Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Als de meiden er gelukkig mee zijn waarom niet. Het is een gezonde en leuke manier van bewegen.
We verklaarden de mensen toen ze voor de eerste keer Pokemons gingen vangen ook voor gek en nu is het heel normaal.
Kuggur schreef:purny schreef:Als de meiden er gelukkig mee zijn waarom niet. Het is een gezonde en leuke manier van bewegen.
We verklaarden de mensen toen ze voor de eerste keer Pokemons gingen vangen ook voor gek en nu is het heel normaal.
Welnee, die blijven gewoon gek. Net als volwassenen die op stokpaardjes rondhobbelen.
Mistdancer schreef:Mij lijkt dit nu nou eens een echte sport voor mij.
Een beetje je eigen paardje knutselen en er daarna nog echte wedstrijden mee gaan rijden ook.
Is hier eigenlijk een nog topic over? Want ik ben nieuwsgierig of er ook echt mensen zijn die dit gaan doen, want zo ja. Ik doe mee! Kan ik lekker een topic vol spammen over al mijn nieuw gecreëerde paarden en hun namen. Waarschijnlijk lachen jullie mij uit (en dat snap ik best), maar denk nou eens na. In deze tijd heb je juist van deze sporten nodig en als dit iets populairder en normaler was geweest, was ik nu direct achter mijn naaimachine gesprongen om mijn eigen paard te naaien, was ik hard gaan trainen en had me misschien wel ingeschreven voor een wedstrijd. Why not?