor een jurylid.